قیمت انواع

دوربین مداربسته

مصرف کننده و همکار

قیمت انواع 

پک های آماده نصب دوربین مداربسته

آماده نصب ,کامل و بی دردسر

قیمت انواع

دستگاه ضبط دوربین مدار بسته

مصرف کننده و همکار

قیمت انواع ملزومات و

لوازم جانبی دوربین مداربسته

برای راه اندازی استاندارد  سیستم دوربین مدار بسته

دانلود لیست های قیمت دوربین مداربسته PDF

دانلود لیست قیمت دوربین مداربسته

لیست قیمت دوربین مداربسته و دستگاه های ذخیره ساز اعلام شده از طرف شرکت های وارد کننده دوربین مداربسته را از طریق لینک زیر دریافت کنید . این لیست به صورت یک فایل pdf است و شامل مشخصات, تصاویر و قیمت دوربین های مداربسته و دستگاه های رکوردر است. قیمت محصولات موجود در لیست طبق گارانتی شرکت وارد کننده عرضه شده و محصولات مشابه با گارانتی های دیگر می توانند دارای قیمت های متفاوتی باشند .

برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه ی دوربین مداربسته یا دستگاه های ذخیره ساز پیشنهاد می شود قیمت محصولات را بصورت آنلاین در فروشگاه آنلاین دیاکالا جستجو کنید.

در لینک زیر میتوانید لیست قیمت دوربین های داهوا , هایک ویژن , مکسرون , های لوک , آلباترون و … را ملاحظه نمایید

در مورد دوربین مدار بسته سوالی دارید؟

با ما تماس بگیرید

ساعت 10 صبح تا 5 عصر آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم

لیست قیمت دوربین مدار بسته:

دوربین های مدار بسته یکی از ادوات مهم حفظ امنیت در خانه ها و مکان های تجاری و اداری است. امروزه با توجه به افزایش جمعیت و همچنین افزایش بزهکاری در جامعه، باید از وسایل امنیتی در خانه ها و محیط های تجاری و اداری استفاده کنیم. بهترین گزینه استفاده از انواع دوربین مداربسته است. ممکن است بپرسید قیمت دوربین مدار بسته چقدر است!؟ در این مطلب از وب سایت دیاکالا قصد داریم تا به بررسی لیست قیمت دوربین مدار بسته بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا انتهای این مطلب با دیاکالا همراه باشید.

 

دوربین مداربسته چیست ؟

در مطالب گذشته درباره دوربین های مدار بسته اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. در واقع می توان اشاره داشت که دوربین مداربسته به کلیه دوربین‌هایی اتلاق می‌گردد که در یک محل ثابت، نصب شده و تصاویر آن منطقه را در یک نمایشگر نمایش می دهد.

تصاویر ثبت شده توسط دوربین از طریق یک مدار بسته (Closed Circuit) به یک دستگاه ضبط (DVR/NVR) یا نمایشگر تصاویر (Monitor) ارسال خواهد شد. از آنجا که یک مدار بسته بین دوربین و نمایشگر تشکیل می‌شود، به غیر از دستگاه مرکزی ضبط یا نمایش، هیچ دستگاه و یا فرد دیگری توانایی مشاهده و یا ضبط تصاویر را نخواهد داشت. در ادامه به قیمت دوربین مداربسته خانگی ، قیمت دوربین مداربسته دید در شب ، قیمت انواع دوربین مداربسته می پردازیم.

انواع دوربین های مداربسته کدام اند؟

اگر به دنبال حفظ امنیت خود و خانه یا محل کارتان هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که از یک دوربین مدار بسته استفاده کنید. شما برای اینکه با خیال راحت خانه یا محل کار خود را ترک کنید و به مسافت یا هر جای دیگری بروید نیاز به ابزار هوشمند دارید تا امنیت منزل یا فضای مورد نظرتان را تامین کند. دوربین های مدار بسته می توانند در این زمینه کمک شایانی نماید.

در دنیا برای اینکه هیچ خطری وسایل باارزش شما را تهدید نکند هرروز قابلیت های جدید و به روز تری به دوربین های مداربسته اضافه می شود. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که دوربین مدار بسته باید مناسب با محیط شما باشد.

به همین دلیل نمی توان دوربین مدار بسته خانگی را در محیط های صنعتی استفاده کرد! از طرف دیگر قیمت دوربین مدار بسته با توجه به کاربری آن می تواند متفاوت باشد.

