خرید بهترین دوربین های مداربسته
خرید بهترین دوربین های مداربسته داهوا +‌معرفی بهترین های داهوا
5/5 - (5 امتیاز)

خرید بهترین دوربین های مداربسته داهوا ، بدون شک در بازار دوربین های امنیتی و مداربسته اگر بخواهیم انتخابی داشته باشیم که از کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب و به صرفه‌ برخوردار باشد قطعاً برند داهوا یکی از گزینه‌های پیش روی ما خواهد بود.

این برند خوش نام چینی با ارائه‌ی کیفیت و تنوع بالای محصولات همراه با قیمتی مناسب نسبت به رقبا توانسته‌ است در سال 2018 بر اساس گزارش IHS رتبه دوم را در داشتن بیشترین سهم بازار جهان کسب کند.

تنوع دوربین های داهوا موجب شده است تا این برند بتواند انواع مختلف کاربری های صنعتی، اداری، مشاغل و مصارف خانگی را پاسخگو باشد و برای هر اندازه و مقیاسی برطرف کننده‌ی نیاز مصرف کنندگان خود باشد.

داهوا  برای کیفیت دوربین مداربسته خود از لنز سونی استفاده میکند و محصولات خود را با اطمینان و گارانتی 24 ماهه  به طور گسترده در اختیار  مدارس، هتل ها، بانک ها، بیمارستانها و ساختمان های اداری قرار داده است.

دسته بندی دوربین داهوا:

خرید بهترین دوربین های مداربسته داهوا ، دوربین های داهوا به طور کلی در سه سری ارائه میشود. سری اولترا بهترین و کامل ترین سری محصولات داهوا میباشد که برای مشاغل بزرگ و متوسط، ادارجات بزرگ و صنعت که به برنامه های امنیتی پیشرفته نیاز دارند کاربرد بهینه تر و بهتری دارد.

سری پرو این برند شامل محصولاتی میباشد که برای کاربری عموم مناسب است و جذابیت دارد همچنین از مزیت های این سری میتوان به اقتصادی بودن و قیمت مناسب نسبت به کیفیت و کارایی این دسته از محصولات این برند اشاره کرد.

آخرین دسته بندی محصولات داهوا سری لایت میباشد که برای کاربرانی که به ویژگی اساسی دوربین مداربسته یعنی تامین امنیت و نظارت نیاز دارند بسیار مناسب است و میتوانند با صرف کمترین هزینه نیاز خود را برطرف کنند؛ این سری از دوربین های مداربسته‌ی داهوا برای مشاغل خرد، مصارف خانگی، اداره‌جات و شرکت های نسبتا کوچک بسیار مناسب و کارآمد است.

دسته بندی دوربین داهوااگر بخواهیم در مورد انواع دوربین های داهوا بیشتر صحبت کنیم و جزیی تر به جزییات بپردازیم میتوان از انواع موجود در بازار صحبت کرد:

انواع دوربین مداربسته داهوا بر اساس کیفیت

دوربین مداربسته مادون قرمز : این نوع دوربین به دلیل داشتن LED  های مادون قرمز  امکان ضبط در محیط های کاملا تاریک را دارد که  یکی از عملکرد های  بهینه  برای استفاده در مکانهای کاملا تاریک میباشد  این نوع محصول از محصولات برند محبوب و جهانی داهوا  برای کسانی که امنیت تجارتبرایشان از  اهمیت بالایی برخوردار است پیشنهاد میشود.

برای مشاهده انواع دوربین ها و تجهیزات و مقایسه مشخصات فنی و قیمت ها می توانید صفحه قیمت دوربین مدار بسته را مشاهده کنید .

