بهترین دزدگیر کلاسیک ایرانی
دزدگیر کلاسیک بهترین دزدگیر ایرانی!
Rate this post

دزدگیر کلاسیک بهترین دزدگیر ایرانی! ، تامین امنیت مردم و حفظ اموال آن ها جزء مهم ترین موضوعاتی است که امروزه به آن توجه می شود. با توجه به افزایش جمعیت و مشکلات گوناگون، در تمام شهرها آمار بزهکاری بالا بوده و قطعا باید با آن مبارزه کرد. یکی از وسیله‌هایی که می تواند امنیت افراد جامعه را رقم بزند، دزدگیرها هستند.

این تجهیزات می توانند به راحتی جلوی دزدی و نا امنی را بگیرند. برندهای مختلفی از دزدگیرها وجود دارد که یکی از آن ها دزدگیر کلاسیک است و از آن به عنوان بهترین دزدگیر ایرانی یاد می شود. در این مطلب نیز قصد داریم تا به بررسی دزدگیر کلاسیک بپردازیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم همچنین اطلاعاتی درباره مزایای استفاده از دزدگیرهای کلاسیک بیان می شود. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید انواع دوربین مداربسته را از وب سایت دیاکالا خریداری نمایید.

دزدگیر وسیله ای مهم برای حفط امنیت افراد:

اولین موضوعی که باعث می شود فردی اقدام به خرید دزدگیر اماکن کند بالا بردن سطح امنیت محیطی است که او می خواهد آنجا را به واسطه این دستگاه بالا ببرد. لازم به ذکر می باشد که کیفیت دستگاه دزدگیر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. حال ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که چرا کیفیت دزدگیر اینقدر مهم است؟! چرا خریداران می بایست هنگام خرید محصولی مطمئن و بی نقص خریداری کنند؟

در جواب می توان اذعان داشت که دزدگیر باید به درستی کار کند در غیر این صورت تحت هیچ شرایطی به کار نمی آید. کار کرد دزدگیر به این شکل نیست که به مانند خیلی از دستگاه های دیگر بتوان حتی در صورت خرابی از ان ها استفاده کرد. دزدگیرها وسیله ای هستند که باید به صورت لحظه ای کار کنند در غیر این صورت استفاده از ان ها کاملا بی فایده خواهد بود. بنابراین بهتر است به هنگام خرید هر وسیله به خصوص وسایل امنیتی، لوازمی را تهیه فرمایید که از لحاظ کیفیت در حد بالایی قرار داشته باشند.

بهترین دزدگیر های کلاسیک ایرانیدزدگیر کلاسیک، بهترین برند ایرانی:

یکی از برندهای دزدگیر بسیار با کیفیت که شما را از خرید خود پشیمان نمی کند، دزدگیر کلاسیک است. باید اشاره شود که کلاسیک برندی با سابقه در امر ساخت دزدگیر می باشد. کل زمینه فعالیت برند کلاسیک ساخت دزدگیرها بوده و این موضوع حاکی از کیفیت بالای این برند است. باید بیان کرد که تنوع تولیدات برند کلاسیک آن قدرها هم گسترده نیست و با این سابقه طولانی همچنان قطعاتی هستند که کلاسیک با برند خود آن ها را عرضه نکرده است.

به عنوان مثال شوک سنسور، پدال دزدگیر و مگنت سیم دار همچنان در سبد کالایی کلاسیک دیده نمی شود و اگر به این لوازم نیاز باشد باید آنها را از دیگر برندها تهیه کرد. ممکن است گمان کنید این لوازم نیز بسیار مهم است و چرا مجموعه کلاسیک این موارد را تولید نمی کند!؟ باید اشاره شود که مهم ترین تجهیزات دزدگیر، مرکز دزدگیر، چشمی وایرلس و سیمی است که برند کلاسیک آن را با بهترین کیفیت تولید کرده است.

چشمی بیسیم دزدگیر کلاسیک:

چشمی ها یکی از مهم ترین قطعات دزدگیرها هستند و بدون آن ها به طور کل دزدگیر به خوبی کار نمی کند. معمولا اکثر مشکلاتی که در دزدگیرها وجود دارند از چشمی ها نشات می گیرند که تشخیص درستی از محیط دریافت نمی کنند و به همین دلیل است که ممکن است بی دلیل آژیر دزدگیر را به صدا درآورد. اما چشمی سیمی آلفا پلاس و چشمی وایرلس Fox2 شرکت کلاسیک به راستی به نقص هستند و در صد خطایی کمتر 1 صدم درصد را دارند که این مقدار بسیار بی نظیر است.

تامین امنیت افراد با استفاده از محصولات کلاسیک:

همان گونه که در ابتدای این مطلب ذکر کرده ایم، تامین امنیت افراد به خصوص در خانه هایشان از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله نکات مهمی که در خصوص دزدگیر کلاسیک باید بدانید، به شرح زیر می باشد:

  • پنل مرکزی دزدگیر کلاسیک برای پوشش دهی خانه و یا یک دفتر یا فروشگاه کافی به نظر می رسد که میتوان از آن 4 زون با سیم و 15 زون بی سیم آن بهره برد.
  • اگر به پوشش دهی بیشتر و تبعا به تعداد زون های بیشتری نیاز بود کلاسیک پنل اکسپندر دیگری عرضه کرده تا تعداد زون را جمعا تا 12 عدد ارتقا دهد.
  • نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که اکسپندر نشان می دهد که کلاسیک چقدر به دستگاه های خود مطمئن است و می خواهد نظر خریداران بزرگ را نیز به محصولات خود جلب نماید.

این را می توان کنار مرکز مانیتورینگ کلاسیک گذاشت که بشود برنامه این شرکت را ساماندهی محصولاتش برای استفاده از فروشگاه ها، مجتمع ها و حتی بانک ها دانست، جایی که محصولات با کیفیتی نظیر پارادوکس سالها طلایه دار فروش حرفه ای در این بخش بودند.

مزایای استفاده از دزدگیر کلاسیکمزایای استفاده از دزدگیر کلاسیک:

استفاده از دزدگیر کلاسیک مزایای متعددی را به همراه دارد. از جمله مزایای مهم دزدگیر کلاسیک به شرح زیر می باشد:

1)کیفیت در کنار قیمت مناسب

قیمت این دزدگیرها نسبت به کیفیتی که به افراد ارائه می دهد، بسیار مناسب است و مانند سایر برندهای چینی که هزینه بالا و کیفیت کمی دارند نیست. در واقع می توان اذعان داشت که:

  • این محصولات کمی از ارزان ترین دزدگیرهای اماکن گرانتر و با برندهای خارجی تفاوت فاحش قیمتی دارد.
  • دزدگیر های وارداتی ارزان تر عموما قابل اطمینان نیستندو ممکن است به هنگام استفاده از ان ها با مشکلات متعددی رو به رو شد.
  • در کنار کلاسیک برند هایی نظیر فایروال، آنیک و سایلکس و کپ نیز کیفیت خوبی دارند که نشان دهنده ارتقاء تولیدات داخلی در ساخت انواع دزدگیر می باشد.

2)نمایندگی گسترده

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم استفاده از دزدگیرهای کلاسیک، وجود نمایندگی های گسترده در ایران است. کلاسیک با توجه به سابقه طولانی اش در اکثر نقاط ایران دارای نمایندگی های فروش است که کاربر بتواند خرید خود را به صورت حضوری نیز انجام دهد. بعلاوه اگر مشکلی برای دزدگیر نیز به وجود آمد، شما عزیزان می توانید به نمایندگی ها مراجعه کرده و مشکل خود را نیز حل و فصل کنید.

در کنار آن روش خرید آنلاین نیز این روزها قابل دسترس تر برای همه ی افراد است که تجربه ای خوش آیند و راحت برای هر فردی باشد. در بین این همه فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا دارای نمایندگی مستقیم فروش کلاسیک است که می تواند مزایایی نظیر تعویض قطعات در صورت نیاز، مرجوع کردن اجناس به هر دلیلی و تضمین بهترین قیمت به مشتری را داشته باشد.

3)خدمات و پشتیبانی

همیشه به یاد داشته باشید که باید وجود خدمات و پشتیبانی مناسب یکی از مزیت های اصلی برای هر بند است. می توان اذعان داشت که یکی از بزرگترین مزایایی که شرکت کلاسیک در اختیار افراد قرار می دهد، خدمات قوی و گارانتی سریع این شرکت است. از جمله موارد مهم در این خصوص به شرح زیر می باشد:

  • این شرکت خدمات تلفنی ویژه ای برای مصرف کنندگان و نصابان ایجاد کرده تا هر گونه مشکلی در نصب و راه اندازی دستگاه را بتوانند از طریق آن برطرف نمایند.
  • در صورت هر گونه مشکل و یا خرابی که در دستگاه ها ایجاد گردد به سرعت بر طرف شده و مصرف کننده کمتر از 2 روز می تواند محصول خراب خود را سالم از شرکت دریافت کند.
  • گارانتی محصولات کلاسیک کمی متفاوت است به گونه ای که مرکز ها و چشمی ها 18 ماه گارانتی داشته و تلفن کننده ها 4 سال گارانتی دارند و در کل مدت زمان گارانتی مناسبی را به مشتری ارائه می دهند.

دزدگیر دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروشسخن پایانی:

برند کلاسیک یکی از بهترین برندهای حال حاضر در ایران است که می تواند در تامین امنیت شما و خانه‌تان نقش بسیار مهمی را ایفا نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت دیاکالا مراجعه کرده و با کارشناسان در این خصوص مشورت نمایید.