نماد سایت فروشگاه دیاکالا

درباره تیاندی

5/5 - (3 امتیاز)

دوربین های مداربسته تیاندی چیست؟

در سال های گذشته تیاندی در بازار ایران نامی چندان شنیده شده نبود . ابتدا شرکت کیمیا الکترونیک واردات این محصول قدرتمند را شروع کرد و سپس شرکت فراگستر الکترونیک موفق به اخذ  نمایندگی خاورمیانه آن شد. هم اکنون محصولات تیاندی در انواع مدل های مختلف در بازار ایران موجود است.

سوابق فعالیت شرکت TIANDY

شرکت تیاندی بعنوان یکی از ده تولید کننده پیشرو نظارت تصویری در کشور چین و یکی از منابع معتبر در جهان می باشد. این شرکت در سال ۱۳۷۳ خورشیدی تاسیس شد. علاوه بر تولید محصولات فاخر در حفاظت الکترونیک، با افتخار خود را متعهد به ارائه مشاوره و پشتیبانی فنی به مختصصان این صنعت می داند. با بیش از ۵۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه به ارائه راهکارهای بروز در همه بخش های کاربری مشتریان می اندیشیند. با بهره برداری از استاندارد ایزو ۹۰۰۱ و سامانه های دقیق کنترل کیفیت داخلی، در حال حاضر  قادر به کنترل میزان خرابی محصولات کمتر از سه دهم درصد می باشند. هم چنین بعنوان یکی از ۳۷ شرکت از اعضاء کامل Onvif، انطباق محصولات خود را با سایر شرکت ها ارائه می کنند . با افزایش نرخ رشد سالیانه ۳۰ درصدی، TIANDY مطمئن است که به یک بازیکن کلیدی حفاظت الکترونیک تبدیل شده و به ایمنی جهان کمک می نمایید.

 

محصول ها

تیناندی از ابتدا بر روی محصول های IP Network  متمرکز بوده است. این محصول ها به دو بخش تقسیم می شوند:

افتخارات TIANDY

تیاندی متعهد به ارائه خدمات به مشتریان با تجهیزات و راه حل هایی بسیار قابل اعتماد، با کیفیت بالا با مشاوره فنی و پشتیبانی عالی به همراه قیمت رقابتی می باشد. از دیگر افتخارات ما قرار گرفتن در بین ده شرکت برتر حفاظتی چین، و واقع شدن در رتبه پنجم دوربین مداربسته جهان، و یازدهم حفاظت الکترونیک می توان یاد کرد. هم چنین بعنوان مرکز فن آوری ملی و مرکزی برای تحصیلات تکمیلی تیاندی فعالیت می نماید.

تمام محصول های تیاندی برای کاربردهای حرفه ساخته و آزمایش شده اند. دارا بودن گواهی ISO ۹۰۰۱ ISO ۲۰۰۰ از دیگر افتخارات تیادی است . همچنین محصولات تیاندی با اعتبار FCC, CE, Rohs & CCC وارد بازار می شوند.

تیاندی به بهبود مستمر محصول ها و فرآیند های خود می اندیشد . با استفاده از بالاترین سطح از کنترل کیفیت بدنبال جلب بیشتر رضایت مندی مشتریان محترم خود می باشد.

شرکت تیاندی وصادرات خارج از مرزها

واحد بین المللی تیاندی سال هاست که در صادرات به تمام نقاط جهان تجربه کسب کرده است. از سال ۱۳۸۳ (شمسی) اقدام به صادرات به پنجاه کشور در سراسر جهان پرداخته است و اکنون کانال توزیع کارآمدی را در کشورهای مختلف در دست دارد. تیاندی با تمام منابع موجود در کشور چین در خدمت صادرات بهتر می باشد.

نماینده منطقه خاورمیانه تیاندی

فراگستر بعنوان یکی از معتبرترین شرکت های فعال در حوزه حفاظت الکترونیک در خاورمیانه نمایندگی تیاندی را بر عهده دارد. این شرکت با در اختیار داشتن بالاترین سطح از توانایی و تخصص در فروش تجهیزات، خدمات پس از فروش محصولات تیاندی را به مدت ۲۵ ماه به مشتریان محترم ارائه می نماید.

قیمت ثابت مصرف کننده به کابران این امکان را می دهد که بدون دغدغه از آشفتگی های بازارهای فروش اقدام به خرید تجهیزات نمایند. و به مجریان پروژه حاشیه سود امن را هدیه می دهد.

خروج از نسخه موبایل