دوربین مداربسته روز و شب داهواDAY AND NIGHT   :  کارایی موثر و تصویربرداری مناسب در هر نوع نوری تنها مختص این نوع از دوربین میباشد.  به دلیل وجود تراشه های بسیار حساس که در این نوع از دوربین  تعبیه شده  تصاویر را به صورت کاملا  واضح و شفاف در تمامی طول روز و شب  حتی باتوجه به  تغییر نور ، تابش مستقیم نور خورشید ، انعکاس و نور ضعیف ضبط میکند و همچنین قابلیت ضبط تصاویر به صورت سیاه سفید و هم رنگی را نیز دارد .

دوربین مداربسته HD داهوا : یکی از بهترین  انواع دوربین ها دوربین مداربسته HD با قابلیت وضوح بسیار بالا میباشد که میتوانید با توجه به بودجه در نظر گرفته شده  برای تهیه دوربین  از وضوح 720P تا حداکثر  4K تهیه کنید. قابلیت عدم تخریب ،تار شدن  مخدوش  شدن تصاویر از مزایای این دوربین میباشد.

 دوربین مداربسته دام داهوا : به دلیل شکل ظاهری این دوربین از دام که درلغت به معنای گنبد میباشد استفاده شده است و دوربین درون محفظه ای گنبدی شکل قرار گرفته است.

خرید بهترین دوربین های مداربسته داهوا ، شکل گنبدی این سیستم باعث شده تا از سرقت یا خرابکاری جلوگیری کرده و با چرخش 360 درجه هیچ گوشه ای از دید این نوع دوربین پنهان نمیماند و میتوانید  زاویه دید وسیعی در محل خود داشته باشید. در این نوع سیستم ما  دوربین مداربسته DH-HAC-HDBW200EP   به شما پیشنهاد میکنیم  که با استفاده از فیلتر AGC  برای کنترل نور کم استفاده کرده و از دیگر مزایای آن دید در شب قوی و اتصال از طریق سوکت BNC کابل کواکسیان می باشد.

دوربین مداربسته بولت  داهوا :  این نوع دوربین ها شکلی استوانه ای دارند و در دیدرس قرار میگیرند.این نوع دوربین ها توانایی مشاهده مسافت های طولانی را داشته و معمولا در فضای باز قرار می گیرند. بنابراین در برابر آب ، گرد و غبار و خاک مقاوم میشوند و همچنین این نوع  دوربین در نظارت را در  محیط بارانی و  یا تابش انعکاس نور به خوبی تامین میکند.دلیل تنوع شکل ظاهری این دوربین ها کارایی آن ها  و تفاوت قیمت آنها میباشد. پیشنهاد ما به شما  دوربین مداربسته  DH-HAC-B2A21Pمیباشد.

دوربین های اسپیددام و یا به عبارت دیگر PTZ دوربین های اسپیددام و یا به عبارت دیگر PTZ :

خرید بهترین دوربین های مداربسته داهوا ، این نوع سیستم قابلیت چرخش در دو بعد افقی و عمودی و بزرگنمایی توسط تیم امنیتی را دارد . با لمس یک دکمه ،لنز دوربین میتواند به چپ و راست بچرخد و متمایل به بالا و پایین شود و بزرگنمایی کند یه یک گزینه ایده آل برای زمانی است که گارد امنیتی شما در حال مشاهده یک ویدئوی زنده در سایت است. از مزایای این دوربین ها میتوان به دارا بودن سیستم   IP66  که قادرند در تمامی شرایط آب و هوایی کارکنند ، بعضی از این دوربین ها دارای قابلیت اتصال مستقیم به وایرلس هستند ، همچنین این دوربین ها این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید از طریق تلفن همراه ، اینترنت منزل یا محل کار خود آن را کنترل کنید.

دوربین مداربسته وایرلس یا بی سیم :  نصب این نوع سیستم راهتتر از سیستم های مداربسته معمولی  است و به دلیل ظاهر کوچک آن از نظر امنیتی بهترین گزینه میباشد. از مزایای این نوع محصول میتوان به ظاهر مرتب آن اشاره کرد که فاکتور مهمی برای مکان هایی از قبیل موزه ها ،اماکن تاریخی و خانه های مجلل  میباشد که امکان پنهان شدن در فضای داخلی را دارند.

