لیست قیمت انواع

دوربین داهوا

برای بهترین خرید آنلاین

سیستم های کامل و تخصصی

پک دوربین داهوا

با تخفیف ویژه پکیج ها , خریدی به صرفه

قیمت انواع

دستگاه داهوا

برای ضبط  انواع دوربین مدار بسته

دانلود

لیست قیمت داهوا

برای همکاران و مشتریان

دانلود لیست قیمت داهوا CVI

لیست قیمت داهوا CVI

لیست قیمت مصوب دوربین مداربسته داهوا نوع CVI و دستگاه های داهوا نوع XVR و HCVR را از طریق لینک زیر دریافت کنید . این لیست بصورت یک فایل pdf است و شامل مشخصات, تصاویر و قیمت دوربین های مداربسته داهوا و دستگاه های رکوردر داهوا است . قیمت محصولات موجود در لیست طبق گارانتی فراگستر عرضه شده و محصولات مشابه با گارانتی های دیگر می توانند دارای قیمت های متفاوتی باشند .

برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه ی دوربین مداربسته داهوا یا دستگاه های داهوا پیشنهاد می شود قیمت محصولات را بصورت آنلاین در سایت دیاکالا جستجو کنید.

دانلود لیست قیمت داهوا شبکه

لیست قیمت داهوا تحت شبکه

لیست قیمت مصوب دوربین مداربسته داهوا شبکه ip camera و دستگاه های داهوا NVR  و سوئیچ های داهوا  را از طریق لینک زیر دریافت کنید . این لیست بصورت یک فایل pdf است و شامل مشخصات, تصاویر و قیمت دوربین های مداربسته داهوا و دستگاه های رکوردر داهوا است . قیمت محصولات موجود در لیست طبق گارانتی فراگستر عرضه شده و محصولات مشابه با گارانتی های دیگر می توانند دارای قیمت های متفاوتی باشند .

برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه ی دوربین مداربسته داهوا یا دستگاه های داهوا پیشنهاد می شود قیمت محصولات را بصورت آنلاین در سایت دیاکالا جستجو کنید.

در مورد دوربین مدار بسته DAHUA سوالی دارید؟

با ما تماس بگیرید

09107767758

ساعت 10 صبح تا 5 عصر آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم

قیمت دوربین مداربسته داهوا

دوربین مدار بسته اولین تجهیزاتی است که برای افزایش امنیت جان و مال ضروری می‌باشد. همیشه افراد به دنبال یافتن چرایی یک موضوع هستند و در خرید و بر طرف کردن نیاز هایشان این سوال پیش می آید که چرا این کالا را بخریم؟ حال می خواهیم بدانیم چرا خرید دوربین مدار بسته برای ما ضروری است؟  در ادامه به توضیحاتی در ارتباط با دوربین مداربسته داهوا می پردازیم مواردی مانند لیست قیمت داهوا ، مزایای دوربین های داهوا ، سری ساخت و کیفیت آنها می پردازیم . با ما همراه باشید.

دوربین داهوا یکی از بهترین برندهای تولیدی دوربین مداربسته می باشد. یکی از مهم ترین کارها برای حفظ امنیت مراکز و ادارات و منازل استفاده از دوربین مداربسته است. در این روزگار که سرقت و دزدی بسیار بیشتر از قبل شده است استفاده از دوربین مداربسته داهوا یکی از واجبات می باشد که یکی از راه های ارزان و بهترین گزینه برای کنترل شبانه روزی است. حال اگر گشتی در بازار بزنید یکی از بهترین دوربین های موجود در بازار دوربین مداربسته داهوا می باشد.

برای خرید دوربین مداربسته باید اطلاعاتی در رابطه با مشخصات آن داشته باشید مثلا برند ، قیمت دوربین مدار بسته داهوا و فروشگاه مطمئنی که از آن خریداری کنید ، اطلاعاتی است که باید بدست آورید. هدف از نصب دوربین مدار بسته، داشتن امنیت، آرامش و نظارت بر عواملی است که در طول روز اتفاق می افتد. هدف از خرید دوربین مدار بسته به چند اصل منتهی می شود؛ حفاظت، حراست و ایمنی، کنترل ترافیک، کنترل، مدیریت و نظارت و در نهایت آموزش و تحقیقات. شما می توانید بهترین قیمت دوربین داهوا را از دیاکالا بخواهید. شما می توانید قیمت دوربین داهوا 1401 را از فروشگاه دیاکالا درخواست کنید.

دوربین مداربسته داهوا نسبت به سایر برندها گران تر است ولی مهم کیفیت تصویر در این دوربین مداربسته می باشد. تنوع محصول در برند و قیمت دوربین مداربسته داهوا بسیار بالاست و لیست قیمت داهوا هم به دلیل تنوع محصول در برند و قیمت دوربین مداربسته داهوا بسیار مختلف می باشد. پک دوربین مداربسته عموما دارای تعدادی دوربین مداربسته کابل ، دستگاه دی وی آر ، منبع تغذیه و هارد می باشد که به صورت جداگانه تهیه می شود.

بهترین دوربین مداربسته دوربینی است که بیشترین تناسب را با نیاز شما داشته باشد و برای انتخاب آن باید به چند مورد زیر توجه کنید:

  • استفاده در روز یا شب
  • اندازه تصویر
  • فاصله سوژه از دوربین
  • اندازه سوژه
  • محل نصب دوربین
  • تعداد دوربین ها
  • امکانات کابل کشی

لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا 1401 :

شرکت داهوا بیش از 15 سال گذشته در ضمینه توسعه  فناوری  های امنیتی همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده و هم در حیطه  سخت افزار و هم نرم افزار  بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان اورده است .

داهوا در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time آغاز به کار کرد و تا سال 2003 موفق به تولید دستگاههای 16 کانال Real-time شد.از سال 2006 با تغییر در ساختار شرکت موفق به راه اندازی خط تولید در تمام ضمینه های حفاظتی از جمله دوربين مداربسته ، DVR ، دوربين هاي تحت شبكه ، سرور وغیره شد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.

شرکت داهوا بیش از 15 سال گذشته در ضمینه توسعه  فناوری  های امنیتی فعال بوده است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده و هم در حیطه  سخت افزار و هم نرم افزار  بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان اورده است .

داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32  فول D1 در جهان گردید.
دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001  سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد .

داهوا در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time آغاز به کار کرد و تا سال 2003 موفق به تولید دستگاههای 16 کانال Real-time شد.از سال 2006 با تغییر در ساختار شرکت موفق به راه اندازی خط تولید در تمام ضمینه های حفاظتی از جمله دوربين مداربسته ، DVR ، دوربين هاي تحت شبكه ، سرور وغیره شد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.

با اینکه محصولات شرکت داهوا مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند. محصولات داهوا قابل نصب و استفاده در مراکز، صنایع و کسب‌ و کارهای زیادی مانند بانک ها و موسسه های مالی اعتباری، فروشگاه های زنجیره‌ای و مغازه های خرده فروشی، کارخانه ها، هتل ها و مسافرخانه ها، مراکز تفریحی، سالن ها و استادیوم های ورزشی، ورزشگاه ها، جاده ها و شهرها، صنعت حمل و نقل و بسیاری صنایع دیگر هستند.

قیمت دوربین داهوا 1401 :

همانطور که بیان کردیم قیمت دوربین داهوا نسبت به دیگر برندها گران تر است ولی مهم کیفیت تصویر در این دوربین می باشد. تنوع محصول  در برند و قیمت دوربین مداربسته داهوا بسیار بالاست و لیست قیمت دوربین داهوا هم به دلیل تنوع محصولات مختلف است. اگر خرید یک دوربین نتواند مکان مورد نظر شما را تحت پوشش قرار دهد شما می توانید پکیج دوربین داهوا را از سایت دیاکالا تهیه نمایید.

لیست قیمت داهوا | دوربین مداربسته داهواگارانتی دوربین مداربسته داهوا :

از مهم ترین ویژگی های مورد نظر خریداران دوربین مداربسته می توان به گارانتی آن اشاره کرد. اعتبار اصلی داهوا کیفیت بالای آن است اما شرکت های اصلی وارد کننده داهوا مانند ماد طلایی ، فراگستر و ایران داهوا این دوربین ها را به مدت ۲۵ ماه گارانتی می کنند که نشان از اعتبار و کیفیت بالای محصولات آن دارد. این مدت زمان از تاریخ درج شده در فاکتور فروش شما محاسبه می شود.

نکته مهم در خرید دوربین داهوا این است که ممکن است برخی شکرت ها محصولات این برند را به صورت قاچاق وارد کرده باشند و با قیمت کمتری به فروش برسانند و بدتر از آن این است که دوربین های متفرقه را به اسم داهوا به دست مشتری برسانند که فرد خریدار دچار ضرر می شود.

انواع دوربین های مداربسته داهوا :

این دوربین ها با توجه به تکنولوژی که دارند به دو دسته تقسیم می شوند که شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید ، نوع پروژه و مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید آن را انتخاب و استفاده کنید.

  • دوربین مداربسته داهوا با تکنولوژی ساخت HDCVI
  • دوربین هایی با تکنولوژی ساخت IP

لیست قیمت دوربین داهوا | قیمت دوربین داهوا ۱۴۰۱

قیمت دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته ارزان چیست؟

اطلاع از سیستم های دوربین مداربسته ارزان خانه معمولاً سناریوهای نفوذ به خانه را به ذهن متبادر می کند. با این حال، این سیستم های هشدار همچنین موانع حفاظتی اضافی برای صاحبان خانه ایجاد می کنند. در حالی که بسیاری از صاحبان خانه برای اطلاع از آتش سوزی به هشدارهای دود متکی هستند، سیستم های دوربین مداربسته ارزان خانه یک سیستم هشدار پیشرفته ارائه می دهند.

دلیل تاثیرگذاری که صاحب خانه باید نصب سیستم دوربین مداربسته ارزان خانه را در نظر بگیرد این است که از اعضای خانواده در برابر مزاحمان محافظت می کند. این بدان معنی است که وجود یک سیستم هشدار در حداکثر موارد برای محافظت از خانه و ساکنان آن در برابر نفوذ کافی است. در برخی موارد، سارقان ممکن است زمانی که اعضای خانواده در داخل خانه هستند، آناآگاهانه یک خانه را هدف قرار دهند.

دوربین مداربسته ارزان قیمت

قیمت دوربین داهوا

تفاوت دوربین مداربسته انالوگ و دیجیتال :

این دو نوع دوربین مدار بسته از دو تکنولوژی متفاوت استفاده مینمایند. در دوربینهای آنالوگ تصاویر پردازش شده خود را از طریق کابل کواکسیال (آنتن) انتقال داده و کیفیت آنها بر اساس تیوی لاینTVLINE (خطوط افقی تشکیل دهنده تصویر بر روی صفحه تلویزیون) محاسبه میشود بطور مثال 480 تیوی لاین ولی در دوربینهای تحت شبکه IP CAMERA تصاویر را از طریق کابل شبکه کامپیوتری (دیجیتال) معمولاً کابل CAT5,6 انتقال داده و کیفیت آن بر اساس پیکسل محاسبه میشود به عنوان مثال 1.3 مگا پیکسل.

در ضمن دوربینهای آنالوگ CCTV جهت فرمان زوم ZOOM و یا گردش افقی یا عمودی هرکدام کابل مجزا باید کشیده شود در حالی که دوربینهای تحت شبکه IP CAMERA کلیه اطلاعات صدا، زوم، گردش عمودی و افقیPAN/TILT از طریق همان کابل شبکه انجام میپذیرد حتی در بعضی از مدلهای دوربین تحت شبکه ولتاژ مورد نیاز دوربین هم از طریق کابل شبکه به دوربین میرسد که POE خوانده می شود .

بزرگترین مزیت یک سیستم دوربین مداربسته مگاپیکسلی داشتن تصاویر با وضوح بسیار بالاتر است. امروزه دوربین‌های دیجیتال از 0.1 مگاپیکسل تا ۵ مگاپیکسل متغیر هستند و این وضوح توسط دستگاه ضبط ویدئویی تحت شبکه (NVR) حفظ می‌شود. این بدین معنی است که هنگام پخش فیلم‌های ضبط شده و گرفتن عکس از آن، جزئیات دقیقی را خواهید دید. یک سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ می‌تواند حداکثر ۷۰۰ TVL ایجاد کند که معادل حدود ۰.۴ مگاپیکسل است.
تکنولوژی قدیمی‌تر دستگاه‌های ضبط تصویر دیجیتال (DVR) بصورت CIF ضبط می‌کنند که حدود یک چهارم از جزئیاتی که از تلویریون‌های غیر اچ دی قدیمی دریافت می‌کردید را فراهم می‌کنند.

کابل کشی دوربین مداربسته : سیستم مداربسته آنالوگ و شبکه از نظر کابل کشی و نوع آن دارای تفاوت های زیادی می باشند. سیستم مداربسته  شبکه تکنولوژی به مراتب پیشرفته تری نسبت به نوع آنالوگ دارد. در سیستم مداربسته تحت شبکه با استفاده از فیبر نوری محدودیتی در طول کابل کشی نمی باشد. ( البته با استفاده از مبدل می توان از فیبر نوری برای سیستم مداربسته آنالوگ هم استفاده کرد اما معمولا به دلیل هزینه های بالای پیاده سازی و کیفیت پایین این محصولات اینکار انجام نمی شود )

پیاده سازی دوربین مداربسته: تفاوت دیگر سیستم مداربسته آنالوگ و  شبکه ,سادگی سیستم مداربسته آنالوگ در نصب و عیب یابی آن است. سیستم مداربسته تحت شبکه به دلیل نیاز به دانش شبکه و پیچیدگی های خاص خود در نصب و راه اندازی معمولا مورد استقبال نصاب های معمولی این سیستم ها قرار نمی گیرد.

قیمت های دوربین مداربسته : از تفاوت های دیگر دوربین مداربسته آنالوگ و شبکه تفاوت در قیمت و هزینه پیاده سازی آنها می باشد. دوربین های مداربسته  شبکه قیمت خیلی بالاتری نسبت به دوربین مداربسته آنالوگ دارند و این تفاوت قیمت تا سه برابر یا حتی بیشتر هم می رسد, به همین دلیل هنوز هم در کارایی های معمولی از سیستم های مداربسته آنالوگ یا تکنولوژی های جایگزین جدید مثل AHD استفاده می شود.

کیفیت تصویر : از تفاوت های مهم دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه رزولوشن ( کیفیت ) تصویر آنها است. دوربین مداربسته آنالوگ دارای محدودیت کیفیت تا ۷۰۰tvl ( کمتر از ۰٫۵ مگاپیکسل ) است, در صورتیکه دوربین مداربسته تحت شبکه محدودیتی در کیفیت تصویر ندارند و استفاده از دوربین های ۱ تا ۵ مگاپیکسل از این سیستم مداربسته متداول می باشد.

چرا برند داهوا در ایران  نسبت به سایر برندها، محبوب تر است؟

داهوا امروزه در زمینه های مختلفی از جمله مدیریت حمل و نقل و کنترل ترافیک، مدیریت و کنترل حمل و نقل هوایی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات با در نظر گرفتن نیازهای مختلف کاربران توانسته اند طیف متنوعی از محصولات را به بازار تجهیزات عرضه کنند. این دلایل سبب شده است تا قیمت دوربین داهوا در مقایسه با سایر برندها بسیار اقتصادی باشد. می توانیم به طور خلاصه دلایل محبوبیت داهوا در ایران را اینگونه بیان کنیم:

  • قیمت مقرون به صرفه
  • توجه به نیاز کاربران و ارائه طیف متنوعی از محصولات
  • ارائه عملکرد قدرتمند و هوشمندانه
  • برخورداری از کیفیت تصویر بالا
  • قابلیت انتقال تصاویر در مسافت های طولانی
  • قابلیت به روزرسانی یکپارچه سیستم ها
  • پشتیبانی و برخورداری از جدیدترین قابلیت ها

لیست قیمت دوربین مداربسته داهوامزایای استفاده از دوربین مداربسته داهوا :

در زیر تعدادی از مزایای دوربین مداربسته داهوا را برای شما شرح می دهیم:

  • دوربین های مداربسته در تامین امنیت زیر ساخت های مختلف نقش مهمی بر عهده دارند.
  • وجود یک سیستم مداربسته سبب سهولت مدیریت و نظارت بر کلان شهرها می شود.
  • نصب و استفاده از یک دوربین مداربسته می تواند میزان بروز جرم به ویژه سرقت را به میزان چشمگیری کاهش دهد.
  • استفاده از دوربین مداربسته سبب مدیریت ترافیک موجود در سطح شهر می گردد.
  • می توان از فیلم های دوربین مداربسته در زمان بروز حوادث به عنوان مدرکی جهت اثبات جرم استفاده نمود.
  • دارا بودن از یک سرور انتقال تصویر رایگان
  • استفاده از هوش مصنوعی و آنالیز تصاویر
  • خدمات نرم افزاری گسترده
  • تنوع دوربین داهوا
  • دید در تاریکی مطلق
  • فشرده سازی تصویر با بالاترین نرخ

معایب دوربین داهوا :

با توجه به موارد مزایایی که در بالا بیان کردیم دوربین های مداربسته داهوا دارای معایبی نیز هستند. از جمله این موارد عبارتند از :

  • محدود بودن دید دوربین های مداربسته داهوا  : دوربین های داهوا دارای یک سری دید مخصوص به خود هستند که به وسیله آن می توانید تمامی زوایای یک محیط را تحت نظر بگیرید. و این امر باعث می شود با دستکاری کردن زاویه دید به راحتی سرقت انجام پذیرد.
  • امکان هک شدن : از دیگر معایب دوربین داهوا امکان هک شدن آنهاست. البته این امکان در تمامی سیستم ها وجود دارد که ما به شما ۴ راهکار پیشنهاد می دهیم که از هک شدن آن جلوگیری شود :

۱. خرید دوربین مداربسته از شرکت های معتبر

۲. استفاده از رمز عبور سخت و مطمئن

۳. تغییر رمز در بازه های زمانی مختلف

۴. استفاده از wifi مطمئن برای دوربین مداربسته که رمز قوی غیر قابل حدس داشته باشد.

انواع دوربین مداربسته داهوا از نظر تکنولوژی کدام اند؟

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا :

این مدل از تکنولوژی ساخت در ابتدای پیدایش دوربین مداربسته استفاده می گردید. کیفیت این سیستم ها بر ساسا تعداد خطی که در تصویر دیده شده قابل اندازه گیری است. از نظر انتقال تصویر از کابل کواکسیال استفاده می شود. اما دلیل کیفیت پایین ، نویز پذیری بالا و … به صورت کامل منسوخ شده است البته می توانید از دوربین های آنالوگ hdcvi داهوا استفاده کنید که هم کیفیت بالایی دارد و هم قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

دوربین مداربسته مگاپیکسلی :

نسل جدید دوربین های آنالوگ تفاوت بسیاری با دوربین های نسل قبل دارد که مهم ترین آن ها کیفیت بالای آن و نوع واحد اندازه گیری آن می باشد که در این مدل ها واحد اندازه گیری مگاپیکسلی است. این سیستم نیز برای انتقال تصویر از کابل کواکسیال استفاده می کند. در این سیستم دوربین داهوا را cvi می نامند که دارای کیفیتی بالاتر از بقیه دوربین های مگاپیکسلی ahd می باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا :

دوربین های تحت شبکه داهوا با دو نوع دیگر تفاوت های بسیاری دارند که یکی از مهمترین ان ها انتقال ارتباط آنهاست که از کابل شبکه استفاده می شود. دیگر تفاوت این سیستم با سیستم های قبلی نوع پردازش تصویر می باشد که باز هم باعث افزایش قیمت می گردد.

سوالات متداول در مورد داهوا:

چگونه لیست قیمت دوربین و دستگاه داهوا را دانلود کنیم؟

لیست قیمت دوربین های مداربسته داهوا و دستگاه داهوا را می توانید از کارد آبی و قرمز بالا دانلود کرده یا به شماره ۰۹۱۰۷۷۶۷۷۵۸ در واتساپ یا تلگرام پیام دهید و همچنین از طریق صفحه دانلود لیست قیمت دریافت نمایید.

آیا قیمت داهوا در سایت دیاکالا بروز است ؟

قیمت دوربین های داهوا درج شده در فروشگاه دیاکالا ,  طبق آخرین لیست قیمت بوده و با تغییرات قیمت ارز ممکن است بروز نباشند . چنانکه تغییراتی ناگهانی از طرف شرکت های وارد کننده محصولات داهوا در قیمت ها اعمال نشود قیمت های سایت همگی بروز هستند و ما این اطمینان را به شما می دهیم اگر خریدی از فروشگاه دیاکالا انجام دهید سعی خود را خواهیم کرد که با قیمت اعلام شده کالا را دریافت نمایید.

قیمت داهوا به نسبت دیگر مارک های دوربین مداربسته به صرفه است ؟

محصولات داهوا دارای تنوعی بسیار وسیع از نظر کیفیت و قیمت هستند . اگر شما به دوربین های حرفه ای چند ده میلیون تومانی نیاز دارید داهوا آن را برای شما ساخته است و اگر به دوربین مداربسته معمولی ارزان قیمت نیاز دارید در آن حالت نیز داهوا را می توانید انتخاب کنید . در واقع داهوا با توجه به مشتریان انواع دوربین های سری اقتصادی , سری عمومی و سری حرفه ای را طراحی و ارائه کرده . قیمت دوربین مداربسته داهوا معمولا در سری اقتصادی , کمتر از مدل های دیگر است.  امکانات دوربین یا دستگاه سری اقتصادی نیز محدودتر از انواع دیگر در برند داهوا است. سری حرفه ای دوربین مداربسته داهوا نیز شامل انواع دوربین های شبکه 2 تا 12 مگاپیکسل است

کیفیت دستگاه و دوربین داهوا چگونه است؟

در واقع کیفیت یک دوربین مداربسته به فاکتور های بسیاری در مورد آن دوربین اشاره دارد. کیفیت سخت افزاری , کیفیت تصویر در شرایط نوری مطلوب , کیفیت تصویر در تاریکی , کیفیت مقاومت بدنه در برابر ضربه , کیفیت عایقی بدنه در برابر نفوذ مایعات و رطوبت و بسیاری از پارامتر های دیگر زیر مجموعه معنای کلیه واژه کیفیت هستند.

