نماد سایت فروشگاه دیاکالا

بهترین مارک دوربین مداربسته

بهترین مارک دوربین مداربسته
5/5 - (4 امتیاز)

هنگامی که صحبت از بهترین برند در مورد دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی مانند دزدگیر و کنترل تردد می شود به دلیل ماهیت الکتریکی این وسائل ذهن مخاطبین ناخودآگان به سمت غول های تولید کننده تجهیزات الکتریکی خانگی مانند سونی, ال جی , پاناسونیک , سامسونگ و برند هایی از این دست می رود.

برندهای بزرگ تولید کننده لوازم خانگی الزاما در صنعت دوربین مدار بسته بزرگ نیستند!!!!

اگر به آمار و جداول رتبه بندی شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی در جهان نگاهی بیندازیم خواهیم دید که شرکت هایی که بصورت تخصصی در زمینه دوربین مدار بسته یا تجهیزات حفاظتی فعال هستند در این رتبه بندی ها جایگاه بالاتری نسبت به غول های لوازم الکتریکی دارند.

در این مقاله می توانید آخرین رتبه بندی شرکت های دوربین مداربسته در سال 2017 را مشاهده کنید. این رتبه بندی توسط وبسایت معتبر asmag.com هر ساله در مورد بزرگترین سازندگان دوربین مداربسته در سراسر جهان و بهترین مارک دوربین مداربسته صورت می گیرد. در رتبه بندی وبسایت asmag.com میزان رشد شرکت , مقدار محبوبیت , میزان فروش سالیانه دوربین مداربسته از پارامتر های اصلی انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته در جهان بصورت سالیانه است.

طبق نتایج این رتبه بندی رشد ۶۴.۵ درصدی WANJIAAN و ۴۴ درصدی ZENO VideoPark و ۳۲.۳ درصدی داهوا، ۳۰.۲ درصدی تیاندی، ۲۹.۲ درصدی هایک‌ ویژن، ۱۳.۷ درصدی KEDACOM و ۶.۷ درصدی TVT نشانه این است که همانند ایران در دیگر کشور های جهان نیز تمام  راه‌ها در بازار دوربین مداربسته‌ به چین ختم می‌شود.

برند های چینی مانند داهوا , هایک ویژن و تیاندی دررتبه بندی بهترین مارک دوربین مداربسته در جهان علاوه بر قرار گیری در رتبه های نخست دارای درصد رشد بالایی نسبت به سایر رقبا نیز هستند. شرکت های چینی مانند داهوا, هایک ویژن و تیاندی در سالهای اخیر قدم های بزرگی در تولید تکنولوژی , افزایش کارایی , بالا بردن سطح کیفیت سخت افزار و نرم افزار و بکارگیری فن آوری های بروز در سیستم های دوربین مداربسته خود کرده اند و این پیشرفت در کیفیت نهایتا به بالا رفتم درصد محبوبیت و افزایش فروش منتهی شده.

با توجه به آمار و رتبه بندی های ارائه شده از طرف وبسایت های معتبر جهان در مورد بهترین مارک دوربین مداربسته یک رده بندی منطقی برای تعیین  بهترین مارک دوربین مداربسته که در بازار ایران یافت می شود ارائه کرد. در این رتبه بندی بدلیل تحریم های غرب و عدم عرضه دوربین های مداربسته آمریکایی و ژاپنی در بازار ایران , نام شرکت های دوربین مداربسته آمریکایی و ژاپنی علی رقم رتبه های بالا در رنکینگ جهانی آورده نشده.

 بهترین مارک دوربین مداربسته در سال 2017 :

 

-رتبه اول-

شرکت تکنولوژی دیجیتال هایک ویژن (HIKVISION DIGITAL TECHNOLOGY)

اگر اولین بار است که قصد خرید دوربین مداربسته را دارید شاید نام دوربین مداربسته هایک ویژن برای شما کمی عجیب و نام آشنا باشد .

هایک ویژن پرفروشترین دوربین مداربسته در جهان است

کمپانی دوربین مداربسته هایک ویژن هر ساله پیشرفت قابل توجهی در زمینه تنوع تولید دوربین مداربسته و ارزش فروش داشته و تقریبا در سالهای اخیر همیشه در رتبه اول در رده بندی  بهترین مارک دوربین مداربسته بوده است.

هایک ویژن توانسته  محصولات خود را در بیش از 100 کشور در جهان بفروش برساند و این شرکت دارای دفاتر فروش و نمایندگی در اقصی نقاط دنیا مانند برزیل,روسیه,ایتالیا,امریکا,افریقای جنوبی و دبی می باشد.محصولات شرکت هایک ویژن شامل انواع مختلف از جمله دوربین مداربسته انالوک و دوربین مداربسته تحت شبکه در مدل های صنعتی و دید در شب و … می باشد.


از محصولات ضبط تصاویر هایکویژن  می توان به دستگاه های دی وی ار و ان وی ار اشاره کرد که از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار هستند و جهت مدیریت این دستگاه ها از هر نقطه جهان می توان از نرم افزار موبایل هایک ویژن  و یا برنامه ویندوز هایک ویژن آن استفاده کرد
دفتر اصلی شرکت هایک ویژن در شهر هانگ زو در چین واقع شده و دفتر اروپا در امستردام برای پوشش اروپا و لس انجلس برای پوشش امریکا میباشد .هایک ویژن سرمایه گذاری مشترکی بین کشور های روسیه و هندوستان بر قرار کرده و انبار بزرگی در هنگ کنک جهت نگهداری محصولات دایر کرده است.
با توجه به رشد سریع کمپانی هایک ویژن در زمینه سیستم های نظارتی و تصویری از جمله دستگاه DVR و NVR کمپانی توانست برای پنج سال متوالی رتبه های پنجم و چهارم را در سال های 2012 و 2013 از طرف مجله معتبر IMS بدست بیاورد.

-رتبه دوم-

شرکت بوش الکترونیک (BOSCH SECURITY SYSTEMS)

بوش بزرگترین تولید کننده لوازم الکترونیکی خودکار در جهان است و دفتر مرکزی آن در گرلیگن آلمان واقع شده است. بوش تا سال 1891 تعداد همکارانش را به 15 نفر رسانید ولی در همان سال تمام سرمایه اش تمام شد و روبرت مجبور شد که از مادرش قرض کند و درصدد دریافت وام شود و اگر ایستادگی او در آن سال ها و مقابله با مشکلات نبود , الان شرکت بوش وجود نداشت.

هم اکنون این شرکت در حوزه فناوری های خودکار و صنعتی ، لوازم خانگی، ابزارآلات، لوازم امنیتی و فناوری های ساختمانی فعالیت می کند.این شرکت فروش محصولاتش را در سال 2013 با رشد 35 درصدی به بالای 53 میلیادرد یورو رسانید. هم اکنون بوش در زمینه دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظتی در رتبه بندی بهترین مارک دوربین مداربسته توسط وبسایت asmag.com در رتبه دوم فروش ایستاده.

 

-رتبه سوم-

شرکت دوربین مداربسته داهوا (DAHUA TECHNOLOGY)

داهوا در 95 کشور دنیا دارای نمایندگی فروش یا عاملیت پخش است.شرکت دوربین مداربسته داهوا بیش از 15 سال گذشته در ضمینه توسعه  فناوری  های امنیتی همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده و هم در حیطه  سخت افزار و هم نرم افزار  بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان اورده است .

غیر ممکن است شما در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی کسی را بیابید که نام داهوا را نشنیده باشد.داهوا دارای نمایندگی های فروش مختلفی در سراسر جهان است که در کل از 22 نماینده اصلی و تعداد نماینده فروش تشکیل شده اند. نمایندگی اصلی و مرکزی داهوا در چین شهر گوانژو واقع شده و نمایندگی داهوا جهت پخش و فروش محصولات در رده نمایندگی اصلی در 22 کشور تقسیم شده.

نمایندگی داهوا در آمریکا(Dahua Technology USA Inc), نمایندگی تکنولوژی داهوا در مکزیک( Dahua Technology Mexico S.A. de C.V),نمایندگی داهوا در برزیل (Dahua Technology Brazil Comercio) ,نماینده داهوا در شیلی( DH Chile SpA), نماینده داهوا در کلمبیا Dahua Technology Colombia S.A.S.,نماینده داهوا در  پرو Dahua Technology Perú S.A.C,نمایندگی داهوا در  پاناما Dahua Technology Panama S.A. ,نمایندگی داهوا در انگلستان Dahua UK, ایسلند , هلند Dahua Europe BV , نمایندگی داهوا در لهستان Dahua Poland (CEE & Nordic Region), نمایندگی داهوا درایتالیا  DAHUA ITALY S.R.L.,نمایندگی داهوا در مجارستان  Dahua Technology Hungary LTD, نماینده داهوا در آلمان Dahua Technology GmbH ,نماینده داهوا در کشور اسپانیا ( مادرید)  Dahua IBERIA S.L. , نماینده اصلی داهوا در روسیه Dahua Technology Rus LLC,نماینده داهوا صربستان Dahua Technology Serbia , نمایندگی داهوا در سنگاپور  Dahua Technology Singapore Pte.Ltd. , نماینده داهوا مالزی  DAHUA SECURITY MALAYSIA SDN. BHD ,نمایندگی های داهوا در استرالیا Dahua Technology Australia Pty. Ltd,نمایندگی آفریقا و مصر  Dahua Africa و نمایندگی داهوا در آفریقای جنوبی  Dahua Technology South Africa (PTY) Ltd از جمله نمایندگی های داهوا در سراسر جهان است, نمایندگی داهوا خاورمیانه  Dahua Technology Middle East FZE در امارات متحده واقع شده .

داهوا که در ادبیات تجارت بین المللی با نام Dahua Security شناخته می شود به دلیل سبد بزرگ کالاهای متنوع و قیمت مناسب نسبت به دیگر تولید کنندگان تجهیزات حفاظتی توانسته چندین سال از طرف نشریات معتبر و سازمان های بین المللی به عنوان بالاترین رتبه فروش دست پیدا کند. در بازارایران , داهوا توسط نمایندگان رسمی این شرکت توزیع می شود. خدمات پس از فروش و گارانتی داهوا توسط شرکت هایی نظیر فراگستر الکترونیکایران داهواسپاهان داهوا و . . . انجام می پذیرد.

 

-رتبه چهارم-

 شرکت دوربین مداربسته اکسیس (AXIS COMMUNICATIONS)

اکسیس یک شرکت سوئدی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) و نرم افزارهای مرتبط با آن فعالیت می کند.اکسیس به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده دوربین های مداربسته شبکه در جهان شناخته می شود و محصولات آن از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند.

ورود دوربین های تحت شبکه اکسیس (Axis) و نرم افزارهای نظارت تصویری راه مطمئن تر و امن تر را برای امنیت بخشیدن دنیا ارائه نموده است. این شرکت راهکار حرفه ای در زمینه تبدیل دوربین های آنالوگ به دوربین های دیجیتال داشته است. محصولات اکسیس و راهکارهای آن بر اساس پلت فرم فناوری توسعه و تحقیق است. اکسیس بیش از ۱۴۰۰ نفر پرسنل دارد و با ۴۰ شرکت شریک تجاری از ۱۷۹ کشور در ارتباط است. این شرکت در سال ۱۹۸۴ در شهر لوند سوئد تاسیس گردید.

 

-رتبه پنجم-

شرکت دوربین مداربسته هانوها (HANWHA TECHWIN) سامسونگ تکوین سابق

شاخه سیستم های نظارتی، حفاظتی و نظامی کمپانی سامسونگ که بانام دوربین مداربسته سامسونگ تکوین شناخته می شد، چندی پیش طبق قرارداری به گروه هانوها فروخته شد.

حال خبر می رسد که امروز این قرارداد اجرایی شده و از این پس سامسونگ تکوین بخشی از هولدینگ Hanwha محسوب می گردد.