حال که تا به اینجا با مشخصات دوربین های داهوا آشنا شده‌ایم بد نیست تا  با انواع تکنولويی های دوربین مداربسته داهوا هم آشنا شویم:

دوربین مداربسته آنالوگ HDCVI : این نوع دوربین  با داشتن قیمتی مناسب و به صرفه دارای کیفیت بالا و انتقال اطلاعات سریع  از طریق کابل کواکسیال میباشد .

دوربین مداربسته مگا پیکسلی :   در این نوع سیتم نیز برای انتقال تصاویر از کابل کواکسیان استفاده میشود   اما  به دلیل استفاده از دوربین CVI در این سیستم که باعث  کیفیت بهتری از دوربین های مگاپیکسلی AHD است ما شاهد افزایش قیمت خواهیم بود .

دوربین مداربسته  تحت شبکه داهوا : در این  نوع سیستم که تحت شبکه IP  است  انتقال ارتیاط از  کابل شبکه صورت میگیرد  و تصویر زنده ای از طریق اینترنت به اشتراک میگذارند ، برای وضوح و دسترسی کامل  به صورت آنلاین  انتقال اطلاعات پهنای باند ویدئو ها فشرده میباشند . به طور کلی تصاویر در این دوربین ها در ضبط کننده ای ویدئویی شبکه  NVR یا در نرم افزار های ایمن برای دسترسی بعدی ذخیره میشود.

از مزایای این نوع دوربین میتوان به دسترسی سریع  و راحت فیلم ها به دلیل بایگانی شدن و مشاهده آنلاین فیلم ها از طریق لپ تاپ ،کامپیوتر  یا تلفن همراه در هر جای دنیا اشاره کرد .

علاوه بر آن  نصب سریع و آسان این نوع دوربین ها به دلیل عدم نیاز به سیستم کامپیوتری از مزایای این برند محبوب میباشد

نکته‌ی دیگری که بسیار حائز اهمیت است کیفیت و مشخصات فنی قیمت دوربین مداربسته داهوا است که در ادامه به آن میپردازیم :

کیفیت تصویر : این نوع دوربین های مداربسته به دلیل سطح امنیتی و بودجه در نظر گرفته شده کیفیت تصویری متنفاوتی نسبت به دیگرمحصولات در بازارهای جهانی دارد.

* لنز دوربین : در این نوع سیستم از لتز های با کیفیت   8 تا 12 مگا پیکسل مثل ثابت ، وریفوکال ، موتورایز استفاده میکنند که باعث تمایز ویژه این محصولات میشود.

دید در شب : قابلیت دید در شب این نوع دوربین ها  توانایی تصویر برداری و آنالیز  دقیق در تاریکی مطلق  را دارا میباشد.

خرید بهترین دوربین های مداربسته داهوا ، سیستم های بهبود دهنده تصویر : قابلیت منحصر به فردی که  این دوربین های مداربسته دارند آن است که میتوانند بهترین تصاویر را در شرایط گوناگون ارائه دهند ، به عنوان مثال استفاده از فیلتر AGC  در دوربین ها برای کنترل و اصلاح نور کم محیط و تصویر برداری با   کیفیت بالا و در سیستم های آنالوگ با استفاده از استاندارد TVL برای تفکیک پذیری تصاویر دوربین را بهبود میبخشد و خروجی تصویر بهینه شده و بهبود یافته‌ای را ارائه میدهد.

معایب دوربین های مداربسته داهوامعایب دوربین های مدار بسته داهوا :

  • سیگنال دوربین های بی سیم  داهوا که یکی از معایب این محصول میباشد و متاسفانه سیگنال های موجود در این دوربین بر دیگر دستگاه های همجوار آن موثر است.
  • امنیت ضعیف دوربین های مداربسته که با استفاده از رمز های مناسبی که با راهنمایی متخصصین به شما داده میشود میتوان از حک شدن سریع این دوربین ها جلوگیری کرد.
  • متاسفانه با  اختلال در دوربین های مدار بسته  داهوا تمامی سیستم های نظارتی دچار مشکل میشود و امکان دریافت تصاویر ذخیره شده در  این دوربین ها وجود ندارد.
  •  از دیگر معایب این محصول به قیمت بالای آن میتوان اشاره کرد.

برای مشاهده انواع دوربین ها و تجهیزات و مقایسه مشخصات فنی و قیمت ها می توانید صفحه قیمت دوربین داهوا را مشاهده کنید .

معرفی چند مدل دوربین داهوا :

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW2439SP-SA-LED-S2 نوعی دوربین است که گارانتی ۲۵ ماهه دارد و دارای ضمانت اصالت کالا با کیفیت تصویر بولت‌ و لنز از نوع 4mp است و برد دید آن در شب ۳۰ متر می‌باشد.

این دوربین از نوع فول کالر است و HFW2439SP-SA-LED های موجود در آن امکان پردازش تصاویر تمام رنگی را در شب فراهم می‌کند؛ البته در LED این امکان وجود دارد که بتوان آن را خاموش کرد.

اگر نور ملایمی در فضا وجود داشته باشد باز هم می‌توان تصاویر را با استفاده از قابلیت استارلایت به‌صورت رنگی مشاهده کرد.

1.DH-HAC-HFW1200CMP

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200CMP دارای ضمانت ۲۵ ماهه و ضمانت اصالت کالا دارای لنز 2mp و کیفیت تصویر بولت می‌باشد و همچنین دارای برد دید در شب ۳۰ متر است.

2. DH-HAC-HFW1200TP

این دوربین بولت ۲ مگاپیکسلی 1200TP از محبوب‌ترین دوربین‌های مدل hdcvi دهوا است که جزو دوربین‌های بالت قیمت مناسب با کیفیت متناسب و مد نظر مشتریان می‌باشد.

این نوع دوربین دارای برد دید در شب ۳۰ متری است و کیس آن از جنس فلز می‌باشد.

این مدل جزو دوربین‌های نسبتا سبک با کیس متوسط بوده و ضد آب می‌باشد.

همچنین فول فریم است و دارای استاندارد IP67 می‌باشد.

این دوربین قابلیت پردازش ۳۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن 1080P را دارد.

این مدل دوربین 1200 TP قابلیت تغییر حالت بین تصاویر آنالوگ و دیجیتال را داراست و همچنین دارای قابلیت ضد نور دیجیتالی DWDR می‌باشد.

میکروفون این دوربین نیز از مدل 1200 TP-A عرضه شده است.

ضمنا شما قادر هستید در این نوع دوربین مود نور را به مود DWDR/ HLC/ BLC تغییر دهید.

توجه داشته باشید برای این که بتوانید از این دوربین استفاده کنید به یک‌ منبع  تغذیه ۱۲ ولتی با تلرانس ۳۰ درصد نیاز پیدا می‌کنید.

خرید محصول

خرید دوربین HFW1200Tp

3.DH-IPC-HDW2439TP-AS-LED-S2

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HDW2439TP-AS-LED-S2 محصولی است با گارانتی ۲۵ ماهه و ضمانت اصالت کالا می‌باشد.

همچنین این دوربین دارای کیفت تصویر دام و انر 4mp است و برد دید در شب آن نیز ۳۰ متر می‌باشد.

4.DH-HAC-HDW1200EMP-A

این مدل، یک دوربین مدار بسته میکروفون دار است که از محصولات پر متقاضی و پر فروش شرکت داهوا می‌باشد. این دوربین برد دید در شب تا ۵۰ متر را دارد که یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این محصول بوده و بدنه آن نیز فلزی می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های بارز و متفاوت این دوربین می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

وجود یک عدد میکروفون داخلی( که قابلیت شنود صدای محیط را دارد.)