کیفیت تصویر دوربین مداربسته داهوا :

شرکت داهوا محصولات متعدی را با کیفیت های مختلف وارد بازار کرده. جهت دستیابی یک دوربین مداربسته به کیفیت های بالا باید تک تک اجزاء سیستم دوربین از جمله لنز , چیپ تصویر , سنسور تصویر , دیافراگم و… به بهترین وجه ممکن کنار یکدیگر چیده شده و بالاترین بازدهی را داشته باشند.

دوربین های مداربسته داهوا از نظر مگاپیکسل در رنج گسترده ای از دوربین های 1 مگاپیکسل تا دوربین های 24 مگاپیکسل قرار دارند. از نظر لنز دارای انواع لنز های ثابت , متغیر و موتور دار هستند و از نظر دید در شب نیز گسترده ی بسیاری از دوربین های دید در شب با مادون قرمز یا بوسیله ی تقویت نور را شامل می شوند.

تا اینجا دریافتیم که واژه کیفیت در مورد دوربین مداربسته بسیار نسبی بوده و بستگی به میزان هزینه و انتظار مصرف کننده از دوربین مداربسته دارد. با توجه به اینکه داهوا دارای انواع دوربین های حرفه ای , عمومی و اقتصادی است می توان گفت مصرف کننده حق انتخاب گسترده ای بین دوربین های ارزان قیمت با کیفیت خوب و گران قیمت با کیفیت عالی دارد.

کیفیت سخت افزار دوربین داهوا :

کیفیت سخت افزار یک دوربین مداربسته شامل کیفیت قطعات الکترونیکی و کیفیت بدنه و عایق بندی است.

معیار سنجش کیفیت قطعات سخت افزاری یک محصول , میزان خرابی آن و  مدت زمان عمر مفید قطعه است . برد های الکترونیکی بکار رفته در دستگاه های داهوا و دوربین های داهوا بسیار مقاوم هستند و خرابی بسیار پایینی داشته اند بصورتی که در ابتدای ورود داهوا به بازار ایران , شرکت های گارانتی کننده 12 ماه این محصولات را ضمانت می کردند اما در حال حاضر گارانتی محصولات داهوا 24 ماهه و 36 ماهه است.

از لحاظ کیفیت بدنه نیز داهوا نمره خوبی دریافت می کند و اکثر دوربین های داهوا در برابر نفوذ مایعات و ضربه بسیار مقاوم هستند. بدنه های آلومینیومی و پلاستیکی دوربین های داهوا احتمال پوسیدگی را صفر کرده و از برد های الکترونیکی داخل دوربین به خوبی محافظت می نمایند.

گارانتی محصولات داهوا عرضه شده در دیاکالا چیست ؟

کلیه محصولات داهوا در سایت دیاکالا دارای گارانتی هستند . گارانتی دوربین های مداربسته , سوئیچ ها و دستگاه های داهوا در ایران توسط شرکت های مختلفی مانند فراگستر الکترونیک , ایران داهوا , تهران نت , رسترسرویس و … انجام می شود.

کلمات کلیدی:

لیست قیمت دوربین داهوا , لیست قیمت دستگاه داهوا, لیست قیمت همکار داهوا , لیست قیمت فراگستر , لیست قیمت ایران داهوا, قیمت داهوا , قیمت دوربین مداربسته داهوا , قیمت دستگاه داهوا , لیست قیمت فروش داهوا , لیست قیمت نمایندگی داهوا , قیمت داهوا , قیمت دوربین مدار بسته داهوا , قیمت دوربین داهوا , قیمت دستگاه داهوا  , لیست قیمت داهوا , قیمت دوربین مداربسته , قیمت دوربین مدار بسته , لیست قیمت دوربین مداربسته, لیست قیمت دوربین مدار بسته , قیمت دوربین , خرید دوربین مدار بسته داهوا , بهترین مدل دوربین داهوا

به دلیل نوسان قیمت تماس بگیرید

09107767758