جهت فروش آنلاین

دوربین یونی ویو UNV

لیست قیمت انواع

جهت فروش آنلاین

UNV Recorder

لیست قیمت انواع

دانلود لیست قیمت دستگاه های یونی ویو

لیست قیمت داهوا CVI

لیست قیمت مصوب دستگاه ها و سرور های مرکزی یونی ویو را از طریق لینک زیر دریافت کنید . این لیست به صورت یک فایل pdf است و شامل مشخصات, تصاویر و قیمت دستگاه های رکوردر یونی ویو است . قیمت محصولات موجود در لیست طبق گارانتی UniView  عرضه شده و محصولات مشابه با گارانتی های دیگر می توانند دارای قیمت های متفاوتی باشند .

برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه ی دوربین مداربسته UNV  یا دستگاه های UNV پیشنهاد می شود قیمت محصولات را به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی دیاکالا جستجو کنید.

دانلود لیست قیمت دوربین های یونی ویو

لیست قیمت دوربین مداربسته یونی ویو

لیست قیمت مصوب دوربین مداربسته UNV را از طریق لینک زیر دریافت کنید . این لیست به صورت pdf است و شامل مشخصات, تصاویر و قیمت دوربین های مداربسته یونی ویو است . قیمت محصولات موجود در لیست طبق گارانتی UniView عرضه شده و محصولات مشابه با گارانتی های دیگر می توانند دارای قیمت های متفاوتی باشند .

برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه ی دوربین مداربسته UNV پیشنهاد می شود قیمت محصولات را به صورت آنلاین در فروشگاه آنلاین دیاکالا جستجو کنید.

دوربین مداربسته UNV چیست؟

شرکت Uniview (تمامی محصولات Uniview در سراسر جهان با نشان تجاری UNV عرضه می شود) با داشتن سابقه طولانی و تجارب ارزشمند در صنعت IT،‌ در حال حاضر یکی از شرکت های پیشرو در عرصه تولید سیستم های نظارت تصویری تحت شبکه است که از سال 2011 به صورت اختصاصی فعالیت خود در صنعت سیستم های نظارت تصویری در کشور چین گسترش داد.
Uniview دومین تولید کننده بزرگ کشور چین در زمینه سیستم های نظارت تصویری پیشرفته (High-End) و همچنین سومین تولید کننده بزرگ کشور چین و چهارمین شرکت در رده بندی جهانی در تمامی بخش های مربوط به صنعت سیستم های نظارت تصویری می‌ باشد که این آمار با توجه به اعلام درآمدهای سال 2017 شرکت ها بدست آمده است.
در حال حاضر بازار، Uniview را به عنوان شرکتی که تمرکزش بر روی تولید محصولات با کیفیت بالا شناسایی میکند.

دوربین مداربسته صنعتی :

گران قیمت بودن ماشین آلات، تجهیزات و مواد اولیه “امنیت” را به یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران محیط های صنعتی تبدیل کرده است. کنترل و نظارت بر تمامی بخش ها، مشاهده ی جزئیات عملکرد کارکنان، نظارت بر استفاده صحیح از دستگاه ها، ایمنی کارکنان، تصویربرداری رنگی در شب، تعقیب اتوماتیک و هوشمند سوژه و کاهش هزینه های ذخیره سازی تصاویر از اصلی ترین ویژگی های راهکار نظارت تصویری محیط های صعنتی Uniview می باشد.

CCTV PRICE LIST UNIVIEW ، فعالیت های Uniview در طی سالهای اخیر نشان میدهد “مشتری مداری”،‌ “نوآوری” و “بهینه سازی محصولات” به عنوان فرهنگ این شرکت، باعث روند بسیار رو به رشد و موفق این شرکت شده است.
“امنیت بهتر،‌ دنیای بهتر” شعار Uniview است. همچنین تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده در عرصه محصولات نظارت تصویری هدفی است که مدیران این شرکت برای رسیدن به آن در سالهای آینده تلاش و برنامه ریزی خواهند کرد.

قیمت دوربین مداربسته Uniview :

 همانطور که در بالا اشاره شد دوربین های مداربسته Uniview محصولات پیشرویی هستند اما به دلیل تغییرات قیمت و نوسان بازار قیمت دقیقی دردسترس نیست به همین خاطر می توانید برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت دوربین های Uniview با کارشناسان ما در دیاکالا تماس بگیرید.

به دلیل نوسان قیمت تماس بگیرید

09107767758