raster
درباره رستر انگلستان
5/5 - (1 امتیاز)

شرکت رستر انگلستان

شرکت رستر الکترونیک تولید کننده سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته در سراسر جهان استو دارای دسته بندی متنوعی از دوربین های HDtvi Raster , HDcvi Raster , IP camera Raster , DVR Raster , HVR Raster و دستگاه های NVR Raster است. همچنین سیستم های اعلام سرقت و دزدگیر رستر نیز در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم این شرکت را بیشتر معرفی کنیم . تا پایان مطلب با ما همراه باشید…

رستر

تحقیق و توسعه شرکت رستر

بخش تحقیق و توسعه برای شرکت رستر جهت تولید نوآوری و تلاش برای برتری نسبت به دیگر رقبا ضروری است. این شرکت تکنولوژی نوآورانه و پیاده سازی آن را در برنامه های ساختاری خود اولویت داده. هم اکنون در حوزه های مختلفی نظیر محاسبات رمزگذاری,رمزگشایی صوتی,تصویری و تحقیقات پروتکل شبکه در حال سرمایه گذاری است. همه اینها رستر را در جایگاه اصلی در صنعت دوربین های مداربسته قرار می دهند و عملکرد عالی محصولات حفاظتی و امنیتیاین برند را تضمین می کنند.

استراتژی بازار رستر

شرکت رستر به دنبال دستیابی به بازار  ایران و ارتقاء تکنولوژی، توسعه مشتریان خارج از کشور، افزایش اعتبار و شهرت برند امنیتی رستر RASTER است. رستر انگلستان با به اشتراک گذاری محصولات و خدمات، در حال رشد و تقویت همکاران و نمایندگان رستر در سراسر جهان است.

بازاریابی بین المللی یکی از مزایای شرکت Raster UK است که به عنوان استراتژی برای تولید محصولات با کیفیت بالا به دنبال دارد.

راه دیگر برای به دست آوردن بهترین سهم در بازار، رضایت مشتریان ما است و توجه به آنها را ضروری می سازد بنابراین در کنار تکنولوژی رستر , خدمات  و پشتیبانی مطلوب به مشتریان ارائه می شود.

استراتژی دیگری که رستر انگلستان دنبال می کند، توسعه مشتریان خارج از کشور، افزایش اعتبار و شهرت برند بین المللی RASTER است.

سیستم خدماتی رستر در ایران

سیستم خدمات کامل و آگاهی عمیق سرویس، تضمین ما برای برآوردن نیازهای مشتریان است.سیاست شرکت رستر تاسیس شبکه ای  برای خدمات پس از فروش در سراسر کشور است. کارشناسان خدمات پس از فروش واجد شرایط و با تجربه سریعترین و بهترین خدمات را برای مشتریان ارائه می دهند.

علاوه بر این، این شرکت در حال انجام آموزش برای مهندسین خدمات پس از فروش با آموزش منظم در محل شرکای خارج از کشور است. دفتر مرکزی همچنین آموزش خدمات پس از فروش را برای خریداران در سراسر جهان فراهم می کند.

همچنین خدماتی را با ویژگی های سفارشی ارائه می دهد و راه حل های امنیتی و نظارتی حرفه ای را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان مختلف ایجاد کرده است.

نمایندگی های مجاز رستر

این شرکت در سراسر ایران دارای نمایندگان و عاملیت های فروش و خدمات پس از فروش است. خدمات گارانتی و پشتیبانی در ایران توسط شرکت نگاکو انجام می شود . جهت اطلاع از مشخصات نمایندگی های رستر در ایران با واحد فروش دیاکالا تماس بگیرید.

لیست قیمت محصولات رستر

لیست قیمت دوربین مداربسته رستر را می توانید از منوی فروشگاه > لیست قیمت مشاهده و دانلود نمایید .

جهت اطلاع از موجودی محصولات و تغییر قیمت رستر با کارشناسان دیاکالا تماس بگیرید.

انواع دوربین مداربسته رستر

دوربین های رستر در ایران دارای تنوع بالا و امکانات بروز هستند . دوربین های دام , بولت , صنعتی , دید در شب , ضد آب , ضد ضربه و ….

به طور کل می توان دوربین مداربسته رستر را به انواع زیر دسته بندی کرد:

  • دوربین مدار بسته HDcvi RASTER
  • دوربین های مداربسته HDtvi RASTER
  • دوربین های تحت شبکه IP Camera RASTER

انواع دستگاه رستر

دستگاه های رکوردر بسته به تعداد کانال ورودی به انواع 4,8,16,32 و 64 کانال و از لحاظ کیفیت  ذخیره سازی تصاویر به انواع HD 720p , Full HD 1080p و 4K دسته بندی می شوند. دستگاه ها به لحاظ نوع کارکرد نیز به سه دسته زیر تقسیم خواهند شد:

  • دستگاه DVR Raster
  • دستگاه های HVR Raster
  • دستگاه های NVR Raster

مشاوره و خرید محصولات شرکت رستر با کارشناسان دیاکالا تماس حاصل نمایید.