نمایندگی
نمایندگی دوربین مداربسته قزوین
5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی فروش و نصب دوربین مداربسته قزوین

دیاکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی و الکترونیکی در ایران و دارای برد نمایندگی از برترین سازندگان است.

شبکه گسترده نمایندگی های نصب و خدمات پس از فروش دیاکالا در سراسر کشور مفتخر به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای است که رضایت هم میهنان گرامی را در سراسر کشور در پی داشته. با خرید از دیاکالا در هر کجای ایران تجهیزات مورد نیاز خود را بدون پرداخت هزینه حمل یصورت رایگان دریافت کنید. کلیه تجهیزات دیاکالا دارای گارانتی معتبر بوده و خدمات پس از فروش تجهیزات از طریق دیاکالا ارائه خواهد شد.

دوربین مداربسته

[products_slider title=”پکیج های آماده نصب دوربین مداربسته” per_page=”12″ hide_free=”no” show_hidden=”no” animation_delay=”0″ product_in_a_row=”4″ category=”%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86″ product_type=”all” orderby=”rand” order=”desc” autoplay=”true” animate=”” ]

  • راه های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی بیرجند چیست؟

برای کارکنان بخش فروش دیاکالا مایه افتخار است که بتوانند خدمتی به ساکنین قزوین ارائه دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی سیستم ها در قزوین با ما تماس بگیرید.

تماس با دیاکالا

  • چگونه سیستم دوربین مداربسته را آنلاین سفارش دهم؟

پس از انتخاب سیستم مورد نظر خود, آن را در فروشگاه آنلاین دیاکالا خریداری کرده و منتظر دریافت پکیج باشید. دیاکالا سفارش شما را در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت رایگان به دست شما می رساند. به همین راحتی!

cctv post free

[call_two href=”https://diyakala.com/shop/” background_color=”#EBF5FB” title_text=”فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته” title_font_size=”18″ title_color=”#6d6c6c” subtitle_text=”کالای مورد نظر خود را در فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته دیاکالا به سادگی جستجو کنید, پرداخت نمایید و درب منزل تحویل بگیرید” subtitle_font_size=”14″ subtitle_color=”#5b5a5a” label_button=”ورود به فروشگاه . . .” label_size=”14″ class=”call-to-action-two” animation_delay=”0″ animate=”” ]

نمایندگی دزدگیر در قزوین :

alarm system

سیستم های دزدگیر بهترین راه برای جلوگیری از سرقت است. یک سیستم دزدگیر قدرتمند و با کیفیت دارای ویژگی های منحصر به فردی است که اجازه ورود و سرقت به مکان شما را به هیچ سارقی نمی دهد. سیستم های دزدگیر کارآمد با قطع برق به کار خود ادامه می دهندوحتی با قطع تلفن نیز توسط سیم کارت ورود غیر مجاز را به پلیس و مالک محل اطلاع خواهند داد. هیچ راهی برای خنثی کردن و دور زدن آنها نیست. با ترکیب دو سیستم دزدگیر و دوربین مداربسته در کنار یکدیگر امنیت محل مورد نظر را چند برابر خواهید کرد.

اگر قصد ترک خانه خود را به مدت طولانی دارید, اگر قصد حفاظت از اموال خود در مغازه و انبار خود را دارید, اگر احتمال سرقت را می دهید مطمئن ترین و مقرون به صرفه ترین راه استفاده از یک سیستم دزدگیر استاندارد و حرفه ای است. دیاکالا در قزوین دارای نصاب های حرفه ای و آموزش دیده برای نصب صحیح و اصولی سیستم دزدگیر می باشد.

نمایندگی اعلام حریق در قزوین :

fire alarm system

اگر جنبه اجباری بودن وجود سیستم های اعلام حریق را در ساختمان ها جهت اخذ تاییدیه آتش نشانی قزوین کنار بگذاریم, باید گفت یک سیستم اعلام حریق استاندارد و کارآمد می تواند جهت حفظ جان و اموال شما بسیار مفید باشد.

مجموعه اعلام حریق در یک ساختمان مسکونی یا یک ملک تجاری و انبار, بهترین و دقیقترین راه برای مطلع کردن اتش نشانی و مالکین محل در هنگام بروز خطر آتش سوزی است. سیستم های اعلام حریق بسیار کارآمد بوده و در صورت نگهداری صحیح و سرویس ماهیانه و سالیانه می توانند با اطلاع رسانی بموقع از اموال و جان شما بخوبی محافظت کنند. دیاکالا جهت انجام پروژه های اعلام حریق در قزوین دارای تیم آموزش دیده و حرفه ای است.

دستگاه حضور و غیاب قزوین :

دستگاه حضور و غیاب

اگر شما مالک کسب و کار هستید می دانید که یکی از هزینه های عمده در هر کسب و کاری هزینه های مرتبط با حقوق و دستمزد کارکنان و پیمانکاران است.

جدای از الزامات نهاد های مرتبط با اداره کار و قوانین مصوب در این مورد , عدم محاسبه دقیق و صحیح ساعات کارکرد پرسنل می تواند خسارت های میلیونی به بار آورد. دستگاه های حضور و غیاب مطمئن ترین راه حل ممکن جهت بهینه سازی محاسبه کارکرد پرسنل و نظارت بر تردد کارکنان است. دستگاه های حضور غیاب بسته به نوع فعالیت کسب و کار و ظرفیت تردد و پرسنل به انواع مختلفی تقسیم می گردد. نرم افزار های حضور و غیاب نیز دارای سطح دسترسی متفاوت و قیمت های گوناگونی هستند.قبل از خرید و نصب دستگاه حضور و غیاب در قزوین با مشاورین دیاکالا در مورد انتخاب بهینه دستگاه مورد نیاز خود در ارتباط باشید

خانه هوشمند در قزوین :

خانه هوشمند

طراحی و اجرای خانه های هوشمند زیر مجموعه ای میان رشته ای از برق و شبکه و نرم افزار است که در سال های اخیر توسعه فراوانی در صنعت ساختمان داشته است.

بسیار لذت بخش از زندگی در خانه ای که تاسیسات گرمایشی و سرمایشی , نور و روشنایی , سیستم صوتی و تصویری, سیستم آبیاری فضای سبز, سیستم امنیتی دزدگیر, اعلام حریق و دوربین مدار بسته و حتی پرده های آن بوسیله ی نرم افزار و اپلیکیشن خانه هوشمند کنترل می شود و می تواند طبق برنامه ای که شما به سیستم داده اید سناریو های مختلفی را اجرا کند . شرکت دیاکالا مجری و طراح سیستم های خانه هوشمند در سراسر کشور است و با بهره مندی از تیم نصب خانه هوشمند حرفه ای در قزوین پتانسیل طراحی و اجرای بروزترین خانه های هوشمند را با بالاترین استاندارد ها برای همیهنان عزیز دارد.

درب برقی در قزوین:

در برقی

استفاده از درب های اتوماتیک علاوه بر افزایش امنیت تجربه لذت بخشی را به کاربران جهت تردد خواهد داد. درب های برقی در انواع پارکینگی بازویی , پارکینگی ریلی , پارکینگی زیر سقفی و سیستم های اتوماتیک سکوریتی یک لنگه و دو لنگه تقسیم می شود. درب های برقی نسبت به حجم تردد, سرعت گشوده شدن و کیفیت ساخت دارای انواع گوناگونی هستند. دیاکالا نمایندگی فروش و گارانتی انواع درب های برقی پارکینگی و سکوریت است و با بهره گیری از تیم نصب آموزش دیده و با تجربه در زمینه انواع درب برقی اقدام به نصب و راه اندازی سیستم در قزوین و شهر های اطراف خواهد کرد.

انواع پهپاد, کوادکوپتر ,دوربین هلی شات و Drone در قزوین:

پهپاد کوادکور drone

در دهه اخیر بازار مولتی روتور های بدون سرنشین ( در اصطلاح غیر تخصصی: پهپاد) بسیار داغ شده است . به گونه ای که در تمامی رنج های قیمتی و با ویژگی های متنوع پرنده های بسیاری به بازار جهانی عرضه شده است . مولتی روتور ها دارای دامنه ی بسیار گسترده ای از پرنده های مختلف هستند از جمله کواد کوپتر ها .

تری کوپتر ها ، کوادکوپتر ها ، هگزا کوپتر ها و اوکتاکوپتر ها در دسته ی مولتی روتور ها Drone قرار می گیرند.
تری کوپتر به پرنده ای اطلاق می شود که دارای 3 بازو و سه موتور است. کواد کوپتر ها دارای 4 موتور و هگزا کوپتر ها دارای 6 موتور و ملخ هستند. دیاکالا مفتخر به عرضه انواع پهپاد های هلی شات, کوادکوپتر , هگزاکوپتر و اوکتا کوپتر ها در فروشگاه آنلاین در قزوین و سراسر ایران است . برای اطلاع از قیمت پهپاد ها به فروشگاه دیاکالا مراجعه کنید.

Drone در زبان انگلیسی به معنای هواپیمای بدون سرنشین است و در زبان فارسی نیز تقریبا با این معنا و مفهوم معروف شد . در چند ساله ی اخیر پرنده های بدون سرنشین عمود پروازی به بازار آمده اند که برای مصارف و جنبه های مختلفی از آن ها استفاده می شود .

در سال های اولیه به چنین پرنده هایی که برای مصارفی همچون تفریح و سرگرمی وارد بازار شدند Drone گفته می شد . Drone ها بسیار سریع جای خود را میان افراد علاقه مند به پرواز پیدا کردند . البته لازم بذکر است کلمه Drone به سرعت جای خود را به کلمه کواد کوپتر داد .

 

  • چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را در قزوین سفارش دهم؟

برای اجرای اصولی و استاندارد یک سیستم نظارت تصویری قبل از هر عملی, باید طراحی دقیق از محل قرار گیری دوربین های مداربسته انجام شود. بعد از طراحی جانمایی دوربین ها و سرور توسط کارشناسان دیاکالا , لیست اقلام مورد نیاز جهت اجرای سیستم دوربین مداربسته به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور به شما ارائه خواهد شد . بدیهی است مشتری در رد یا قبول و حتی تغییرات پیش فاکتور ارائه شده از سمت دیاکالا کاملا مختار بوده و هزینه ای بابت کارشناسی و طراحی سیستم اخذ نمی گردد.

  • در تهران قیمت سیستم دوربين مداربسته نسبت به قزوین کمتر است؟

جواب این سوال به صورت عام “بله” است . اما دیاکالا در سراسر کشور تجهیزات دوربین مداربسته, دستگاه های حضور و غیاب , تجهیزات دزدگیر, ملزومات درب برقی و اجزائ خانه هوشمند را با قیمت بورس تهران و به قیمت دفتر مرکزی دیاکالا در تهران ارائه می کند. بطور میانگین قیمت تجهیزات در قزوین 15% بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است.

  • چگونه جهت خرید و یا کارشناسی با دیاکالا تماس بگیرم؟

[contact_info title=”نمایندگی قزوین دیاکالا” subtitle=”جهت درخواست وقت بازدید و بر آورد قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید…” address_title=”” address=”” phone_title=”تلفن واحد فروش ” phone=”02186031655″ mobile_title=”مشاوره رایگان جهت خرید” mobile=”09900887188″ fax_title=”” fax=”” email_title=”” email=”” email_link=”” animation_delay=”0″ icon_type=”theme-icon” address_icon_theme=”no-icon” phone_icon_theme=”phone” mobile_icon_theme=”mobile” fax_icon_theme=”no-icon” email_icon_theme=”no-icon” animate=”” ]

درباره قزوین, دیار بزرگان ایران زمین بیشتر بدانید:

استان قزوین یکی از ۳۱ استان ایران استو در بخش شمال غربی این کشور واقع شده‌است.این استان با دارا بودن تنها ۱ درصد از مساحت کشور نزدیک به ٨درصد در اقتصاد و تولیدات ایران نقش دارد.مساحت این استان حدود ۱۵٬۸۲۰ کیلومتر مربع است و با استان‌های مازندران، گیلان، همدان، زنجان، مرکزی و البرز همسایه‌است. این استان از استان‌های لرزه‌خیز ایران است.
جمعیت استان قزوین بر پایه آمار سال۱۳٩۵ برابر ۱/۳ میلیون نفر است که از این شمار ۶۰۰،۰۰۰ نفر ساکن شهر قزوین هستند.
این استان از استان‌های تاریخی ایران بوده و آثار باستانی زیادی را در خود جای داده‌است به‌طوری‌که ۱۱ درصد از آثار تاریخی ملی ثبت شده کشور در استان قزوین قرار دارد و از این نظر رتبه نخست را در ایران دارد.منطقه تاریخی رودبار الموت و شهرستان رودبار که تا سال ۱۳۷۳ با عنوان رودبار و الموت معروف بود، در قزوین واقع است.
استان قزوین یکی از مناطق عمده تولید فندق، پسته، زغال‌اخته (درخت)، انگور و کشمش در ایران است.

قَزوین ( تلفظ راهنما·اطلاعات) یکی از شهرهای توسعه یافته ایران در باختر و مرکز استان و شهرستان قزوین است. این شهر در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده‌است. ریشه شهر قزوین متعلق به دوران ساسانیان است که به دستور شاپور رونق یافت.[۱۴] قزوین در زمان حکومت صفوی ۵۷ سال پایتخت ایران بوده‌است و به همین دلیل دارای اماکن و موزه‌های تاریخی بسیاری می‌باشد.[۱۵] قزوین پایتخت بزرگ خوشنویسی ایران است و از جمله خوشنویسان معروف خط پارسی می‌توان به میرعماد قزوینی اشاره کرد.در شهر قزوین آثار کهن و باستانی گوناگونی از جمله کاروان‌سرای سعدالسلطنه، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار، پیغمبریه، کاخ چهل‌ستون، امامزاده حسین، خیابان سپه (اولین خیابان ایران)قرار دارد.

قزوین به دلیل قرار گرفتن در گلوگاه ارتباطی استان‌های شمالی و غربی کشور، نزدیکی به تهران، دارا بودن چندین شهر صنعتی (شهر صنعتی لیا و البرز) و نیز برخورداری از چندین دانشگاه از جمله دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی، علوم پزشکی و آزاد اسلامی و شماری دانشگاه غیردولتی از موقعیت خوبی برخوردار است.

قزوین به علت دارا بودن ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار باغستان کهن در اطراف شهر و وجود بوستان ۱٬۴۰۰ هکتاری باراجین در سال ۱۳۹۲ از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به عنوان شهر پاک ایران انتخاب شد.

قزوین شهری فارسی زبان است. زبان مادری اکثر اهالی اصیل شهر قزوین فارسی همراه با لهجه خاص قزوینی می‌باشد.[ زبان‌های تاتی، گیلکی و آذری نیز رایج‌ترین زبان‌های شهر قزوین هستند. علی‌رغم جمعیت قابل توجه آذری‌ها و تات‌ها و گیلک‌ها در شهر قزوین، اغلب آن‌ها بومی خود شهر نمی‌باشند و از نقاط دیگر استان به این شهر آمده‌اند، به‌خصوص که اکثر اهالی شهرها و روستاهای استان قزوین را تات‌ها و آذری‌ها و گیلک‌ها تشکیل می‌دهند. کردها و لرها از دیگر اقوام شهر قزوین هستند.

ره آورد شهر قزوین پسته، باقلوا و انواع شیرینی سنتی متنوع از جمله باقلوای لوزی، باقلوای پیچ یا گل رز، شیرینی پادرازی، نان نخودی قزوین (شیرینی نخودی)، نان چرخی، نان برنجی (شیرنی برنجی)، نان بادامی قزوین (شیرینی بادامی)، شیرینی اتابکی (شیرینی ولیعهدی)، نان قندی (شیرینی قندی)، نان نازک (نازک پسته‌ای)است

