جهت فروش آنلاین

دوربین هایک ویژن

لیست قیمت انواع

جهت فروش آنلاین

دستگاه هایک ویژن

لیست قیمت انواع

برای مشتریان دیاکالا

HIKVISION

ضمانت اصالت کالای

دانلود لیست قیمت هایک ویژن توربو

لیست قیمت داهوا CVI

لیست قیمت مصوب دوربین مداربسته هایک ویژن و دستگاه های DVR هایک ویژن را از طریق لینک زیر دریافت کنید . این لیست بصورت یک فایل pdf است و شامل مشخصات, تصاویر و قیمت دوربین های مداربسته هایک ویژن و دستگاه هایک ویژن است . قیمت محصولات موجود در لیست طبق گارانتی پارس ارتباط عرضه شده و محصولات مشابه با گارانتی های دیگر می توانند دارای قیمت های متفاوتی باشند .

برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه ی دوربین مداربسته هایک ویژن یا دستگاه های هایک ویژن پیشنهاد می شود قیمت محصولات را به صورت آنلاین در سایت دیاکالا جستجو کنید.

دانلود لیست قیمت هایک ویژن شبکه

لیست قیمت هایک ویژن تحت شبکه

لیست قیمت مصوب دوربین مداربسته هایک ویژن و دستگاه های NVR هایک ویژن را از طریق لینک زیر دریافت کنید . این لیست بصورت یک فایل pdf است و شامل مشخصات, تصاویر و قیمت دوربین های مداربسته هایکویژن و دستگاه های NVR هایک ویژن است . قیمت محصولات موجود در لیست طبق گارانتی پارس ارتباط عرضه شده و محصولات مشابه با گارانتی های دیگر می توانند دارای قیمت های متفاوتی باشند .

برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه ی دوربین مداربسته هایک ویژن یا دستگاه های هایکویژن پیشنهاد می شود قیمت محصولات را بصورت آنلاین در سایت دیاکالا جستجو کنید.

کمپانی HIKVISION تولید کننده و تامین کننده لوازم الکترونیکی مثل دوربین مداربسته و سایر محصولات نظارت تصویری است. این شرکت در سال 2001 تاسیس شده است. این کمپانی در طول سالیان گذشته به علت تولید محصولات با کیفیت و متنوع و خدمت رسانی خوب به مشتری، به سرعت رشد کرده است. شرکت HIKVISION حدود 8000 کارمند دارد و تعداد 2000 نفر در قسمت تحقیق و توسعه آن مشغول به کار هستند.

از جمله محصولات این کمپانی می توان به دستگاه تحت شبکه NVR هایک ویژن ، دستگاه DVR یا دستگاه آنالوگ XVR هایک ویژن ، سرورهای ویدیویی دیجیتال، دوربین مدار بسته هایک ویژن ، کارت های فشرده سازی، دوربین اسپیددام و IP اشاره کرد. دفتر اصلی شرکت هایک ویژن در چین قرار دارد، ولی شعبه های دیگر آن در قسمت های مختلفی از جهان مثل لس آنجلس در آمریکا، آمستردام در هلند، دوبی در خلیج فارس، هند و چین مستقر هستند. حال در دوربین مارکت یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی حوزه دوربین مداربسته در ایران بهترین دوربین های مداربسته از جمله هایک ویژن همراه با قیمت دوربین هایک ویژن به خریداران عرضه می شود.

راهنمای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن :

1.پارت نامبر: یا نام محصول که با آن معرفی می شود در واقع شناسه دوربین یا دستگاه ضبط کننده است که خلاصه ای از شاخص ترین قابلیت های آنها را عنوان می کند.

2. Camera Type: دوربین‌های مداربسته به دسته دوربین‌های دام، بولت، باکس، پینهول، اسپیددام تقسیم‌بندی می‌گردند. کاربرد هر کدام از این دوربین ها متفاوت است.

3. Imaging Sensor: نقش سنسور در دوربین دریافت نور و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی است. سنسورهای بکار رفته در دوربین های مداربسته اغلب از دو نوع CMOS و CCD هستند.

4. Lens: دو پارامتر، یکی نوع لنز که ثابت یا وریفوکال است و دیگری فاصله کانونی که با اعداد 2.8، 3.6، 6، 8، 12 و 16 برای لنزهای ثابت و به صورت رنج یا دامنه‌ای  2.8-12، 4-92، 4-120 و … برای لنزهای وریفوکال نمایش داده می‌شود.

5. Viewing Angle: زاویه دید دوربین مداربسته هایک ویژن به نوع لنز یا بهتر بگوئیم فاصله کانونی آن بستگی دارد. هرچه فاصله کانونی کمتر زاویه دید بازتر یا وایدتر و هرچه بیشتر زاویه دید کمتر و عمق دید بیشتر می‌گردد.

