نماد سایت فروشگاه دیاکالا

نرخ نامه نصب دوربین مداربسته ( هزینه نصب دوربین مداربسته)

نصب دوربین مداربسته
4.8/5 - (17 امتیاز)

پس از انتخاب و تهیه خود دوربین و بخش های مختلف آن، مهم ترین فرآیندی است که در نحوه کارکرد درست و صحیح سیستم های امنیتی مدار بسته نقش بسزایی داشته و از اهمیت بالایی برخوردار است. اولین کاری که شما برای نصب دوربین مداربسته باید اقدام کنید انتخاب نوع و تعداد دوربین مدار بسته مورد نیاز برای محیط است مشتریان عزیز بعد از انتخاب نوع و تعداد دوربین مدار بسته باید نوع دیددرشب بودن و یا دید در روز بودن دوربین مداربسته را نیز بررسی نمایند.

ما در این مقاله به بررسی قیمت های اجرت نصب دوربین مداربسته و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن پرداخته ایم . در صورت وجود هرگونه سوال در ارتباط با شماره ۰۲۱۶۶۷۰۴۵۵۷ تماس بگیرید کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه نصب دوربین مداربسته

1- برند سازنده دوربین مدار بسته

اولین و مهمترین عامل موثر بر قیمت تموم شده یک سیستم مدار بسته، برند و کارخانه سازنده آن است. شما موقع خرید دوربین های مدار بسته با انبوهی از برند با قیمت های مختلف در بازار رو به رو خواهید شد. فروشندگان هر کدوم از این برندها سعی دارند برند خودشون رو خوب و برند های دیگه رو بد معرفی کنن. این مسئله انتخاب رو برای همه بسیار سخت می کنه. ما می خواهیم تصمیم گیری رو براتون راحت تر کنیم برای این منظور اونها رو در سه دسته کلی تقسیم بندی می کنیم.

 

برند های گران قیمت

 

برند های میان رده

 

برند های متفرقه و oem

 

Sony

Hikvision

Horo view

Axis

Uniview

Zeds

Dallmeier

Vivotek

Like view

Avigilon

Geovision

Smarti view

Honeywell

Idis

Light vision

 

2- کابل کشی سیستم مداربسته

نوع کابل دوربین بستگی به نوع دوربین اینکه آنالوگ باشد یا تحت شبکه فرق می کند. در دوربین های آنالوگ اچ دی از کابل RG59 استفاده می شود و از این طریق اتصال بین دوربین و دستگاه DVR را بر قرار می سازند.

اما برای اجرای و نصب دوربین های تحت شبکه یا IP از می توان از انواع کابل شبکه مثل Cat6، Cat5 و Cat5e  جهت برقراری اتصال بین دوربین و دستگاه NVR استفاده می شود. همچنین در سیستم های تحت شبکه نیاز به تجهیزات خاصی همانند سوئیچ می باشد..

نکته:

البته امروزه یکسری کابل های POE وارد بازار شده است که کار انتقال داده و برق را به طور همزمان انجام می دهد. یعنی کابل برق و شبکه یکی شده است و نیاز به کابل برق نیست.

تمام تصاویر دوربین مداربسته درون هارد ی که داخل DVR قرار دارد، ضبط می شود. بنابراین؛ توصیه می شود DVR را درون محفظه قفل شده نگه دارید تا افراد غیرمجاز و سارقین نتوانند فیلم های ضبط شده را از بین ببرند.

3- نصب دوربین مداربسته در نقاط تعیین شده

هنگام نصب فقط باید دقت کنید که انتخاب محل نصب یکی از حساس ترین مراحل نصب دوربین می باشد. چرا که اگر دوربین در نقطه مناسبی نصب نشده باشد، حتی اگر دوربینتان ویژه و دارای قابلیت های فراوانی باشد کارآیی آن پایین خواهد آمد. دوربین باید در ارتفاع و محلی نصب شود که بیشترین زاویه دید و کمترین نقطه کور را داشته باشد. همچنین باید به گونه ای باشد که سارقین نتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.