دزدگیر در قزوین

نماینده دزدگیر قزوین | نمایندگی کلاسیک قزوین | نمایندگی دزدگیر کلاسیک قزوین | دزدگیر ریموتی قزوین | نمایندگی دزدگیر ریموتی در قزوین |نماینده دزدگیر پارادوکس قزوین | قیمت دزدگیر قزوین | نمایندگی دزدگیر قزوین | نمایندگی پایرونیکس قزوین | نمایندگی دزدگیر پایرونیکس قزوین | نصاب دزدگیر قزوین | نصب دزدگیر در قزوین | شرکت دزدگیر قزوین | دزدگیر مغازه قزوین | قیمت دزدگیر قزوین | لیست قیمت دزدگیر قزوین | تعمیر دزدگیر قزوین | فروشگاه دزدگیر قزوین | دزدگیر ماشین قزوین | اعلام سرقت قزوین | دزدگیر تاکستان | دزدگیر آبیک | دزدگیر بوئین زهرا | دزدگیر بویین زهرا

دوربین مداربسته قزوین

دوربین مداربسته قزوین | نمایندگی دوربین مدار بسته داهوا قزوین | نمایندگی داهوا قزوین | نمایندگی دوربین داهوا قزوین | لیست قیمت داهوا قزوین | نمایندگی داهوا در قزوین |نمایندگی دوربین مداربسته مکسرون قزوین | نمایندگی مکسرون قزوین | لیست قیمت مکسرون قزوین | نمایندگی الباترون قزوین |نمایندگی دوربین مداربسته آلباترون قزوین | قیمت نمایندگی هایک ویژن قزوین | نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در قزوین | نمایندگی دوربین تیاندی قزوین | نمایندگی دوربین مداربسته تیاندی قزوین | نمایندگی دوربین مدار بسته رستر قزوین | نمایندگی رستر قزوین | نمایندگی دوربین مدار بسته قزوین | دوربین پاناسونیک قزوین | نمایندگی پاناسونیک در قزوین |نصاب دوربین مداربسته در قزوین | نصب دوربین مداربسته در قزوین | اتحادیه دوربین مداربسته قزوین | صنف دوربین مداربسته قزوین | لیست قیمت دوربین مداربسته در قزوین | لیست قیمت دوربین مدار بسته در قزوین |نمایندگی دوربین مداربسته سامسونگ در قزوین | پخش دوربین مداربسته قزوین | مرکز پخش دوربین مداربسته قزوین | خرید دوربین مداربسته قزوین | فروش دوربین مدار بسته قزوین | شرکت دوربین مداربسته قزوین | شرکت دوربین مدار بسته قزوین | فروشگاه دوربین مداربسته قزوین | دوربین مداربسته تاکستان | دوربین مداربسته آبیک | دوربین مداربسته بوئین زهرا | دوربین مداربسته بویین زهرا

 

خانه هوشمند قزوین

نمایندگی خانه هوشمند در قزوین , ساختمان هوشمند قزوین ,شرکت خانه هوشمند قزوین ,فروشگاه خانه هوشمند قزوین , پنل خانه هوشمند قزوین, نصب خانه هوشمند قزوین, نصاب خانه هوشمند قزوین, نصاب ساختمان هوشمند در قزوین,شرکت ساختمان هوشمند قزوین,تلفن خانه هوشمند قزوین,آدرس خانه هوشمند قزوین| خانه هوشمند تاکستان | خانه هوشمند آبیک | خانه هوشمند بوئین زهرا | خانه هوشمند بویین زهرا

دستگاه حضور و غیاب قزوین

نماینده دستگاه حضور و غیاب قزوین | نمایندگی دستگاه حضور و غیاب قزوین | نمایندگی دستگاه ساعت زن قزوین | دستگاه حضور و غیاب قزوین | نمایندگی جهانگستر در قزوین |نماینده علم و صنعت قزوین | نمایندگی حضورغیاب قزوین | نمایندگی دستگاه کارت زن قزوین | نمایندگی دستگاه اثرانگشت قزوین | قیمت دستگاه حضور و غیاب در قزوین |فروش دستگاه حضور و غیاب قزوین | نصاب دستگاه حضور و غیاب در قزوین | شرکت دستگاه حضور و غیاب قزوین |نرم افزار حضور و غیاب قزوین | دستگاه حضور و غیاب تاکستان | دستگاه حضور و غیاب آبیک | دستگاه حضور و غیاب بوئین زهرا | دستگاه حضور و غیاب بویین زهرا

 

درب برقی در قزوین

نمایندگی درب برقی قزوین| درب برقی قزوین| درب جکی قزوین| درب اتوماتیک قزوین| درب برقی پارکینگی قزوین| قیمت درب برقی قزوین| تعمیر درب برقی قزوین| در برقی قزوین| نمایندگی بنینکا درب برقی قزوین| نمایندگی فک قزوین| نمایندگی نایس قزوین| در اتوماتیک قزوین| درب برقی تاکستان | درب برقی آبیک | درب برقی بوئین زهرا | درب برقی بویین زهرا

پهپاد کوادکور قزوین:

نمایندگی پهباد قزوین | نمایندگی کوادکوپتر قزوین | نمایندگی پهباد قزوین | نمایندگی هلی کوپتر| نمایندگی پهباد کنترلی | نمایندگی پهباد دوربین دار قزوین | نمایندگی کواد کوپتر قزوین | نمایندگی کوادروتور قزوین | نمایندگی درون قزوین | نمایندگی Drone قزوین |نمایندگی هلی شات قزوین|نماینده هلیشات قزوین| نماینده هلکوپتر کنترلی قزوین| قیمت پهباد قزوین | قیمت کوادکوپتر قزوین | قیمت پهباد قزوین | قیمت هلی کوپتر| قیمت پهباد کنترلی | قیمت پهباد دوربین دار قزوین | قیمت کواد کوپتر قزوین | قیمت کوادروتور قزوین | قیمت درون قزوین | قیمت Drone قزوین |قیمت هلی شات قزوین|قیمت هلیشات قزوین| قیمت هلکوپتر کنترلی قزوین|خرید پهباد قزوین | خرید کوادکوپتر قزوین | خرید پهباد قزوین | خرید هلی کوپتر| خرید پهباد کنترلی | خرید پهباد دوربین دار قزوین | خرید کواد کوپتر قزوین | خرید کوادروتور قزوین | خرید درون قزوین | خرید Drone قزوین |خرید هلی شات قزوین|خرید هلیشات قزوین| خرید هلکوپتر کنترلی قزوین| کوادکوپتر دیجیکالا قزوین | کواد کوپتر سیما قزوین| کوادکوپتر سایما قزوین| کوادکوپتر نانو قزوین | کوادکوپتر فانتوم قزوین | لیست قیمت کوادکوپتر قزوین| قیمت هلی شات سایما قزوین | هلی شات دیجی کالا قزوین | شرکت هلی شات قزوین | گارانتی هلی شات قزوین| تعمیر هلی شات قزوین | فروش هلی شات قزوین | هلی شات حرفه ای قزوین | هلی شات ارزان قزوین | پهباد حرفه ای قزوین | پهپاد ارزان قزوین | کوادکور حرفه ای قزوین| کواد کور ارزان قزوینپبالگرد قزوین | بالگرد کنترلی قزوین| هلی شات فانتوم 4 قزوین | فروش کوادکوپتر قزوین | دوربین هلی شات قزوین | دوربین کواد کوپتر قزوین| کواد کوپتر تاکستان | کواد کوپتر آبیک | کواد کوپتر بوئین زهرا | کواد کوپتر بویین زهرا

اعلام حریق قزوین

نمایندگی اعلام حریق قزوین| شرکت اعلام حریق قزوین| فروشگاه اعلام حریق قزوین| اعلام حریق آتش نشانی قزوین| تاییدیه آتش نشانی قزوین| دتکتور قزوین| دتکتور دود قزوین| زتا قزوین| فروش اعلام حریق قزوین| نصب اعلام حریق قزوین| لیست قیمت اعلام حریق قزوین| اعلام حریق در قزوین| اعلام حریق تاکستان | اعلام حریق آبیک | اعلام حریق بوئین زهرا | اعلام حریق بویین زهرا

 

تماس با دیاکالا

نمایندگی قزوین, دوربین مداربسته قزوین, درب برقی قزوین, دزدگیر قزوین, خانه هوشمند قزوین, دستگاه حضور و غیاب قزوین, اعلام حریق قزوین,هلی شات قزوین,کواد کوپتر قزوین