بعنوان مثال قیمت دوربین مدار بسته خانگی از دوربین های مدار بسته ای که در مکان های امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد، ارزان تر می باشد. لازم به ذکر است که دوربین های مداربسته انواع مختلف دارند که در ادامه درباره هرکدام توضیحی مختصر خواهیم داد.

دوربین مداربسته چیست | قیمت دوربین مداربسته خانگی

قیمت دوربین مداربسته خانگی

دوربین مداربسته باسیم :

یکی از انواع دوربین های مدار بسته، دوربین باسیم است. می توان اذعان داشت که این نوع دوربین ها قدیمی تر هستند و شرکت ها خیلی بیشتر اقدام به تولید آن می کنند. از جمله نکات مهمی که درباره این دوربین ها باید بدانید، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دوربین های باسیم برای ارسال فیلم ها و تصاویر خود نیاز به کابل کشی های گسترده دارند که هزینه را نیز بالاتر می برد.
  • این سیم و داکت کشی باید از دکور فضای خانه یا محل کار یا …. بگذرد که جلوه خوبی ندارد.
  • مدل های باسیم در دو نوع دوربین های AHD و iP در بازار فروخته می شوند.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از لیست قیمت دوربین مدار بسته باسیم به ما مراجعه کنید.

دوربین مداربسته بیسیم :

در حال حاضر این مدل دوربین های بیسیم از پرطرفدارترین دوربین ها به شمار می روند. این نوع دوربین نیاز به سیم کشی و داکت کشی های گشترده برای انتقال تصویر نیاز ندارد بلکه از طریق مودم اینترنت تصاویر و فیلم ها را برای شما که در هرجای دنیا هستید ارسال میکنند. قیمت دوربین مدار بسته بی سیم به کاربری آن و برند آن وابسته است.

دوربین مداربسته سیم کارت خور :

نسل دوربین های سیم کارت خور نیز به بازار ارائه شده است! دوربین های مدار بسته سیم کارتی از جدیدترین نوع دوربین هایی می باشند که دارای انتقال تصویر با سرعت بالا هستند. این نوع دوربین ها برای انتقال تصویر دیگر نیازی به تهیه مودم ندارند. بلکه از طریق سیم کارتی که استفاده می کنند این انتقال صورت می گیرد.

شما می توانید از هر سیم کارتی مانند ایرانسل ،همراه اول یا رایتل در این دوربین ها استفاده کنید. قیمت دوربین مدار بسته سیم کارت خور با توجه به کاربری و نوع مدل آن متفاوت خواهد بود.

تکنولوژی ساخت دوربین های مداربسته خانگی:

وربین های مدار بسته خانگی، دوربین هایی هستند که برای محیط های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت دوربین مدار بسته خانگی به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

باید اشاره شود که انواع دوربین ها بر اساس نحوه انتقال تصویر انتقال تصویر در دوربین های مداربسته بر بستر های گوناگون انجام می شود و بر همین اساس به دسته های مختلف تقسیم می شوند. انواع آن ها بر اساس نحوه انتقال تصویر عبارتند از:

  • تحت شبکه IP
  • AHD
  • HDCVI داهوا
  • HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن
  • آنالوگ
  • بی سیم یا وایرلس

انواع دوربین مداربسته کدام اند

قیمت دوربین مدار بسته خانگی:

دوربین های مدار بسته خانگی، دقیقا مانند دیگر دوربین ها با کاربری های متفاوت، به برند و ساخت و امکانات آن ها وابسته می باشد. این دوربین ها در نوع ابتدایی تا نوع پیشرفته وجود دارند و به عنوان یکی از مهم ترین ادوات در زمینه حفظ امنیت ساکنان و وسایل آن ها در خانه محسوب می شوند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت دوربین های مدار بسته خانگی به وب سایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان در این خصوص مشورت نمایید.

نکاتی که باید قبل از خرید دوربین مداربسته به آن توجه کنید :

  • ویژگی های ظاهری متفاوت:دوربین مدار بسته از لحاظ شکل به دوربین مدار بسته دام، دوربین مدار بسته بالت، دوربین های صنعتی، دوربین های مینیاتوری، دوربین های مادون قرمز IR و دوربین های اسپید دام  تقسیم می شود.
  • فناوری های های متفاوت: هر یک از این دوربین ها برای کار خاصی استفاده می شوند و کاربرد مخصوص به خود دارند. آب و هوا، شرایط جوی، فرد یا افرادی که مورد نظارت قرار می گیرند و… بسیاری از عوامل دیگر در خرید دوربین مدار بسته شما تاثیر گذارند.
  • تفاوت در نحو انتقال فایل ها: دوربین های مدار بسته از لحاظ سیگنال دریافت و انتقال اطلاعات نیز متفاوت اند و انواع گوناگونی دارند . دوربین مدار بسته آنالوگ ، دوربین مدار بسته آی پی IP یا تحت شبکه و دوربین های دو منظوره از لحاظ سیگنال تفاوت دارند که هرکدام از این دوربین ها، به دو دسته ی دوربین بی سیم و دوربین های نیازمند کابل کشی، تقسیم می شوند. یکی از پرطرفدارترین دوربین های مدار بسته بیسیم، دوربین لامپی است. راحتی نصب این دوربین مداربسته و قیمت مقرون به صرفه آن، باعث علاقه مند شدن خریداران به این دوربین مدار بسته شده است.
  • تفاوت قیمت دوربین مداربسته: به طور قطع قیمت دوربین های مدار بسته با یک دیگر تفاوت بسیاری دارند. به صورتی که هنگام خرید دوربین مدار بسته حتما متوجه‌ی تفاوت زیاد در قیمت محصولات خواهید شد. از جمله نکات مهمی که در خصوص قیمت دوربین های مدار بسته باید بدانید، این است که قیمت دوربین مدار بسته آنالوگ به نسبت دوربین های دیگر کمتر است و تنوع گسترده ای در بازار دارد.  همچنین سیستم ساده تری به نسبت دیگر دوربین ها دارد. دوربین های تحت شبکه کیفیت بالاتری دارند و این دوربین ها در بستر شبکه امکان ارسال همزمان اطلاعات را فراهم می آورند. قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه به نسبت دوربین های دیگر بالا تر است. دوربین های دو منظوره دارای سیستم آنالوگ ولی سیگنال تحت شبکه هستند.
  • فناوری های ذخیره سازی متفاوت:برای تهیه و خرید دوربین مداربسته باید برای ذخیره سازی اطلاعات نیز دستگاه یا کارت حافظه ای را در نظر داشته باشید . دستگاه  DVR  و NVR ، هارد و در مواقعی کارت SD برای ذخیره سازی اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مدار بسته سیگنال و دیتا را از طرق کابل به دستگاه DVR منتقل می کند و دستگاه آن را به نماشگر ها برای پردازش و ثبت اطلاعات انتقال می دهد.
  • دوربین های نوع خورشیدی: یکی از جدیدترین انواع دوربین های مدار بسته، دوربین های مداربسته خورشیدی هستند. این دوربین ها برای تصویربرداری نیازی به برق ندارند و انرژی دوربین خورشیدی از طریق نورخورشید تامین می شود. انتخاب برند برای هر کالایی عامل مهم در خرید آن است؛ دوربین مداربسته نیز مانند کالا های دیگر برند های مطرحی در دنیا دارد و ما در دیاکالا، فروشگاه دوربین مدار بسته عرضه کننده این برند ها هستیم .

برآورد هزینه دوربین های مداربسته | قیمت دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته

لیست قیمت دوربین مدار بسته:

بررسی قیمت تک تک دوربین های مدار بسته، به طور قطع کار مشکلی است. بسیاری از شما عزیزان به دنبال شرکت ها و فروشگاه هایی هستید که بتوانید دوربین های مدار بسته را با قیمت مناسب یا مقرون به صرفه تهیه کنید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید انواع دوربین های مدار بسته به وب سایت دیاکالا مراجعه کرده و در آن لیست قیمت دوربین های مدار بسته به همراه مقایسه هر محصول را مطالعه فرمایید.

برآورد هزینه برای بررسی قیمت دوربین مدار بسته :

قیمت دوربین مدار بسته و همچنین هزینه های مربوط به نصب دوربین مداربسته اولین مواردی هستند که پیش از اقدام برای خرید دوربین مداربسته بهتر است آنها را مورد بررسی قرار دهید؛ تا در نهایت طبق بودجه ای که دارید از میان تنوع بسیار این کالا، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

شاید برند ها مدل مشابهی با هزینه های متفاوت داشته باشند و شما با تحقیق می توانید مناسب ترین دوربین مدار بسته برای خود را بیابید. تا حد امکان سعی کنید گارانتی را نیز در نظر بگیرید و دوربین مداربسته را با اطمینان کامل خریداری فرمایید.

از جمله عواملی که در قیمت دوربین های مدار بسته تاثیر گذار هستند، به شرح زیر می باشند:

  • لنز
  • فناوری های دوربین مدار بسته
  • جنس بدنه
  • محل نصب

قبل از خرید دوربین مدار بسته و نصب دوربین مدار بسته درمورد قیمت دوربین مداربسته تحقیق کنید. در واقع قیمت دوربین مدار بسته اصل را می توانید از سایت اصلی تولید کننده آن یا از نمایندگی های معتبر آن دریافت کنید تا جنس گران یا تقلبی خریداری نفرمایید.

دیاکالا عرضه کننده بهترین برند های دوربین مدار بسته است شما می توانید برای اطلاع از قیمت دوربین مداربسته و خرید دوربین مداربسته با ما در دیاکالا همراه باشید.

سوالات متداول درباره دوربین مدار بسته

دلیل قیمت های مختلف دوربین مدار بسته در دیاکالا چیست؟

انواع دوربین مداربسته از نظر مقاومت بدنه , کیفیت تصویر , توانایی دید در تاریکی مطلق , شفافیت تصویر , ضد آب یا ضد ضربه بودن , استاندارد کاری و … با هم متفاوت هستند و این دلیل اصلی تفاوت قیمت دوربین های مدار بسته در فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته دیاکالا است . دوربین های حرفه ای تر ,با کیفیت تصویر بیشتر, دارای قیمت بالاتری هستند. برند های دوربین مدار بسته نیز متفاوت هستند, تجهیزات حفاظتی با برند داهوا , هایک ویژن , مکسرون , سامسونگ , بوش و … از جمله برند های پر طرفدار در دنیای دوربین مداربسته هستند . تکنولوژی به کار رفته در این دوربین ها نیز یکی از دلایل قیمت های متفاوت سیستم های دوربین مدار بسته است . دوربین ها و دستگاه های مرکزی دوربین مدار بسته تحت شبکه که در بازار با نام ip camera شناخته می شوند و در واقع نوعی سیستم NETWORK Surveillance هستند, حرفه ای تر بوده و دارای قیمت تمام شده بالاتری نسبت به تکنولوژی های CVI , TVI  و AHD است. نکته ای که در مورد قیمت یک سیستم دوربین مدار بسته لازم است بدانید اینکه در صورتی که سیستم دوربین را کامل و به صورت پکیج دوربین مدار بسته از سایت دیاکالا خریداری کنید قیمت تمام شده آن 10 تا 30 درصد کمتر از خرید تکی اقلام محاسبه می گردد و بسیار مقرون به صرفه تر است

چگونه از روال و قیمت همکاری دوربین های مدار بسته اطلاع پیدا کنم؟

اگر در زمینه دوربین مداربسته فعال هستید تصویر کارت ویزیت , سربرگ شرکت یا سردر فروشگاه خود را به واتساپ یا تلگرام   ارسال نمایید. همکاران من در بخش فروش شما را در جریان روال کار با همکاران قرار خواهند داد.

بهترین مارک دوربین مداربسته کدام است؟

در حال حاضر برند های مختلفی در بازار ایران به تولید, عرضه و توزیع دوربین های مداربسته مشغول هستند . اکثر برند هایی که با استاندارد AHD در بازار یافت می شود مونتاژ ایران است و قیمت های مناسبی دارد . اگر بخواهیم بهترین مارک دوربین مداربسته را در بازار ایران مشخص کنیم کار سختی در پیش داریم چون شرکت های مطرحی مانند سامسونگ , بوش , اکسس و پاناسونیک عملا چند سالی است که در بازار ایران فعالیتی ندارند از این رو می توان بهترین برند های بازار را در این روز ها مارک داهوا و هایک ویژن دانست که با محصولات متنوعی از رده اقتصادی تا دوربین های بسیار حرفه ای و گران قیمت هنوز در بازار ایران حضور دارند

آیا بعد از خرید برای نصب دوربین مداربسته باید هزینه ای پرداخت کرد؟

قیمت های ارائه شده در دیاکالا ,بجز در مواردی که به نصب رایگان اشاره شده, فقط قیمت کالا است . جهت اموزش نصب دوربین مداربسته طبیعتا هزینه ی نصب و راه اندازی یا کابل کشی توسط نصاب دوربین فاکتور می شود

آیا پس از خرید دوربین مداربسته از دیاکالا, هزینه های دیگری مانند حمل و نقل و یا گارانتی و خدمات لازم است؟

کلیه خرید های بالای پنج میلیون تومان از سایت دیاکالا مشمول ارسال رایگان هستند. همچنین کالاها با گارانتی قید شده فروخته شده و مشتری لازم نیست هزینه ای برای خدمات و گارانتی بپردازد.

آیا دوربین های مدار بسته ارزان قیمت گزینه مناسبی برای خرید است ؟

پاسخ به این سوال بستگی به شرایط محیطی و انتظار شما از دوربین مدار بسته دارد . سیستم های دوربین مدار بسته ارزان قیمت در دو نوع سیمی (سیستم دوربین مدار بسته ) و بیسیم ( وای فای ) ارائه می شوند . دوربین های بیسیم مموری خور ارزان قیمت ترین نوع دوربین مداربسته برای خرید هستند . ابن دوربین ها محل درج مموری کارت داشته و تصاویر را بر روی کارت های حافظه ذخیره می کنند از این رو نیاز به دستگاه مرکزی رکوردر و هارد اینترنال ندارند و این خود قیمت تمام شده سیستم را به مراتب کم و ارزان خواهد کرد. در مجموع اگر از سیستم دوربین مدار بسته خود انتظار زیادی ندارید و نیاز شما در حد ضبط و پخش تصاویر است سیستم های دوربین بیسیم و ارزان قیمت توصیه می شود.

قیمت های دوربین مدار بسته دید در شب چگونه مشخص می شود؟

دوربین های مداربسته می توانند به روش های متفاوتی در تاریکی تصاویر را ثبت کنند . نوع اول انواع دوربین مداربیته با دید در شب بوسیله تقویت نور هستند . سیستم تقویت نور هر لوکس نور محیط را ده ها برابر کرده و بوسیله نور بسیار کم هم می تواند تصاویر را ارائه دهد اما عیب اصلی این نوع دوربین مدار بسته دید در شب این است که در تاریکی مطلق کارایی ندارد . نوع دیگری از دوربین های دید در شب بوسیله ی مادون قرمز تصاویر را شکار می کنند . این دوربین های دارای چراغ های مادون قرمز برای دید در تاریکی و محیط بدون نور هستند . دوربین های مداربسته مادون قرمز در تاریکی دید خوبی داشته و دارای قیمت های مناسبی هم هستند . نوع دیگر دوربین دید درشب نوع استارلایت یا دید در شب رنگی است که این دوربین با تلفیقی ار تکنولوژی تقوبت نور و دید در تاریکی مادون قرمز می تواند تصاویر واضح و شفافی در شب و تاریکی مطلق ارائه دهد.

کلمات کلیدی:

قیمت دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته , قیمت همکار دوربین مدار بسته , لیست قیمت دوربین مدار بسته, لیست قیمت دوربین, قیمت دوربین مداربسته, قیمت دوربین مداربسته ارزان, قیمت دستگاه dvr, لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا , قیمت دوربین, قیمت دوربین مدار بسته داهوا , لیست قیمت دوربین مداربسته سامسونگ , لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن, لیست قیمت دوربین مدار بسته سونی, لیست قیمت دوربین امنیتی تیاندی ,لیست قیمت دوربین مکسرون , لیست قیمت دوربین مداربسته بیسیم , لیست قیمت دوربین ارزان , دوربین مدار بسته ,  لیست قیمت دوربین حرفه ای , قیمت دوربین مدار بسته حرفه ای , لیست قیمت دوربین کانن , قیمت دوربین مدار بسته, لیست قیمت همکار دوربین مدار بسته , لیست قیمت همکار دوربین مداربسته , قیمت دوربین مداربسته دیجی کالا, دوربین مدار بسته دیجی کالا, لیست قیمت نمایندگی دوربین مداربسته, قیمت جدید دوربین مداربسته , cctv price list , camera price list , camera price , CCTV price , C C T V price list , دانلود لیست قیمت دوربین مداربسته , لیست قیمت دوربین مدار بسته pdf , دانلود لیست قیمت دوربین مدار بسته , دانلود لیست قیمت دوربین

به دلیل نوسان قیمت تماس بگیرید

09107767758