مزایای استفاده از دوربین هایک ویژن :

  • تصویر با کیفیت بالا HD/ 1080p
  • امکان دید در شب و قابلیت نمایش تصویر در تاریکی مطلق ( تمامی مدل های دوربین مدار بسته هایک ویژن متناسب با مدل آن دارای دید در شب از 20 متر تا 100 متر را دارا می باشد . )
  • استفاده آسان
  • قابلیت نصب ساده
  • زاویه دید باز
  • دارای استاندارد های IP 66 ، IP 67
  • امکان مشاهده تصاویر ضبط شده روی موبایل
  • امکان انتقال تصویر ( اگر از دوربین مدار بسته و دستگاه ذخیره کننده ی هایک ویژن استفاده کنید می توانید تصاویر را در هر جای کره زمین مشاهده کنید . )
  • ساپورت کردن دوربین های TVI ، AHD ، ANALOG ، Onvif
  • تولید کننده ی انواع دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهر ( دام ، بالت ، اسپیدام و … )
  • نازل ترین قیمت دوربین هایک ویژن نسبت به بقیه رقبا
  • فراوانی در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

محصولات هایک ویژن کدام اند؟

شرکت هایک ویژن محصولات نظارتی و امنیتی بسیار متنوعی را تولید می‌کند و این پوشش گسترده در تولید انواع دوربین هایک ویژن، دستگاه ضبط و لوازم جانبی توانسته است، محصولات این برند را برای استفاده تمامی افراد و تمامی محیط ها مناسب سازد. دوربین های آنالوگ توربو HD، دوربین های تحت شبکه، و لوازم جانبی متنوع… از محصولات پرفروش این شرکت هستند.

دوربین دام هایک ویژن :

دوربین ها بر اساس ظاهر به دو دسته دوربین دام و دوربین بولت تقسیم می‌شوند. دوربین دام هایک ویژن، دوربین های کوچک سقفی هستند و برای استفاده در محیط های بسته و درونی طراحی شده اند. این نوع طراحی باعث می‌شود افراد احساس راحتی بیشتری داشته باشند و دقیقا متوجه نشوند که لنز دوربین کدام قسمت را تحت پوشش قرار داده است. البته همین ظرافت در طراحی از بازدارندگی این دوربین مداربسته کم می‌کند.

دوربین بولت هایک ویژن :

دوربین های بولت ظاهری بزرگ و مستعطیل شکل دارند و به کمک پایه به دیوار متصل می‌شوند. ظاهر بزرگ این دوربین ها باعث می‌شود در همان نگاه اول، قابل تشخیص باشد بنابراین بازدارنگی زیادی دارد.

پکیج دوربین هایک ویژن

پکیج دوربین هایک ویژن یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات فروشگاه دوربین مارکت است . این پکیج دوربین هایک ویژن شامل دو ، چهار ، شش و هشت دوربین است به همراه دستگاه dvr ، هاردیسک و کابل . با خرید یک پکیج دوربین هایک ویژن خیالتان راحت تر است و این پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن برای شما اقتصادی تر و ارزان تر خواهد بود .خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن از جهت اینکه تمام ملزومات جانبی در کنار دوربین هایک ویژن وجود دارد ساده تر است و قیمت پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن به صرفه تر از قیمت خرید دوربین هایک ویژن به صورت تکی میباشد.

سوالات متداول کاربران دیاکالا در مورد هایک ویژن :

دوربین های هایک ویژن ساخت چه کشوری هستند؟

هایک ویژن در چین قرار دارد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته , دستگاه های ذخیره ساز و تجهیزات امنیتی و کنترلی در جهان است .

قیمت محصولات هایک ویژن قرار داده شده در فروشگاه دیاکالا بروز هستند؟

تیم فروش دیاکالا تا به امروز تمامی تلاش خود را در جهت بروز بودن قیمت کلیه محصولات هایک ویژن انجام داده و در موارد تغییرات قیمت ارز موفق شده کالاها را با قیمت درج شده در سایت به دست مشتریان گرامی برساند . با توجه به تغییرات مداوم قیمت ارز و تغییر قیمت نمایندگی های هایک ویژن بروز ماندن قیمت ها امری دشوار است اما اگر قیمت یکی از محصولات هایک ویژن را در سایت دیاکالا مشاهده می کنید به احتمال 98% ما می توانیم آن کالا را با همان قیمت به دست شما برسانیم.

تفاوت دوربین هایک ویژن و داهوا چیست؟

شرکت های داهوا و هایک ویژن دو قطب تولید کننده دوربین مداربسته در چین هستند و هر دو در رده 5 برند برتر صنعت دوربین مداربسته قرار دارند . عملا هر محصول هایک ویژن مشابهی در داهوا دارد و بالعکس .

گارانتی محصولات هایک ویژن عرضه شده در دیاکالا چیست ؟

کلیه محصولات هایک ویژن دارای گارانتی معتبر از شرکت پارس ارتباط , تهران نت یا یاشار هستند .

چگونه اطلاعات در مورد روال همکاری و قیمت همکار دوربین هایک ویژن را دریافت کنم ؟

اگر شما نیز در زمینه سیستم های دوربین مداربسته فعال هستید می توانید با ارسال کارت ویزیت , سربرگ شرکت و یا سردر فروشگاه خود به تلگرام یا واتساپ 09900887188 اطلاعات مربوط به روال همکاری و لیست قیمت همکار هایک ویژن را دریافت نمایید.

نمایندگی دوربین مدار بسته هایک ویژن

کلمات کلیدی:

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن, لیست قیمت دستگاه هایک ویژن, لیست قیمت همکار دوربین مدار بسته هایک ویژن, لیست قیمت پارس ارتباط , لیست قیمت دوربین مداربسته هایک سرویس, قیمت هایک ویژن, قیمت دوربین مداربسته hikvision , قیمت دستگاه هایک ویژن, لیست قیمت هایکویژن, لیست قیمت نمایندگی هایک ویژن, قیمت هایک ویژن, قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن, قیمت دوربین هایک ویژن , قیمت دستگاه هایک ویژن , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته , قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن

به دلیل نوسان قیمت تماس بگیرید

09107767758