– اطلاعات لازم قبل از نصب دوربین:

هیچگاه دوربین را بر روی اجسام رسانا نصب نکنید. اجسام رسانا مثل فلزات جریان های مغناطیسی را از خود عبور می دهند که باعث ایجاد نویز در تصویر خواهند شد. همچنین طول عمر مفید دوربین مداربسته را نیز کم می کند.

مناسب ترین زاویه هر اتاقی جهت نصب دوربین مدار بسته معمولا کنج اتاق ها و محوطه ها می باشد. باید اطمینان حاصل کنید که دوربین مداربسته تصویر تمام ورودی‌ها و خروجی‌های اتاق را پوشش می دهد و همچنین نزدیک به پریز برق باشد.

اگر قصد نصب دوربین مداربسته در محیط بیرون را دارید، حتما در ارتفاع بالای 3 متر نصب کنید تا در دسترس عموم و سارقین قرار نداشته باشد.

بهتر است حتما قبل از عملیات کابل کشی امکان سوراخ کردن دیوارها را بررسی نمایید. چنانچه امکان سوراخ کردن دیوار یا نصب دوربین در محل مورد نظر نباشد بهتر است یک جای جایگزین پیدا کنید.

میانگین اجرت نصب دوربین مدار بسته​ :

میانگین اجرت نصب دوربین مدار بسته از 100 هزار تومان هزینه نصب دوربین آنالوگ و AHD تا 150 هزار تومان برای دوربین دیجیتال بدون در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی (کابل کشی، DVR و …) شروع می‌شود. در واقع هزینه نصب دوربین مدار بسته با توجه به نوع دوربین، نوع کابل کشی و نیاز های مختلفی که وجود دارد تعیین می‌شود. قیمت تمام شده پروژه دوربین مداربسته بسته به انتخاب‌های کارفرما می‌تواند متفاوت باشد، به عنوان مثال انتخاب دوربین مداربسته بی‌سیم یا استفاده از دوربین های IP یا آنالوگ در هزینه نهایی نصب دوربین مدار بسته تاثیرگذار خواهد بود.

قیمت نصب دوربین مداربسته :

نرخ نامه رسمی نصب و قیمت دوربین مداربسته توسط اتحادیه های صنف دوربین مداربسته در سراسر کشور هر ساله اعلام می گردد . ملاک قیمت گذاری بر خدمات انجام شده در پروسه نصب دوربین مداربسته میزان کار انجام شده است.پارامتر هایی مانند تخصص , زمان انجام و … بر این قیمت های موثر هستند . اتحادیه های مختلف در شهر های سراسر کشور ممکن است نرخ های مختلفی را اعلام نمایند .

فهرست بهاء و نرخ نامه نصب دوربین مداربسته جهت نصب تجهیزات رسته دوربین مداربسته

قیمت شرح
90 هزار تومان نصب دوربین مدار بسته تا ارتفاع ۳ متر شامل انواع : دام ، باکس ، بولت از نوع آنالوگ ، AHD ، HD TVI ، HD CVI
145 هزار تومان نصب دوربین مدار بسته بالاتر از ارتفاع ۳ متر شامل انواع : دام ، باکس ، بولت از نوع آنالوگ ، AHD ، HD TVI ، HD CVI
380 هزار تومان نصب دوربین مدار بسته اسپید دام آنالوگ و AHD از نوع موارد ذکر شده تا ارتفاع ۳ متر
480 هزار تومان نصب دوربین مدار بسته اسپید دام آنالوگ و AHD از نوع موارد ذکر شده تا ارتفاع ۵ متر
60 هزار تومان نصب کاور و پایه دوربین مدار بسته به انضمام دوربین تا ارتفاع ۳ متر هر عدد
410 هزار تومان نصب دوربین مداربسته اسپید دام تحت شبکه تا ارتفاع ۳ متر
580 هزار تومان نصب دوربین مداربسته اسپید دام تحت شبکه تا ارتفاع ۵ متر هر عدد
30 هزار تومان نصب و راه اندازی دستگاه DVR و XVR به ازای هر کانال 20 هزار تومان ( مثال: دستگاه 8 کانال 8X30.000=240.000 تومان )
40 هزار تومان نصب و راه اندازی دستگاه NVR به همراه آموزش به ازای هر کانال
450 هزار تومان نصب و راه اندازی نرم افزار دوربین های تحت شبکه تا ۱۶کانال
100 هزار تومان اجرای هر فقره client انتقال تصویر برروی کامپیوتر،تلفن همراه و تبلت تا یک نفر
35 هزار تومان اجرای هر فقره client انتقال تصویر برروی کامپیوتر،تلفن همراه و تبلت به ازای هر نفر اضافه
85 هزار تومان نصب رک دوربین مدار بسته تا ۷یونیت تا ارتفاع ۳ متر
50 هزار تومان نصب انواع میکروفن (خازنی،ولوم دار،گلفی و…) بر روی دستگاه های ضبط کننده
320 هزار تومان نصب انواع دستگاه های محافظ و پشتیبان برای سیستم دوربین تا ۲KW شامل UPS و CPS
4.5 هزار تومان کابل کشی کابل کواکسیال RG59 جهت تصاویر دوربین تا ارتفاع ۳ متر هر متر طول
8 هزار تومان نصب داکت PVC ۲ تا ۳.۵ سانت هر شاخه تا ارتفاع ۳ متر
8 هزار تومان نصب داکت PVC ۴ تا ۹ سانت هر شاخه تا ارتفاع ۳ متر
8 هزار تومان اجرای لوله کشی فلکسی ساده یا روکش دار تا سایز ۲۹ تا ارتفاع ۳ متر هر متر طول
90 هزار تومان نصب براکت جهت تلویزیون LED هر عدد
100 هزار تومان نصب رک دیواری 4 تا 7 یونیت
150 هزار تومان نصب رک دیواری 9 یونیت
55 هزار تومان هزینه پشتیبان گیری جهت دوربین مداربسته آنالوگ و ip

هزینه نصب دوربین مدار بسته در منزل :

هزینه نصب دوربین مدار بسته در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • تعداد دوربین مداربسته: مشخصا نسبت به وسعت محل و افزایش تعداد دوربین ها هزینه نیز افزایش می‌یابد.
  • نوع دوربین‌ها: نوع دوربین ها بسته به نیاز شما به امکانات دوربین (مانند قدرت بزرگنمایی، دید در شب و …) می‌تواد افزایش یابد.
  • محل قرارگیری دوربین‌ها: بسته به ارتفاع مورد نیاز برای نصب دوربین مدار بسته در منزل هزینه نیز متفاوت است که تا ارتفاع دو متر کمترین هزینه را دارد.
  • مدت زمان ذخیره تصویر: مدت زمان معمول برای ضبط تصاویر بین یک تا دو هفته است که در صورت نیاز به افزایش آن هزینه سخت‌افزار نیز افزایش می‌یابد.

شما می توانید برای نصب دوربین های مداربسته خود با ما در دیاکالا تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. ما در دیاکالا بهترین قیمت دوربین داهوا را به شما پیشنهاد می دهیم.

توضیحات و تذکرات مهم:

۱-این فهرست بهاء مبنای قیمت گذاری مورد توافق و عرف بازار مجریان سیستم های حفاظتی و نظارتی می باشد،که با توجه به شرایط و برابر توافق طرفین قرارداد فی مابین قابل افزایش و کاهش می باشد.

۲-تنظیم قرارداد فی مابین کارفرما و پیمانکار الزامی باشد و در صورت عدم عقد قرارداد قبل از شروع به نصب دوربین مداربسته حل اختلافات طرفین بسیار مشکل خواهد بود.

۳-صدور فاکتور مهر شده در پایان توسط پیمانکار الزامی می باشد.

۴-کارفرما موظف است در هنگام تنظیم قرارداد مبلغی توافقی به عنوان پیش پرداخت در طول اجرای قرارداد نسبت به پیشرفت کار و حداکثر ۱۰ درصد مبلغ کل قرارداد را به عنوان حسن انجام کار پس از تحویل به پیمانکار پرداخت نماید.

