نماد سایت فروشگاه دیاکالا

آموزش ساخت شورتکات وبسایت دیاکالا برای اندروید

ANDROID PHONE ON DESCK
Rate this post

وبسایت دیاکالا دارای نسخه مخصوص اندروید و جدا از سایت است و هنگامی که با گوشی تلفن یا تبلت به مرور سایت ما می پردازید , سیستم نوع وسیله شما را تشخیص داده . نسخه مربوط را نمایش می دهد. حال برای اینکه به اطلاعات بروز سایت دسترسی داشته باشید و نیاز نباشد هر بار مرورگر را باز کنید و آدرس سایت را وارد کنید لطفا چند دقیقه زمان اختصاص داده و مراحل زیر را طی کنید تا بطور مداوم و آسان به دیاکالا دسترسی داشته باشید.

با ایجاد یک شورتکات از وبسایت بر روی صفحه تلفن همراه، بدون وارد کردن آدرس آن وارد سایت دیاکالا شوید. با یک ترفند ساده و کوتاه می توانید این کار را بر روی گوشی انجام دهید .

برای انجام این کار، ابتدا مرورگر Google Chrome موبایل خود را باز کنید و سپس به سایت مورد نظرتان بروید. وقتی وارد سایت شدید بر روی منوی بالا سمت راست علامت سه نقطه که در عدس مشخص شده کلیک نمایید و سپس گزینه Add to home screen را بزنید

حالا یک نام برای این آیکون میانبر که میخواهید روی صفحه گوشی خود داشته باشید وارد نمایید و روی Add کلیک کنید. به عنوان مثال : DiyaKala.COM

بعد از لمس گزینه Add شورتکات وبسایت دیاکالا به صفحه اصلی شما اضافه می شود و می توانید آسانتر از پیش به دیاکالا و لیست قیمت محصولات و صد ها مقاله آموزشی و خبری دسترسی داشته باشید.

در صورتی که در ایجاد میانبر یا شورتکات بر روی گوشی اندرویدی خود مشکلی داشتید ما با تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل