LeGhange
درباره دوربین های لچنج Lechange
5/5 - (1 امتیاز)

دوربین های مداربسته لچنج Lechange راه حل کارآمد داهوا برای محیط های خانگی و تجاری

وبسایت داهوا/ 7 مارس 2017 , داهوا از پیشگامان ارائه دهنده راه حل نظارت تصویری و مراقبتی است و از سال 2017 دوربین مداربسته خانگی و تجاری با مارک Lechange را عرضه می کند. Lechange  طراحی شده است برای خدمت به خانواده هایی که نیازمند ایمنی بهتر و راحتی بیشتری هستند و صاحبان کسب و کار کوچک و متوسط در سطح جهانی , آسانتر , مطمئن تر و دقیقتر از قبل!

هسته Lechange در فن آوری و بخش طراحی دوربین مدار بسته داهوا شکل گرفته است . Lechange با استفاده از فناوری Dahua در صنعت نظارت تصویری، مصرف کنندگان را قادر می سازد تا بهتر از پیشرفت های تکنولوژیکی هوش مصنوعی از قبیل  تشخیص چهره، تشخیص صدا، هوش تصویری و ذخیره سازی ابری استفاده کنند. طراحی خوب با استفاده از سخت افزار و نرم افزار دقیق اطمینان تجربه کاربر عالی در هنگام نصب و استفاده روزانه از Lechange  را به کاربران این سیستم خواهد داد.

Leghange
محصولات Lechange

Lechange به طور کلی 7 محصول را به کاربران سراسر جهان معرفی می کند:

Wi-Fi Cue / Cue 1080P،

Pan & Tilt Ranger / Ranger 1080P Wi-Fi

Bullet 1080P H.265 Wi-Fi Camera

Ranger Pro G 1080P H.265 Wi-fi

Fi Pan & Tilt Camera با Air

DB10 Wi-Fi Doorbell Video

 

محصولات Lechange دارای الگوریتم های هوشمند از جمله نظارت برنامه ریزی شده، نظارت از راه دور، لوازم هوشمند و تجزیه و تحلیل تصویری پیشرفته است.

اعضای خانواده مانند پدر و مادر و بچه ها، می توانند از طریق سیستم Lechange که می توان آن را با سیستم های هوشمند خانگی تنظیم و سازگار کرد، با ایمنی تمام اطراف خانه را کنترل کنند و دسترسی انعطاف پذیرتر برای نظارت تصویری HD برای اعضای خانواده ایجاد کنند. همچنین می توانید با اعضای خانواده یا حیوانات خانگی، با استفاده از محصولات Lechange، خیلی بیشتر و آسان تر  ارتباط برقرار کنید.

مدیران فروشگاه کوچک و کسب و کار های متوسط اکنون می توانند شرایط را در فروشگاه هایشان راحت تر و جامع تر کنترل کنند. مزایای اضافی برای کاربران Lechange وجود دارد، زیرا آنها می توانند ویدیو از لحظات خنده دار یا حساس را ضبط کنند و آنها را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

لی جیانگ، مدیر محصول Lechange: “ما ابتدا برند را در سال 2014 در چین راه اندازی کردیم و به سرعت به یک نام تجاری امنیتی محبوب تبدیل شد که به شدت مورد توجه مشتریان قرار گرفت.” لی جیانگ، مدیر محصول Lechange گفت، ” اکنون، با تجربه انباشته شده و فن آوری به روز شده، ما دوست داریم محصولات Lechange دارای راه حل های پیشرفته و اثبات شده برای کاربران جهانی باشد .

Lechange با قابلیت های کاربردی و واقعی به خانواده ها و کسب و کارها تحویل داده می شود، Lechange زندگی روزمره را بهبود می بخشد.

دوربین مداربسته
در حال حاضر Lechange در کشورهای و مناطق زیر اعمال شده است: اتحادیه اروپا، بریتانیا، روسیه، هند، برزیل، مکزیک، اوکراین، استرالیا، مالزی، اندونزی، سنگاپور، کره جنوبی، تایلند، ویتنام، ترکیه، کلمبیا، پرو، شیلی، آفریقای جنوبی، صربستان، سوئیس.

 

دانلود نرم افزار لچنج Leghange داهوا:

اپلیکیشن LeGhange برای اپل iOS Apple Store easy4ip

برنامه LeGhange برای ادروید  easy4ip Google Play Android

 

منبع: وبسایت داهوا