۵-کلیه کارهای تعمیراتی و در مقیاس کوچک بصورت توافقی می باشد.

۶-هزینه انجام طراحی سیستم دوربین مداربسته،بازدید و جانمایی دوربین ها و سیستم،مشاوره و تعمیرات با توافق طرفین انجام می گیرد.

۷-تهیه و نصب داربست ،بالابر ،کلیه عملیات بنایی (خط زنی مسیر) و جوشکاری به عهده کارفرما می باشد و در صورت انجام توسط پیمانکار , کارفرما موظف است هزینه آن را پرداخت نماید.

۸-تهیه و حمل قطعات و لوازم مورد نیاز به عهده کارفرما می باشد در صورتی که به درخواست کارفرما از طریق پیمانکار انجام پذیرد باتوافق طرفین درصد کارمزد مشخص شود.

۹-کلیه مواردی که در این فهرست بهاء مشخص نگردیده بصورت توافقی مشخص می گردد.

۱۰-درکلیه عملیات رعایت اصول ایمنی، فنی و استاندارد توسط پیمانکار و کارفرما الزامی است.

۱۱-قیمت های تعیین شده در فهرست بهاء در محدوده شهر قابل اجراست و در خارج از محدوده شهر مبلغی به صورت توافقی افزوده میگردد.

قیمت سرویس و نگهداری سیستم دوربین مداربسته

قیمت شرح
هر دوربین 400.000 ریال قیمت سرویس دوربین مداربسته آنالوگ, AHD , CVI و TVI در ارتفاع زیر 3 متر
هر دوربین 600.000 ریال قیمت سرویس دوربین مداربسته شبکه در ارتفاع زیر 3 متر
هر دوربین 100.000 ریال اضافه هزینه سرویس دوربین مداربسته آنالوگ, AHD , CVI و TVI در ارتفاع بالای سه متر به ازای هر متر
هر دوربین 150.000 ریال اضافه هزینه سرویس دوربین مداربسته شبکه در ارتفاع بالای سه متر به ازای هر متر
هر دستگاه 800.000 ریال قیمت سرویس و بروز رسانی دستگاه مرکزی ذخیره تصاویر انالوگ, AHD , CVI  و TVI چهار و هشت کانال
هر دستگاه 1.200.000 ریال قیمت سرویس و بروز رسانی دستگاه مرکزی ذخیره تصاویر انالوگ, AHD , CVI  و TVI شانزده کانال
هر دستگاه 2.000.000 ریال قیمت سرویس و بروز رسانی دستگاه مرکزی ذخیره تصاویر انالوگ, AHD , CVI  و TVI سی و دو کانال
تماس بگیرید هزینه سرویس و بروز رسانی سرور یا ذخیره ساز تحت شبکه
بسته به نوع و وسعت سیستم قابل محاسبه است. برای برآورد قیمت تماس بگیرید قرارداد سرویس و نگهداری سالیانه سیستم دوربین مداربسته

سوالات متداول هزینه نصب دوربین مداربسته :

میانگین اجرت نصب دوربین مداربسته چقدر است؟

میانگین اجرت نصب دوربین مدار بسته از ۲۰۰ هزار تومان هزینه نصب دوربین آنالوگ و ۲۵۰ هزار تومان برای دوربین دیجیتال بدون در نظر گرفتن هزینه های جانبی (کابل کشی، DVR و ..) شروع می‌شود.

هزینه پروژه نصب دوربین مداربسته به طور کامل چقدر است؟

لیست هزینه خدمات نصب دوربین مدار بسته به طور کامل در این صفحه شرح داده شده و در صورت نیاز می‌توانید برای مشاوره رایگان و برآورد هزینه نصب دوربین مدار بسته تماس بگیرید.

قیمت نصب دوربین مداربسته منزل چقدر است؟

قیمت نصب دوربین مدار بسته در منزل به تعداد دوربین ها، نوع و محل قرارگیری آن بستگی دارد که شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره ۰۲۱۶۶۷۰۴۵۵۷ تماس بگیرید کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند.

خروج از نسخه موبایل