نماد سایت فروشگاه دیاکالا

ناگفته ها دزدگیر پارادوکس کانادا

دزدگیر پارادوکسk32rf_1-1
Rate this post

شرکت پارادوکس- PARADOX Co – تولید کننده محصولات دزدگیر هوشمند پارادوکس در سال 1989 با مالکیت خصوصی تاسیس شد. هم اکنون پارادوکس دارای نمایندگی های فروش و خدمات پشتیبانی بسیاری در سراسر جهان است و فروش و پخش دزدگیر پارادوکس در بيش از 100 كشور جهان انجام می پذیرد

شركت كانادايي پارادوکس- PARADOX  – توليد كننده سيستم هاي متنوع اعلام سرقت، سيستم هاي اعلام سرقت بیسیم، سيستم هاي كنترل تردد، انواع حسگرهاي حرارتي و مايكروويو، نرم افزارهاي برنامه ريزي و كنترل از راه دور، نرم افزارهاي مديريت آژير، گزارش گيري، كنترل تردد و اتوماسيون منزل است.

سايت مركزی توليد محصولات پارادوکس با زير بنای 16000 متر مربع مركز توليد تجهيزات و قطعات دزدگیر پارادوکس است.

پارادوکس با تکیه بر دانش متخصصین خویش و به پشتوانه سالها تجربه و نوآوري و ايجاد صنعت با ثبت اختراعات مختلف توانسته جوایز و افتخارات بسیاری را کسب کند. پارادوکس برنده جایزه رمز نگاری ساختار باس با سيستم Digiplex گردیده . همچنین متخصصی پارادوکس برای سیستم دزدگیر بیسیم پارادوکس برنده جايزه كنسول بيسيم Magellan شده اند . از دیگر افتخارات پارادوکس تولید و طراحی محصولات با نرم افزار كامپيوتري و ارتباط اينترنتی محور توسعه محصولات انقلابي و نوآورانه بوده است. پارادوکس همواره سرمايه گذاري در توسعه تكنولوژي و افزايش ظرفيت توليد را برای تولید بهترین سیستم های دزدگیر جهان مد نظر داشته است.

اهداف شرکت دزدگیر پارادوکس

مهمترین هدف شرکت پارادوکس نوآوري در تفكر، طراحی و تحويل بروزترین سیستم های دزدگیر است.

سیستم های دزدگیر پارادوکس همواره و همیشه  پيشرو در تكنولوژی روز دنیا در زمینه سیستم های اعلام سرقت بوده اند.

کلیه محصولات پارادوکس دارای خدمات اختصاصی و حرفه ای دزدگیر پارادوکس است

تحقيق و توسعه داخلی دزدگیر پارادوکس همیشه در شاخه های زیر دنبال شده و می شود

توسعه محصولات دزدگیر پارادوکس از اولویت های اصلی شرکت پارادوکس است

شبكه توزيع دزدگیر پارادوکس در سراسر جهان با اولویت بندی خدمات به موقع و سریع مشغول فعالیت است

 چشم انداز شرکت پارادوکس

رسالت ما حمایت منحصر به فرد از مشتری، تامین بخشی از حرفه ای ترین محصولات بازار سيستم امنيتي و ایجاد یک تیم مستحکم شکل یافته از مشتریان، کارمندان و تامین کننده هاست.

شبکه نمایندگی های دزدگیر پارادوکس

شرکت پارادوکس کانادا دارای نمایندگی های بسیاری در سراسر جهان است و فروش محصولات دزدگیر پارادوکس, خدمات گارانتی سیستم های پارادوکس و پشتیبانی و خدمات پس از فروش از طریق نمایندگان انجام می پذیرد . شرکت پارادوکس در ایران نیز دارای نمایندگی می باشد.

کنترل کیفیت محصولات پارادوکس

تجهیزاتی که توسط نمایندگان دزدگیر پارادوکس به فروش می رسد همه ی شرایط استاندارد، تست های فنی را گذرانده و  و لیسانس های بین المللی را دریافت کرده اند. محصولات دزدگير پارادوکس کانادا با هولوگرام پارادوکس دارای 4 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند. هنگام خرید محصولات از وجود هولوگرام شرکت پارادوکس بر روی قطعات اطمینان حاصل فرمایید.

پشتیبانی محصولات پارادوکس

برنامه پشتيباني پارادوکس از توزيع كنندگان خود شامل متخصصان آموزش ديده و فني است كه دانش آموزش و كمك به نمايندگان و همكاران را در مسائل مربوط به محصولات دارا هستند، همچنين بخش بازاريابی متشكل از دانش آموختگان نخبه مديريت بازار است كه مستندات فني ، بازاريابی با كيفيت بالا را تهيه كرده و برندينگ محصولات پارادوکس را بر عهده دارند. علاوه بر اين بخش مديريت فروش مسئوليت ارائه خدمات اختصاصی فروش و توزيع سيستم هاي پارادوکس را بر عهده دارد.

اگر به دنبال خرید بهترین دزدگیر برای منزل , اداره , سازمان و یا کارخانه و انبار خود هستید بدون شک دزدگیر پارادوکس یک انتخاب صحیح است . جهت اطلاع از قیمت محصولات پارادوکس و موجودی تجهیزات دزدگیر پارادوکس با تیم فروش دیاکالا تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل