نماد سایت فروشگاه دیاکالا

آیفون الکتروپیک

آیفون الکتروپیک
5/5 - (1 امتیاز)

الکتروپیک بدون شک یکی از قدرتمند ترین آیفون های تصویری تولید داخل است . امکانات بروز , کیفیت ساخت بالا و خدمات پس از فروش وطنی از مزایای آیفون الکتروپیک به شمار می آید.

تاریخچه شرکت الکتروپیک

شرکت الکتروپیک در سال ۱۳۶۴ در کارگاهی ده متری واقع در خیابان پیروزی تهران تولید اولین گوشی صوتی الکتروپیک با نام (کلون) آغاز گردید. پس از گذشت دو سال با گسترش تولیدات این کارگاه کوچک کارخانه ای با نام کلون الکترونیک تاسیس گردید؛ که سالانه ۲۰۰۰عدد گوشی و پنل صوتی تولید می نمود. در سالهای بعد کلون الکترونیک به نام الکتروپیک تغییر نام داد .
در حال حاضر شرکت الکتروپیک (سهامی خاص) دارای کارخانه ای به مساحت 12000 متر مربع در منطقه صنعتی شرق تهران می باشد. خطوط تولید شرکت الکتروپیک شامل خط تولید انواع آیفون صوتی الکتروپیک, آیفون تصویری الکتروپیک ، پنل های الکتروپیک ، قفل زنجیری الکترو پیک، منبع تغذیه الکترو پیک و سایر محصولات جانبی می باشد.
شرکت الکتروپیک در اوایل سال ۸۹ اقدام به راه اندازی خطوط جک کنترلی پارکینگ، سنسورهای روشنایی و قفل برقی با نام یوتاب نموده است. خانواده الکتروپیک که تعداد آن بالغ بر ۴۸۰ نفر است ؛ در مدیریت های مالی و اقتصادی، بازاریابی و فروش، تامین، اداری و منابع انسانی، تولید و پژوهش سیستم بهره وری فعالیت می نمایند.

 چرا آیفون الکتروپیک ؟

در میان شرکت های و برندهای تولید کننده آیفون تصویری در ایران آیفون الکتروپیک یکی از شرکت های قدیمی و ابداع کننده و نوآور در این زمینه بوده است.

آیفون های الکتروپیک به دلیل خدمات پس از فروش و کیفیت  مورد توجه سازندگان محترم بوده است . تنوع محصولات الکتروپیک در تولید آیفون تصویری با شمایل و سایزهای مختلف همواره زبانزد خاص و عام بوده است . نمایندگی های الکتروپیک در سراسر کشور محصولات خود را با ضمانت نامه 36 ماهه وارد بازار می کند که همین موضوع باعث میگردد مشتریان این شرکت با خیالی آسوده خرید خود را انجام داده و از خدمات پس از فروش الکتروپیک استفاده نمایند.

محصولات شرکت الکتروپیک

خطوط تولید شرکت الکتروپیک شامل خط تولید انواع آیفون صوتی الکتروپیک, آیفون تصویری الکتروپیک ، پنل الکتروپیک ، قفل زنجیری الکتروپیک، منبع تغذیه الکتروپیک و سایر محصولات جانبی می باشد.
شرکت الکتروپیک در اوایل سال ۸۹ اقدام به راه اندازی خطوط جک پارکینگ، سنسورهای روشنایی و قفل برقی با نام یوتاب نموده است.

آیفون تصویری الکتروپیک

انواع آیفون تصویری الکتروپیک با در نظر گرفتن خواسته های کمی و کیفی مشتریان تولید و به بازار عرضه می شوند. همچنین پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای، رعایت قوانین و الزامات مربوط به فعالیت های شرکت، احترام به حقوق ذی نفعان و بکارگیری خلاقیت در جهت ارتقای کیفیت خدمات از ارزش های مهم الکتروپیک می باشد.

الکتروپیک همواره سعی بر آن داشته که نوآوری را در محصولات آیفون تصویری الکتروپیک بگنجاند و بیشترین امکانات را به کاربران خود بدهد. همچنین از آنجائیکه شرکت برای هر کدام از محصولات آیفون تصویری الکتروپیک امکانات خاصی با قیمت های متفاوت در نظر گرفته است، کاربران می توانند با توجه به نیاز خود انتخاب مناسبی در بین محصولات آیفون الکتروپیک داشته باشند. قیمت آیفون تصویری الکتروپیک در محصولات اقتصادی در کنار آیفون هایی با کارایی بالاتر و همچنین آیفون های لوکس با صفحات نمایش بزرگتر ارائه می شود که دست مشتری را در انتخاب باز گذاشته است.

شرکت الکتروپیک نوآوری در محصولات را سرلوحه ی کار خویش در تولید انواع آیفون تصویری قرار داده است و دستگاه های خود را در انواع مختلفی تولید و روانه ی بازار کرده است. انواع آیفون تصویری الکتروپیک بصورت گوشی دار (که اکثرا هم آیفون پیک از این نوع می باشد) و بدون گوشی (یا آیفون هندزفری الکتروپیک) به بازار عرضه شده است.

در ابتدا الکتروپیک فعالیت خود را با تولید درب باز کن های صوتی شروع کرد و مشتریان نیز از این محصولات استقبال می کردند. پس از مدتی با پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود آیفون های تصویری به بازار، الکتروپیک نیز به جمع تولیدکنندگان انواع آیفون تصویری پیوست و اولین مانیتور خود را با نام آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 تولید نمود. صفحه نمایش این دستگاه در سایز 3.5 اینچی طراحی شد و همانند دیگر آیفون های قدیمی که معمولا با الهام از ظاهر آیفون تصویری کوماکس طراحی میشد، دارای سه کلید جهت روشن کردن صفحه نمایش، باز کردن درب و ارتباط داخلی بود.

شکل ظاهری و کارایی آیفون تصویری های با صفحه نمایش رنگی الکتروپیک در هر نوع و مدلی، متفاوت با دیگر برندها می باشد که این موضوع، الکتروپیک را از دیگر برندها متمایز کرده است. مدل های 3.5، چهار، پنج و هفت اینچ صفحه نمایش هایی است که شرکت الکتروپیک برای محصولاتش در نظر گرفته است.

این شرکت برخی از آیفون های تصویری الکتروپیک را با قابلیت کلید لمسی روانه بازار کرده که در رده آیفون های تصویری لوکس این شرکت قرار می گیرد. از سوی دیگر شرکت آیفون تصویری الکتروپیک در برخی از محصولات خود قابلیت با حافظه بودن را نیز قرار داده تا مشتریانی که به دنبال آیفون تصویری با حافظه الکتروپیک می باشند را نیز راضی نگه دارند.

آیفون تصویری الکتروپیک 592 که نمونه ی 4 اینچی این محصولات می باشد، از طراحی جذاب و به روزی بهره می برد و قابلیت ذخیره سازی 200 تصویر در حافظه را دارا می باشد. همچنین امکان افزودن کارت حافظه به این محصول نیز وجود دارد.

آیفون تصویری الکتروپیک 1090 نیز که در بالا به آن اشاره شد، از دسته دستگاه های هندزفری با صفحه نمایش بزرگ می باشد که جلوه ای زیبا و مدرن به ساختمان می بخشد. این دستگاه از صفحه کلید لمسی بهره می برد و امکان ضبط فیلم و عکس و برقراری ارتباط داخلی را به کاربر میدهد. آیفون تصویری 1090 الکتروپیک امکان ذخیره سازی 512 تصویر را به کاربر می دهد و قابلیت ارتقا حافظه تا 16 گیگابایت را دارد.

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک

شرکت الکتروپیک سعی کرده است که در راستای هدف مشتری مداری خود محصولات متنوع با قیمت های متفاوتی را به کاربران ارائه دهد. این در حالی است که قیمت آیفون تصویری الکتروپیک در مقایسه با قیمت آیفون تصویری شرکت های دیگر، مقرون به صرفه تر است. البته شرکت الکتروپیک در محصولات لوکس خود ظاهر و قابلیت زیبا و بالایی را فراهم نموده است.

قیمت آیفون الکتروپیک به ویژگی های محصولات و کارایی آن بستگی دارد و شما می توانید با توجه به میزان بودجه خود بهترین گزینه را از نظر امکانات و قیمت انتخاب کنید . برای اطلاع از قیمت آیفون تصویری الکتروپیک و تجهیزات جانبی مورد نیاز آن به فروشگاه آنلاین دیاکالا سر بزنید یا از قیمت تماس با ما با مشاورین دیاکالا صحبت کنید .

خدمات پس از فروش الکتروپیک

یکی از معیارهایی که شرکت الکتروپیک همواره بر آن تاکید دارد و آن را یکی از مهمترین عوامل اطمینان مصرف کنندگان خود می داند، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد. شما پس از خرید محصولات الکتروپیک همواره تنها گذاشته نخواهید شد . الکتروپیک به صورت قدرتمند خدمات تعمیر آیفون تصویری , تامین قطعات و تعویض قطعات شامل گارانتی را انجام خواهد داد.  برپایه ی این تفکر شرکت الکتروپیک گارانتی 36 ماهه (3 ساله) برای محصولات خود در نظر گرفته که مهر تاییدی بر روی خدمات پس از فروش عالی این شرکت است.

نمایندگی آیفون الکتروپیک

فروشگاه آنلاین دیاکالا مفتخر است کلیه محصولات الکتروپیک را با گارانتی الکتروپیک و با ضمانت بهترین قیمت به هم میهنان عزیز عرضه کند . نمایندگی آیفون الکتروپیک در سراسر کشور آماده ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به خریداران محترم هستند. با خرید آیفون های الکتروپیک بصورت آنلاین محصولات خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما توسط انبار دیاکالا ارسال می گردد.

کلمات کلیدی: 
خرید آیفون تصویری الکتروپیک , خرید ایفون الکتروپیک , قیمت ایفون الکتروپیک , لیست قیمت الکتروپیک, فروشگاه آیفون الکتروپیک , فروشگاه آنلاین آیفون تصویری, ایفون الکتروپیک, تعمیرات الکتروپیک
خروج از نسخه موبایل