نماد سایت فروشگاه دیاکالا

تعمیر آیفون تصویری بصورت تخصصی

REPAIR
4.8/5 - (5 امتیاز)

تیم فنی دیاکالا با بيش از 1۰ سال تجربه یکی از مجرب ترين مراكز  تعمير آيفون تصويري در تهران است. بسیاری از سیستم های آيفون تصويري نصب شده در ساختمان ها از محصولات كوماكس ( Commax ) , الکتروپیک , تابا الکترونیک , آلدو (ALDO) , سیماران , تک نما , سوزوکی (Suzuki) , سامسونگ (SAMSUNG) , کالیوز , کوکام , هیوندای و داهوا (DAHUA) مي باشد .  آیفون های تصویری دارای ظرافت بالایی در ساخت هستند و تعمیرات آیفون تصویری قطعا به تجربه و مهارت بالایی نیاز دارد. در بسیاری از موارد پس از مراجعه تعمیرکار آیفون تصویری به محل مشتری دیده شده عیب اصلی سیستم از آیفون تصویری نیست و  عموما مشکلاتی که پیش می آید نظیر  قطع یا نویزی شدن صدا , آبی شدن صفحه مانیتور آیفون تصویری , سوت کشیدن آیفون تصویری,  باز نکردن درب و . . . بدلیل مشکلات موجود در سیم کشی یا ترانس و دربازکن یا استفاده از تجهیزات تقلبی آیفون تصویری است .

آنچه در این مقاله خواهید خواند: پنهان

برای تعمیر آیفون تصویری چه کنم؟

تعمیرات آیفون تصویری نیاز به تجربه و تخصص ویژه این نوع سیستم را دارد. در صورت خرابی آیفون تصویری دستگاه خود را به نمایندگی های آیفون تصویری بسپارید و از دادن دستگاه آیفون خود به افراد و تعمیرکار سیار آیفون تصویری و فروشگاه های الکتریکی که تخصص آنها تعمیر آیفون تصویری نمی باشند جدا اجتناب کنید.

تعمیرکار آیفون تصویری چه می کند؟

از جمله تعمیرات آیفون تصویری که توسط تعمیرکاران انجام می گیرد به شرح زیر است :

تعمیر آیفون تصویری در محل نیز صورت میگیرد؟

در بسیاری از موارد که مشتریان ما جهت تعمیر آیفون تصویری تماس می گیرند در واقع آیفون تصویری آنها دچار خرابی نشده و عموما مشکل از سیم کشی , نفوذ آب به جعبه تقسیم ها و یا شک شدن سوکت های پشت پنل یا مانیتور است که این موارد را با اعزام کارشناس به محل مشتری حل می شود. اگر پنل آیفون تصویری یا مانیتور آیفون تصویری نیاز به تعمیرات داشته باشد نیز پنل توسط تعمیرکار در محل تعمیرگاه شرکت رفع عیب می گردد و به مشتری بازگردانده می شود.

چه مارکهای از آیفون تصویری قابل تعمیر هستند ؟

در بازار ایران با تنوع زیادی از برد ها و مارک های مختلف در مورد آیفون تصویری رو به رو هستم ولی به غیر از تجهیزات غیر استاندارد و بی کیفیت عموم آیفون های تصویری بخوبی قابل عیب یابی و تعمیر هستند.

— خدماتی که تیم فنی فروشگاه دیاکالا در مورد تعمیرات برند های مختلف آیفون تصویری ارائه می دهد :

هزینه تعمیر آیفون تصویری چقدر است؟

قبل از بازدید کارشناس از محل مشتری نمی توان برآورد درستی از هزینه یا هزینه های تعمیرات آیفون تصویری داشت . نرخ تعمیرات آیفون تصویری طبق نرخنامه اتحادیه الکتریک تهران بعد از انجام کار محاسبه شده و توسط تعمیرکار آیفون تصویری فاکتور می گردد.

برای آنکه اطلاع دقیقی از هزینه تعمیر آیفون تصویری خود داشته باشید بعد از عیب یابی از نصاب سیستم بخواهید شما را در جریان هزینه های احتمالی تعمیرات بگذارد.

دوره های آموزش تعمیر آیفون تصویری دیاکالا چگونه است؟

دوره آموزش تعمیرات آیفون تصویری با مدارک بین المللی و فنی حرفه ای ایران در مرکز آموزش دیاکالا با بهره گیری از دانش و تجربه مجرب ترین اساتید برق و الکترونیک صورت می گیرد. دوره های آموزشی تعمیر آیفون تصویری در 3 نوع بلند مدت ( 3 ماهه , 2 روز در هفته ) , کوتاه مدت فشرده ( 3 روز بصورت فشرده ) و بلند مدت مجازی ( آموزش آنلاین 3 ماهه 2 جلسه در هفته ) برگزار می شود.

سرفصل های دوره های آموزشی تعمیر آیفون تصویری :

جهت اطلاع بیشتر و ثبت نام در دوره ها با ما تماس بگیرید.

چگونه برای اعزام کارشناس تعمیر آیفون تصویری ثبت درخواست کنم؟

اگر به حضور کارشناس و تعمیرکار آیفون تصویری در محل خود نیاز دارید از طریق راه های ارتباطی ما یا شماره تلفن 02146083954 داخلی 4 بخش گارانتی و تعمیرات درخواست خود را برای تعمیر آیفون تصویری ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و رفع عیب نمایند.

خروج از نسخه موبایل