همچنین کیفیت‌ دوربین دام 1200EMPA همانطوذ که مشخص است ۲ مگا پیکسل می‌باشد.

لنز استفاده شده در 1200empa همچون اکثر دوربین‌های دام HDCVI داهوا ۲.۸ میلی‌متر است، همچنین این محصول استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP67 است.

همچنین ویژگی دیگر این محصول توان پردازش 25/30 فریم بر ثانیه روی رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل است که پردازش تصویر به‌شدت مطلوبی می‌باشد.

این دوربین از پرطرفدارترین دوربین‌های شرکت داهوا می‌باشد؛ یکی از دلایل این موضوع این است که این محصول رزولوشن ۲ مگا پیکسلی است و همین میتواند نیازهای کاربران را برای فضاهای داخلی تماما براورده سازد، همچنین این محصول قابلیت شنود و ضبط صدای محیط را دارد؛ البته این نکنه هم شایان توجه است که برای استفاده از میکروفون این دوربین، نیاز به سیم کشی جداگانه ندارید.

علاوه بر تمام این موارد قیمت مناسب این محصول میتواند از دلایل دیگر محبوب و پرطرفدار بودن این دوربین باشد.

خرید محصول

خرید بهترین دوربین داهوا

5.DH-IPC-HFW2431TP-ZS-S2

دوربین بولت داهوا مدل DH-IPC-HFW2431TP-ZS-S2 محصولی است با کیفیت تصویر ۴ مگاپیکسل که برد دید در شب آن تا ۶۰ متر نیز می‌رسد و همین ویژگی باعث می‌شود تا این دوربین یک محصول با کیفیت باشد.

خرید محصول

 

خرید دوربین IPC-HFW2431TP-ZS

6.DHI-VTO2111D-P-S2

خرید بهترین دوربین های مداربسته داهوا ، این مدل هم‌ میتواند کاربرد یک دوربین را داشته باشد و هم می‌تواند یک آیفون تصویری باشد.

این دوربین، معمولا پشت درب آپارتمان‌ها نصب می‌شود اما با توجه به نیاز شما، می‌توانید آن را هر جای دیگری نصب و استفاده کنید.

دوربین  DHI-VTO2111D-P-S2 یک دوربین تحت شبکه بوده که قابلیت POE را نیز دارد؛ شما می‌توانید این دوربین را از طریق یک کابل شبکه به دستگاه‌های XVR و NVR وصل کنید.

همان‌طور که قبلا گفته شد، این دوربین می‌تواند کار آیفون تصویری را نیز انجام دهد؛ اما لازم است که به مانیتور آیفون تصویری داهوا متصل شود تا این کاربرد را پیدا کند.

DHI-VTO2111D-P-S2 را می‌توانید به وسیله اپ داهوا تماشا کنید و زنگ‌های آن را از راه دور پاسخ‌گو باشید.

دوربین داهوا T1A21:

دوربین داهوا مدل T1A21 محصول شرکت داهو است این دوربین از رزولیشن تصویر 2مگاپیکسلی و خروجی تصویر FULL HD برخوردار است  و در دسته دوربین های دام قرار دارد که تقریبا شباهت فنی به مدل داهوا B1A21 دارد و فقط در شکل ظاهری با این محصول متفاوت است.

مشخصات فنی دوربین داهوا T1A21 :

  • تصاویر و فیلم ضبط شده با کیفیت Full HD – 1920×1080 با حداکثر 30 فریم بر ثانیه می باشد
  • دوربین دارای 2 مگاپیکسل وضوح و رزولوشن می باشد با کیفیت 1080P
  • حداکثر 20 متر طول برد دید در شب هوشمند دوربین در تاریکی مطلق
  • نوع خروجی کیفی HD و SD با قابلیت تعویض به یکدیگر را دارد
  • ساپورت کردن از لنز ثابت 3.6mm و انتخاب لنزهای 2.8mm و 6mm به طور اختیاری
  • پشتیبانی از تکنولوژی پیشرفته دید در شب هوشمند داهوا

خرید محصول دوربین داهوا T1A21

دوربین داهوا مدل t1a21

دوربین مدار بسته داهواT2A21:

دوربین مدار بسته داهوا B2A21 با نام تجاری Dahua DH-HAC-B2A21P یکی از انواع خوش قیمت و اقتصادی دوربین مداربسته داهوا است. شرکت داهوا در مقام دوم برند دوربین ‌های مدار بسته ی جهان قرار دارد .محصولات داهوا با داشتن بالاترین کیفیت ‌های نرم افزاری و سخت افزاری رقیب بسیار قدرتمندی برای بقیه برند‌های مطرح جهان است و یکی از فاکتور ‌های تمایز و مهم آن قیمت مناسب نسبت به کیفیت می‌باشد.

مشخصات فنی :

  • کیفیت تصویر:2 مگاپیکسل Full HD
  • بالاترین نرخ تصویر برداری:30 FPS
  • درجه عایقی:ضد آب و گرد و خاک IP67
  • دید در تاریکی:مادون قرمز, برد 20 متر

خرید دوربین مدار بسته داهوا T2A21

خرید دوربین داهوا 7.DH-IPC-HFW2230SP-S-S2 :

دوربین بولت داهوا مدل DH-IPC-HFW2230SP-S-S2 دوربینی است با لنز ۲ مگا پیکسلی و برد دید در شب تا ۳۰ متر.

دوربین DH-IPC-HFW2230SP-S-S2 قادر بوده است در عین تعیین یک‌ قیمت مناسب، امکانات مورد نیاز یک دوربین با کیفیت فول اچ دی بولت را براورده سازد.

همان‌طور که گفته شد این محصول دارای قابلیت POE است و قادر است الکتریسیته را از POE دریافت نماید.

همچنین این دوربین از طریق قابلیت +H265‌ قادر است تصاویر را فشرده سازی کند.

دوربین DH-IPC-HFW2230SP-S-S2 ضد آب و ضد گرد و غبار نیز می باشد.

دوربین DH-IPC-HFW2230SP-S-S2 را می‌توانید به عنوان یک دوربین مستقل استفاده کرده و همچنین یک رم با حداکثر ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت را در آن قرار دهید.

سخن اخر

خرید بهترین دوربین های مداربسته داهوا ، برند جهانی داهوا با بیش از 15 سال تجربه  در زمینه توسعه و فناوری های امنیتی بهترین نتایج را در طراحی تکنولوژی تجهیزات در حوزه نظارتی  و حفاظتی و  دوربین های مداربسته و همچنین در زمینه سخت افزار و نرم فزار به دلیل  بهره گیری از   6  هزار کارشناس در بخش فناوری باعث پیشرفت تکنولوژی مورد استفاده در محصولاتشان به دست آورده است .

داهوا در سال 2002 میلادی با تولید  DVR  های 8 کانال  Real-time  آغاز به کار کرد و در سال 2011 با تولید DVR با پلتفرم   V6 در بازهای جهانی محبوبیت ویژه ای بین مشتریان و توزیع کنندگان پیدا کرد  و در سال 2015 رتبه دوم جهان در  کسب بیشترین سهم بازار را کسب کرد.داهوا دارای گواهینامه  ISO 9001 سیستم های مدیریت کیفیت و برخی از گواهینامه های بین الملل مانند CE ,UL,FCC L میباشد .این برند از معتبر ترین برندها در اروپا ،آمریکا ،ژاپن و همجنین تایوان میباشد و برای اولین بار موفق به تولید DVR  با 32 کانال فول DI در جهان میباشد.

شما می توانید بهترین دوربین های مداربسته داهوا را از وب سایت دیاکالا خریداری نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس بگیرید.