بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز
بهترین انواع دوربین مداربسته برای فضای باز
5/5 - (6 امتیاز)

بهترین انواع دوربین مداربسته برای فضای باز ، یکی از مهمترین تجهیزاتی که برای حفظ امنیت جان و مال آدمی مورد استفاده قرار می گیرد، دوربین مدار بسته است که برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این دسته از دوربین ها در انواع متنوعی طراحی و تولید شده اند که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. بهتر است که با انواع بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز آشنا شوید.

برای مشاهده انواع دوربین ها و تجهیزات و مقایسه مشخصات فنی و قیمت ها می توانید صفحه دوربین لامپی را مشاهده کنید .

شما می توانید انواع دوربین مداربسته و دزدگیر و انواع دستگاه حضور و غیاب را از فروشگاه دیاکالا خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

دوربین مدار بسته برای فضای باز :

از دسته تجهیزاتی که این روزها در اماکن عمومی و خصوصی زیاد یافت می شود، دوربین مدار بسته است که نصب آن نیاز به تخصص ویژه ای دارد. دوربین های زیادی طراحی شده اند که از آن ها در انواع فضاها باز و بسته استفاده می شود.

به  این منظور اگر به دنبال این هستید که از به روزترین دوربین ها برای فضاهای باز استفاده کنید، بهتر است که ابتدا با بهترین انواع این دوربین ها که مناسب فضای باز طراحی شده اند آشنا شوید.

انواع این دوربین ها از نظر ظاهر و کارایی در انواع متفاوتی طراحی شده اند که افراد برای بالا بردن میزان امنیت خود از آن ها استفاده می کنند. به دلیل اهمیت زیاد امنیت محیط های عمومی و خصوصی، به نوعی تقاضا برای استفاده از این دوربین ها بالا رفته است.

شاید تصور کنید که دوربین مدار بسته برای فضای باز و بسته چه تفاوتی می کنند. از آنجایی که فضای باز بیشتر در معرض تغییرات آب و هوایی و دما قرار دارد، پس باید در آن ها از دوربین هایی استفاده نمود که مناسب فضای باز طراحی شده باشند و بتوانند با شرایط آب و هوایی و تغییرات مربوط به آن سازگار باشند.

در واقع شرایط جوی، دید در شب، زاویه دید، مقاومت در برابر ضربات، وضوح تصویر و … از مهمترین مواردی هستند که می توانند به روی دوربین تاثیر گذار باشند. به همین منظور است که بهتر است به سراغ دوربین های مدار بسته فضای باز از شرکت های معتبر بروید و از خدمات پس از فروش آن ها استفاده کنید.

معرفی بهترین دوربین مداربسته برای فضای بازبهترین انواع بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز :

همانطور که ذکر شد، دوربین های مدار بسته ای که در فضای باز استفاده می شوند، دارای انواع متنوع و ویژگی های مخصوص به خود هستند. از جمله بهترین انواع آن ها می توان به موارد ذکر شده در ادامه اشاره کرد:

دوربین امنیتی فضای باز nest cam :

این نوع از دوربین مناسب فضای باز، کاملا ضد آب است و از دسته دوربین های هوشمند درجه یک محسوب می شود که با آمازون سازگار است و دارای لنزهای شیشه ای می باشد که در شبانه روز به راحتی می تواند تصاویر اچ دی را ضبط کند. از مهمترین ویژگی های آن می توان به زاویه عرض 130 درجه، دریافت ایمیل، دوربین، کابل، آداپتور و مقاومت عالی در برابر تغییرات آب و هوایی می باشد.

دوربین مدار بسته Arlo smart home :

این نوع دوربین دارای یک یا چند دوربین است که از وضوح تصویر کریستالی اچ دی بهره برده و به تلفن هوشنئد و کامپیوتر و سایر دستگاه ها متصل می شود. نصب کردن سخت افزار و باتری نیز در زمان خرید این دوربین به روی هزینه آن به حساب می آیند. از ویژگی های آن می توان به حسگرهای حرکتی که به تلفن هوشند ارسال می شوند، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی و حافظه 1 ترابایت اشاره کرد.

دوربین مدار بسته Arlo smart home دوربین مدار بسته CH 8 :

از دیگر انواع دوربین هایی که کاربرد آسانی دارد و در مدت زمان کوتاه می تواند قطع و وصل شود، دوربین مدار بسته CH8 است که از قابلت ها بک آپ، پخش زنده، لنزهای 3.6 میلی متری و زاویه 75 درجه بهره مند است. این دوربین از هارد 2 ترابایت بهره برده و می تواند تا 360 ساعت به ضبط بپردازد و به روی هشت کانال نظارت کند.

دوربین امنیتی فشنگی :

این دسته از دوربین ها، از انواع بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز می باشند که دارای لنز 4 تا 9 می باشد و ال ای دی فروسرخ آن 48 می باشد. این دوربین برای دید در شب بهترین انتخاب است و از کیفیت تصویر عالی و وضوح تصویر و نورپردازی و نویزگیر بهره مند است. همچنین به کاهش حجم فیلم می پردازد و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به ضد ضربه بودن و دارای موتور برق اشاره کرد.

دوربین وایرلس foscam fi9805p 960p out door wireless ip camera :

از مهمترین ویژگی های این دوربین که برای فضای بیرونی به کار برده می شود، می توان به وسعت دید در شب تا 31 متر، زاویه دید 70 درجه و سازگاری با اندروید و ios اشاره کرد. این دوربین از دسته دوربین های نظارتی فشنگی است که دارای لنز 4 میلی متری می باشد و در فضا ابری نیز می تواند به راحتی فیلم برداری را انجام دهد و در حافظه کامپیوتر ذخیره کند.

دوربین امنیتی Amcrest 960H Video :

این دوربین امنیتی دارای چهار دوربین فشنگی است که در برابر تغییرات آب و هوایی به راحتی می تواند مقاومت کند. همچنین دارای هارد دراو 500 گیگابایت می باشد و تا 3 ترابایت می تواند تا شش روز به ضبط بپردازد.

از ویژگی های آن می توان به دید از راه دور به وسیله اندروید و ios، بک آپ یو اس بی و وسعت دید در شب تا 20 متر اشاره کرد.

برای مشاهده انواع دوربین ها و تجهیزات و مقایسه مشخصات فنی و قیمت ها می توانید صفحه قیمت دوربین مدار بسته را مشاهده کنید .

دوربین امنیتی Amcrest 960H Video مهم ترین نکات در انتخاب دوربین مدار بسته فضای باز :

همانطور که ذکر شد از مهمترین ویژگی های خرید یک دوربین مدار بسته مناسب برای فضای بیرونی می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد و اینکه در برابر شرایط جوی مقاومت داشته باشد. بنابراین در خرید این دوربین ها باید به نکات مهمی توجه کنید که شامل موارد ذکر شده در زیر است:

  • زاویه دید در دوربین از اهمیت زیادی برخوردار است که باید به آن توجه کنید. اینکه به چه مقدار نظارت در این دوربین نیاز دارد. لنزهای عریض تعداد دوربین های مورد نظر باعث کاهش نظارت می شوند. همچنین میزان نظارت در خرید دوربین اهمیت دارد.
  • رزولوشن در دوربین اهمیت زیادی دارد. چرا که هر چه مقدار این رزولوشن بییشتر باشد، در نتیجه وضوح تصویر در آن بیشتر خواهد بود. پس تصویر شفاف تر شده و دقیق تر می شوند. اگر تصاویر واضح می خواهید، بهتر است به دنبال رزولوشن بالای 1080 پیکسل بروید.
  • فیلم برداری در شب و قابلیت دید در شب از اهمیت زیادی برخوردار است که برای داشتن یک تصاویر با کیفیت باید به دنبال دوربین هایی بروید که دارای تکنولوژی فروسرخ هستند. به این ترتیب بسیاری از دوربین ها به این تکنولوژی از نوع پیشفرض مجهز می باشند. این قابلیت در اصل با آغاز شدن شب به صورت خودکار فعال شده و شروع به کار می کند. در واقع چیزی که وسعت دید در شب را بیشتر می کند، تعداد ال ای دی ها در دوربین می باشند.
  • بهتر است که با توجه به نیازهای خود به دنبال دوربین مورد نظر خود بروید. در این خصوص، دو نوع دوربین برای فضای بیرونی وجود دارد که به آن استوانه ای و فشنگی می گویند. هر دوی این دوربین ها در معرض دید قرار دارند و به راحتی می توان آن ها را به سقف یا دیوار نصب کرد.
  • ظرفیت ضبط از دیگر قابلیت هایی است که در خرید دوربین باید به آن ها توجه کنید. بنابراین باید توجه کنید که دوربین شما دارای فضای ابری یا کارت حافظه است یا خیر. به این صورت می توانید از ان ها بهترین استفاده را داشته باشید. برخی از این سیستم ها نیز دارای کارت حافظه و یا کارت حافظه میکرو نیز هستند.
  • دوربینی که تهیه می کنید، باید به تلفن همراه دسترسی داشته باشد. به این منظور می توانید به آسانی تصاویر و فیلم های ضبط شده را به تلفن همراه خود انتقال دهید. حتما دوربینی که تهیه می کنید، باید با دستگاه شما سازگاری داشته باشد.
  • دوربین امنیتی که تهیه می کنید، باید وایرلس باشد و یا متصل. که تهیه کردن نوع آن به میزان انتخاب شما وابسته است. البته نصب کردن دوربین های وایرلس بسیار آسان تر است که باید به صورت مکرر حافظه باتری آن را بررسی کنید.

کلام آخر :

دوربین های مدار بسته با توجه به اینکه در انواع متنوعی طراحی و تولید شده اند، باید ابتدا برای تهیه کردن آن ها مشخص کنید که قصد دارید از این دوربین در چه فضایی استفاده کنید. چرا که تهیه کردن دوربین برای فضاها بسته نیازمند ویژگی هایی است که در فضای بیرون سازگاری داشته باشند. به این صورت است که می توانید بهترین آن ها را تهیه کرده و از آن ها استفاده کنید.