دانلود نرم افزار ها و اپلیکیشن دوربین مداربسته

سیستم های دوربین مداربسته جهت انتقال تصویر و کنترل از راه دور نیاز به نرم افزار ها, برنامه ها و اپلیکیشن هایی دارند. این برنامه ها بسته به سیستم عامل میزبان (ویندوز , مک , اندروید, iOS , بلک بری و . . .) و نوع دستگاه (کامپیوتر , لپ تاپ , تبلت , تلفن همراه و . . .) متفاوت می باشد. نام نرم افزار ها, برنامه ها و اپلیکیشن های دوربین مداربسته عمدتا توسط کارخانه سازنده دوربین مداربسته توصیه و مشخص می گردد. قبل از هر اقدامی برای اطلاع دقیق از نرم افزاری که سیستم دوربین مداربسته شما را پشتیبانی می کند به سایت سازنده دوربین مداربسته خود مراجعه نمایید. وب سایت دیاکالا مجموعه ای از پرکاربردترین نرم افزارها , برنامه ها و اپلیکیشن های دوربین مداربسته را در اینجا گرد آوری کرده که می توانید دانلود نموده و استفاده نمایید.

برنامه های تیاندی

شرکت تیاندی یکی از پیشتازان سیستم های دوربین مداربسته تحت شبکه است . تیاندی نرم افزار ها و برنامه های قدرتمندی جهت کنترل و هوشمند سازی سیستم های دوربین مداربسته خود تولید و عرضه کرده است. برنامه قدرتمند Easy7 Smart Client جهت مدیریت و استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی سیستم دوربین مداربسته تیاندی طراحی شده. تیاندی ابزار های دیگری نیز جهت مدیریت و کنترل سیستم دوربین مداربسته طراحی کرده که می تواند آنها را از وبسایت دیاکالا و یا سایت تیاندی دانلود و استفاده نمایید.

برنامه های AHD

تکنولوژی دوربین مداربسته AHD در سالهای اخیر توسعه زیادی داشته و بدلیل کیفیت قابل قبول و قیمت بسیار مناسب سهم عظیمی از بازار دوربین مداربسته را به تسخیر خود در آورده. تولید کنندگان AHD بسته به درخواست سفارش دهندگان, نرم افزار ها و برنامه های متفاوتی را برای انتقال تصویر دوربین مداربسته AHD در نظر می گیرند.از نرم افزار های انتقال تصویر دوربین مداربسته پرکاربرد برای AHD می توان از Umeye , Xmeye ,Meye,iDVR نام برد. معمولا نام و نوع برنامه و نرم افزار انتقال تصویر AHD در  بروشور دستگاه AHD مشخص شده است.

برنامه های هایک ویژن

جهت کنترل, مدیریت و مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده در سیستم های دوربین مداربسته هایک ویژن بر روی سیستم کامپیوتر ( ویندوز یا مک ) از برنامه iVMS-4500 می توانید استفاده کنید . کمپانی هایک ویژن جهت انتقال تصویر بر روی موبایل و تبلت نیز برنامه iVMS-4200 را بر روی اندروید و اپل منتشر کرده است. از وبسایت دیاکالا می توانید جدیدترین نرم افزارها, برنامه ها و اپلیکیشن های هایک ویژن را دانلود نمایید و لذت یک انتقال تصویر حرفه ای را تجربه کنید.

برنامه های داهوا

داهوا در زمینه ی نرم افزار های کامپیوتر و برنامه های و اپلیکیشن های تبلت و موبایل بسیار قدرتمند کار کرده. سیستم های دوربین مداربسته داهوا آنالوگ , HDCVI  و شبکه را بر روی کامپیوتر و لپ تاب ویندوزی و مک می توانید با نرم افزار Smart PSS مدیریت نمایید. بر روی موبایل و تبلت نیز از Gdmss و Idmss استفاده کنید. با استفاده از نرم افزار قدرتمند Smart Pss بر روی کامپیوتر می تواند به فعال یا غیر فعالسازی سناریوهای ضبط یا قابلیت هوش مصنوعی داهوا بپردازید. نرم افزار های داهوا جهت مدیریت دوربین های مداربسته مکسرون و رستر نیز کاربرد دارند

نرم افزار Smart Pss

اسمارت پی اس اس یک نرم افزار قدرتمند جهت کنترل و مدیریت دستگاه ها و دوربین های مداربسته داهوا , مکسرون , رستر و HDcvi بر روی کامپیوتر است. اخیرا نسخه ی بروز شده smart PSS از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. Smart Pss را می توانید به رایگان از دیاکالا دانلود نمایید.

اپلیکیشن Gdmss

Gdmss برنامه ای همه فن حریف است که از موبایل و تبلت های اندروید پشتیبانی می کند. Gdmss را در دستگاه های اندروید می توانید از طریق فروشگاه گوگل Google Play و یا سایت دیاکالا دریافت نمایید. Gdmss برای انتقال تصاویر مکسرون و رستر نیز استفاده می شود.

اپلیکیشن idmss

idmss برنامه ای کامل و قدرتمند است که از موبایل و تبلت های iOS اپل پشتیبانی می کند. idmss را در دستگاه های iOS می توانید از طریق فروشگاه اپل App STORE و یا سایت دیاکالا دریافت نمایید. idmss برای انتقال تصاویر مکسرون و رستر نیز استفاده می شود.

نرم افزار iVMS 4200

دوربین های مداربسته هایک ویژن را می توان از طریق نسخه های نرم افزار iVMS-4200 بر روی کامپیوتر مدیریت و نظارت کرد. iVMS-4200 سیستمی جامع جهت کنترل و مدیریت تنظیمات دستگاه, تصاویر زنده و ضبط شده بر روی کامپیوتر یا لپ تاب و سیستم عامل های ویندوز, مک و لینوکس است.

اپلیکیشن iVMS 4500

برای کنترل دوربین مداربسته و دستگاه هایک ویژن بر روی وسائل قابل حمل مانند موبایل و تبلت می تواند از iVMS-4500 استفاده کرد. این برنامه جامع جهت کارکرد بر روی اندروید و iOS طراحی شده. iVMS 4500 را می توانید از Google play و APP store یا وبسایت دیاکالا دانلود نمایید.

برنامه Easy4IP

Easy4IP یک برنامه مبتنی بر فضای ابری cloud است و راه کارهای جالبی جهت یکپارچه سازی و کنترل سیستم به شما ارائه خواهد کرد . این برنامه را در دستگاه های اندروید و iOS می توانید دانلود نموده و جهت کار بر روی کامپیوتر نیز از طریق مرورگر یا وبسایت easy4ip.com و یا وبسایت دیاکالا اقدام نمایید.

برنامه XMEYE

نرم افزار XMEYE یکی از بهترین و کامل ترین برنامه های مدیریت و انتقال تصاویر دوربین های مداربسته AHD است. مبنای کار XMEYE استفاده از فضای ابری است ولی امکان اتصال لوکال یا دایرکت نیز در این برنامه پیش بینی شده.

به دلیل نوسان قیمت تماس بگیرید

09107767758