ارسال کالا

ارسال کالا در دیاکالا

همه چیز درباره ارسال سفارشات در دیاکالا

ما اطمینان خاطر داریم که شما حساسیت خاصی برای نحوه ارسال و شرایط تحویل کالای خود دارید, این حساسیت را ما در روش و نحوه ارسال خود اعمال می کنیم.

نحوه ارسال کالا از فروشگاه اینترنتی دیاکالا در روزهای عادی به روشهای متنوعی صورت می پذیرد. ارسال با پست , تیپاکس , باربری و پیک موتوری از روش های مرسول ارسال در دیاکالا هستند . برخی از کالا ها شامل هزینه ارسال هستند و برخی نیز بنا به شرایط و سیاست های فروش دیاکالا به صورت رایگان ارسال خواهند شد. در این مقاله قصد داریم شما را با روند ارسال کالا و شرایط مقررات انبار دیاکالا مطلع کنیم.

لازم به ذکر است در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ و پرازدحام اسفند ماه، روز های فروش ویژه و … بسته به روش و محل دریافت سفارش، زمان و روش ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد، هماهنگی های لازم در شرایط خاص از طرف انبار توزیع دیاکالا صورت می پذیرد

payment type and shipping mode

شرایط ویژه ارسال رایگان

در جهت بالا بردن رضایت خریداران از خدمات ارسال و حمل , فروشگاه دیاکالا برای برخی اجناس خود شرایط ویژه ” حمل رایگان ” قرار داده . کالاهایی که شامل کوپن تخفیف حمل رایگان می شوند را بدون پرداخت هیچ هزینه ای بابت ارسال , در آدرس خود تحویل بگیرید.

در حال حاضر سفارش های بالای 5.000.000 تومان و اجناسی که دارای کد تخفیف ارسال رایگان هستند شامل این تخفیف شده اند.

دریافت سریع در تهران

سفارشات خود را در صورت وجود در انبار تهران دیاکالا می توانید در شهر تهران بوسیله پیک موتوری در همان روز سفارش تحویل بگیرید. این سرویس فقط مخصوص شهر تهران بوده و در حومه تهران یا سطح استان تهران قابل اجرا نمیباشد و سفارش های استان تهران بوسیله پست یا تیپاکس ارسال خواهد شد.

در صورتی که قصد استفاده از سرویس ارسال سریع با پیک موتوری را برای دریافت سفارش خود دارید و در تهران هستید پس از ثبت سفارش با واحد فروش هماهنگی های لازم را بعمل آورید.

motorcycle
smart city

زمان بندی ثبت سفارش تا ارسال

سفارشاتی که تا قبل از ساعت 9 صبح ثبت شوند در همان روز تحویل پشت شده و ارسال می شوند. در صورت ثبت سفارش بعد از 9 صبح , کالا در انبار دیاکالا مانده و فردای همان روز تحویل پست می گردد.

ارسال کالا های پستی, بصورت پست پیشتاز بوده و مان درسافت مرسوله بسته به محل دریافت کالا بین 24 تا 72 ساعت متغیر می باشد . عموما در مراکز استان و شهر های بزرگ مدت زمان ارسال سفارش تا تحویل,  24 ساعت خواهد بود.

در مرد روش ارسال سریع ویژه تهران کالاهایی که قبل از ساعت 14:00 ثبت شوند امکان ارسال در همان روز وجود دارد.

به دلیل نوسان قیمت تماس بگیرید

09107767758