دوربین مداربسته اتاق کودک
بهترین دوربین مداربسته برای اتاق کودک
5/5 - (2 امتیاز)

امروزه یکی از مهم ترین دغدغه ها برای پدرها و مادران شاغل، نظارت و رسیدگی ۲۴ ساعته به  فرزند خود است. مخصوصا در روزها و ماه های ابتدایی تولد نوزاد مهمترین دغدغه والدین مراقبت و نظارت ۲۴ ساعته از فرزند است. یکی از بهترین و مؤثرترین راهکارهای نظارتی‌استفاده از بهترین دوربین مداربسته برای اتاق کودک از راه دور و به شیوه هوشمند است. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پپرداخت با ما همراه باشید.

دوربین مداربسته اتاق کودک

بهترین دوربین مداربسته برای اتاق کودک ، اکثر دوربین های مدار بسته اتاق کودک به طور موثر فقط دوربین مداربسته خانگی هستند و می توان فیلم رنگی ، دید در شب و صدا مشاهده کرد. اما دوربین اتاق کودک به جای اینکه خانه و املاک شما را مورد توجه قرار دهند، کودک شما را مورد توجه قرار می دهند. دوربین مدار بسته اتاق کودک نسبت به دوربین های امنیتی ویژگی های متفاوتی را در اولویت قرار می دهند. امکاناتی که در ساختار دوربین کنترل اتاق کودک وجود دارد، امکان مشاهده تصاویر و وضعیت اتاق کودک را از طریق اینترنت برای والدین مهیا می کند.

دوربین مداربسته اتاق کودککودکان نیاز به توجه مداوم دارند اما نمی توان هر ساعت از شبانه روز در اتاق کودک بود. از این رو است که دوربین مداربسته کودک برای شما مناسب هستند. با دوربین بیسیم گردان و ویژگی های متصل به آن به عنوان وسایل مراقبت از کودک این امکان را به شما می دهد تا از اتاق دیگر به صداهای اتاق کودک خود گوش دهید و کودک کوچک خود را مورد توجه قرار دهید. شما با استفاده از دوربین مدار بسته اتاق کودک، دیگر نیاز به مراجعه مداوم به اتاق کودک نیست.

شما می توانید برای خرید دوربین اتاق کودک از دوربین لامپی چرخشی v360 استفاده کنید برای خرید اینجا کلیک کنید .

هنگام خرید دوربین اتاق کودک باید به دنبال چه چیزی باشید؟

بهترین دوربین های مدار بسته اتاق کودک دوربین هایی هستند که ویژگی های زیر را داشته باشند:

امکان ذخیره سازی تصاویر با کیفیت و وضوح بالا، نصب سریع و آسان، امکان کنترل به وسیله تلفن همراه، برخورداری از وضوح صدای مطلوب، افزایش ضریب ایمنی و کارایی مناسب، دامنه مناسب ارسال علائم، تطبيق پذیری با ابزارهای دیگر. این موارد از ویژگی های مهم دوربین مداربسته اتاق کودک هستند که با استفاده از چنین دوربینی می توانید با خیال راحت از کودک خود مراقبت کنید. در ادامه به چند مورد از آنها خواهیم پرداخت.

تشخیص هوشمند: بسیار مهم است که والدین بتوانند صدای کودک خود را بشنوند و این قابلیت در تمام دوربین های کنترل کودک وجود دارد. دوربین باید به گونه ای باشد که به محض ایجاد صدای گریه یا حرکت کودک، والدین را باخبر کند. گاهی نیاز است والدين صدای خود را از دوربین برای کودک پخش کنند تا به او پیامی را منتقل کنند که این قابلیت نیز در بسیاری از دوربین های مدار بسته اتاق کودک میتوان مشاهده کرد.

هنگام خرید دوربین اتاق کودک باید به دنبال چه چیزی باشید؟قابلیت دید در شب: دوربین مداربسته اتاق کودک باید دارای قابلیت دید در شب را داشته باشد. اما به دلیل اینکه دوربین های مدار بسته اتاق کودک به طور کلی دید در شب ضعیفی دارند بهتر است نور اتاق کودک را کاملا خاموش نکنید و نور اتاق در حد کم وجود داشته باشد.

کیفیت دوربین:  کیفیت خوب ومعقول برای دوربین اتاق کودک 2 مگاپیکسل است که بجز تصویر زنده خوب، امکان زوم نیز دارد و در بزرگ نمایی می توان جزئیات قابل قبولی را مشاهده کرد.

نرم افزار: برخی از دوربین اتاق کودک فقط دوربین به عنوان افزونه یا بسته نرم افزاری به بینندگان ارائه می دهند و اگر در دسترس نباشد، می توانید یک تبلت ارزان قیمت نیز تهیه کرده و از آن به عنوان یک بیننده اختصاصی استفاده کنید. اکثر دوربین های مداربسته اتاق کودک به اینترنت متصل اند و به شما این امکان را می دهند که کودک را با تلفن همراه یا رایانه خود از طریق برنامه تماشا کنید مانند چک کردن دوربین مداربسته خانگی.

ضرورت نصب دوربین مداربسته اتاق کودک:

بهترین دوربین مداربسته برای اتاق کودک ، دوربین های مداربسته اتاق کودک برای مراقبت از کودکان طراحی شده اند. شما می توانید با استفاده از این دوربین ها به صورت ریموت و از راه دور بر روی وضعیت فرزند خود نظارت داشته باشید. دوربین مداربسته اتاق کودک به شما امکان را می دهد تا بر روی عملکرد پرستار کودک خود نظارت داشته باشید. در هر صورت فرقی نمیکند که دوربین مداربسته اتاق کودک خود را با چه هدفی نصب می کنید.

اگر پرستار بچه دارید دوربین مداربسته به شما امکان می دهد تا با پخش 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته از وضعیت فرزند خود و عملکرد پرستار کودک اطمینان حاصل کنید.همچنین با استفاده از قابلیت های چرخشی دوربین، شما میتوانید کودک خود را ردیابی کنید.  یکی دیگر از مزیت های نصب دوربین مدار بسته اماکان ضبط از لحظات شیرین بازی های کودک و راه رفتن او است که شما می توانید با این کار تصاویر را برای همیشه ثبت کنید.

اگر توجه کنید میبینید که طراحی دوربین های مداربسته اتاق کودک بسیار زیبا و شکیل است و به نوعی بیشترین هماهنگی را با طراحی اتاق کودک شما را می تواند داشته باشد. دوربین های مخصوص اتاق کودک تمامی تصاویر را با رزولوشن بالا در اختیار شما قرار می دهند.

بهترین دوربین های مداربسته اتاق کودکبهترین دوربین های مداربسته اتاق کودک:

یکی از بهترین دوربین های مدار بسته، دوربین های CCTV هستند. این دوربین ها از آن دسته از دوربین ها هستند که معمولا برای نظارت بر اماكن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرند و با توجه به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین ها به گروه های مختلف مانند دوربین های آنالوگ، دوربین های دیجیتال و دوربین های تحت شبکه تقسیم می شوند.

 کلام آخر

دوربین اتاق کودک یکی از تجهیزات بسیار مهمی است که به والدين امکان نظارت مستمر و مداوم را میدهد. نصب دوربین مداربسته از هر نوعی که باشد می تواند آرامش خاطر‌‌ و احساس امنیت را در محيط برای کودک شما فراهم کند.

دوربین های مداربسته اتاق کودک برای کنترل کردن وضعیت اتاق کودک و مراقبت از او است. این تنها یک وظیفه از کاری است که این دسته از دوربین ها میتوانند از پس آن برآیند. اما همانطور که در بالا مشاهده کردید این دوربین ها در عین کوچکی از قابلیت های بالایی برخوردار هستند.