Hanwha یکی از بزرگترین هولدینگ های کره جنوبی است که عمده فعالیت آن در بخش های بیمه و پنل های خورشیدی است.

سامسونگ تکوین که در رده بندی سال 2014 با یک پله سقوط در رتبه نهم سیستم های نظارتی و حفاظتی دنیا قرار گرفت، از امروز دیگر متعلق به امپراطوری سامسونگ نیست و به احتمال فراوان از ابتدای سال 2015، محصولات خود را با نام جدید (شاید هانوها تکوین) عرضه خواهد کرد.

دوربین های مداربسته هانوها هم اکنون با سری Wisenet در بازار موجود است و توانسته در آخرین رده بندی بهترین مارک دوربین مداربسته در سال 2017 طبق رتبه بندی سایت asmag.com به رتبه هشتم سعود کند و از این رو وبسایت دیاکالا این کمپانی کره ای را در رده پنجم بازار ایران قرار داده است.

 

-رتبه پنجم-

 شرکت دوربین مداربسته تیاندی ()

شرکت تیاندی یکی از شرکت های پیشرو در زمینه سیستم‌های دوربین مداربسته در کشور چین می‌باشد. این شرکت دارای قوی‌ترین تیم تحقیق و توسعه با حضور ۵۰۰ کارشناس مجرب می‌باشد.شرکت تیاندی با مساحت ۱۰۰۰۰۰ مترمربع و بیش از ۲۰ سال سابقه در طراحی و تولید تجهیزات حفاظتی  و ۱۶۰۰ نفر پرسنل یکی از با سابقه ترین تولید کننده های دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی آن در جهان جزو ۵۰ برند پرفروش جهانی می‌باشد.

کارخانه تیاندی واقع در شهر تیانجین یکی از مدرن ترین کارخانه ها در زمینه ساخت محصولات نظارت تصویری تحت شبکه در جهان است. شرکت تیاندی با در اختیار داشتن کادری حرفه ای در بخش تحقیق، توسعه و تولید، خود را به سرعت در بازار سیستم‌های حفاظتی مطرح نموده . تنوع محصولات تیاندی ، کیفیت مورد قبول، گارانتی چند ساله تیاندی و قیمت متوسط ، اصلی ترین دلایل توسعه بازار و فروش محصولات Tiandy در جهان می باشند.

جالب است بدانید که دوربین‌های مداربسته تیاندی صاحب تکنولوژی بالاتری نسبت به سایر دوربین‌های چینی در بازار ایران می‌باشند و توانسته در بسیاری از پروژه‌های حفاظتی به دلیل قیمت مناسب وکیفیت فوق العاده خود به برندی موفق در بازار ایران و جهان تبدیل گردد.

 

سخن پایانی: با توجه به تحریم های اتحادیه اروپا و آمریکا بر اقتصاد ایران و عدم ورود شرکت های آمریکایی و برخی شرکت های اروپایی برند ها و مارک های اسیایی در ایران فعالتر و پویاتر از دیگر رقبا حاظر شده اند. خوشبختانه با توجه به رتبه خوبشرکت های چینی و آسیایی در رنکینگ های جهانی انتظار می رود شاهد روزهای بهتری برای صنعت دوربین مداربسته در ایران باشیم.

اگر شما قصد خرید سیستم دوربین مداربسته برای خود و یا محل کار خود دارید پیشنهاد می شود برای اخذ اطلاعات بیشتر در مورد بهترین برند دوربین داربسته که مناسب پروژه شما نیز باشد با کارشناسان دیاکالا تماس بگیرید. دوستان من در بخش فروش پاسخگوی نیاز ها و دغدغه های شما در مورد خرید دوربین مداربسته خواهند بود.

 

کلمات کلیدی:

بهترین مارک دوربین مداربسته , بهترین برند دوربین مداربسته , مارک دوربین مداربسته ایرانی , برند دوربین مداربسته ایرانی , راهنمای خرید بهترین مارک دوربین مداربسته , رنکینگ جهانی بهترین مارک دوربین مداربسته

خروج از نسخه موبایل