معرفی بهترین دوربین های هایک ویژن
معرفی بهترین دوربین هایک ویژن و پرفروش ترین ها
Rate this post

بهترین دوربین های هایک ویژن ، هایک ویژن معروف ترین شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی در دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته هایک ویژن و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و در دو دهه توانسته است به بزرگترین تولید کننده دوربین های مداربسته نظارتی در دنیا تبدیل شود.

منظور از بهترین مدل دوربین مداربسته چه می باشد؟

به صورت کلی منظور از بهترین مدل دوربین مداربسته ، مدلی است که متناسب با نیاز های فرد باشد و به همین دلیل بهترین مدل دوربین برای افراد مختلف و در شرایط متفاوت با هم فرق خواهد داشت.

به عنوان مثال: کسی که برای حفظ امنیت محیط خانه به خرید دوربین مداربسته اقدام می کند، باید یکی از پیشرفته ترین مدل های دوربین مداربسته هایک ویژن را تهیه کند تا به کمک این دوربین بتواند در صورت وارد شدن سارق به خانه، چهره او را تشخیص دهد و یا بتواند از راه دور وضعیت خانه خود را کنترل کند.

مزایای خرید دوربین هایک ویژنمزایای خرید دوربین هایک ویژن چیست؟

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و استفاده از تجهیزات ما ساده است و نگهداری آن آسان است، و باعث صرفه جویی در وقت گرانبهای شما در استفاده روزانه می شود.  تجهیزات این برند معتبر دوربین با دوام، قابل اعتماد و ایمن است.

به مجموعه وسیع تجهیزات امنیتی هایک ویژن امروز ما نگاهی بیندازید و در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید. ما در شرکت دیاکالا یک یتم عالی داریم که مایل است به شما در تامین تمام نیازهای امنیتی و نظارتی دوربین مدار بسته و پشتیبانی شبکه شما کمک کند.

 لنزهای دوربین هایک ویژن :

لنزهای دوربین هایک ویژن دارای پوشش وسیع تری هستند، بنابراین در حالی که گرانتر از دوربین های مدار بسته معمولی هستند، برای پوشش یک منطقه باید به خرید کمتر آنها بپردازید.

تجزیه و تحلیل دقیق :

اکثر سیستم های مدار بسته IP Hikvision با قابلیت تجزیه و تحلیل ساخته می شوند ، به این معنی که نیازی به سرمایه گذاری اضافی در نرم افزار تجزیه و تحلیل جداگانه نیست.

وضوح تصویر :

اغلب در مورد دوربین های شبکه هایک ویژن، به دلیل مقدار بیشتر مگاپیکسل، می توان وضوح تصویر بهتری را به دست آورد. این همچنین به شما امکان می دهد هنگام بزرگنمایی روی فیلم از پیش ضبط شده خود وضوح بالاتری داشته باشید.

استفاده آسان :

اگر چندان اهل فن نیستید، خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن می تواند برای شما ایده آل باشد زیرا استفاده و درک آنها آسان است.

قابل توسعه :

سیستم های هایک ویژن قابل توسعه هستند که برای آینده مفید است. اگر در ابتدا فقط می توانید تعداد معینی دوربین خریداری کنید، همیشه این گزینه را خواهید داشت که در صورت توسعه کسب و کار یا نیاز به امنیت بیشتر، دوربین های جدیدی را در آن قرار دهید.

نصب ساده :

به طور کلی، هایک ویژن دوربین مداربسته را به گونه ای طراحی کرده است که نصب ساده ای داشته باشد، بدین معنا که سیستم امنیتی جدید شما می تواند به زودی و در کمترین زمان راه اندازی شود.

معرفی محصولات پرفروش دوربین هایک ویژنمعرفی پر فروش ترین محصولات هایک ویژن در ایران

1) دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I

این دوربین از پرفروش ترین محصولات سری تحت شبکه کمپانی هایک ویژن است کیفیت 4 مگاپیکسلی دارد. این دوربین از قابلیت POE نیز برخوردار است. نحوه اتصال این دوربین به دستگاه NVR از طریق کابل شبکه است. این دوربین مجهز به قابلیت BLC  (یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک) و قابلیت DWDR  (جمع کردن نور زیاد به صورت دیجیتال) و DAY/NIGHT یا تنظیم نور در شب و روز است و همینطور از قابلیت DNR  یا کاهش نویز در شب پشتیبانی می کند.

فاصله کانونی لنز این دوربین 2.8 میلیمتر میباشد که زاویه دید برابر با 106 درجه را تشکیل می دهد که نقطه کور تصویر را به مقدار شدیدی کاهش داده و در تعداد دوربین مصرفی نیز به صرفه میباشد. این مدل دوربین مداربسته برد دید در شبی برابر با 30 متر مربع را پوشش میدهد.

2) دوربین مداربسته هایک ویژن 2CD 2052 I

این دوربین مدار بسته نیز کیفیت 4 مگاپیکسل دارد و همچنین از قابلیت POE نیز برخوردار میباشد. نحوه اتصال دوربین به دستگاه NVR  نیز از طریق کابل شبکه یا CAT6 به متراژ حداکثر 200 متر است.

قابلیت BLC  (یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک) و قابلیت DWDR  (جمع کردن نور زیاد به صورت دیجیتال) و DAY/NIGHT یا تنظیم نور در شب و روز است و همینطور از قابلیت DNR یا کاهش نویز در شب پشتیبانی می کند.

انواع دوربین های هایک ویژن3) دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0-I

این دوربین 2 مگاپیکسلی، یک دوربین دام  و از دسته دوربین های تحت شبکه با بدنه از جنس پلاستیک است. تصاویر ارائه شده توسط این دوربین 2 مگاپیکسلی دارای کیفیت خوبی هستند. میزان حساسیت نوری در این دوربین مداربسته برابر با .01 /0 لوکس است.

با بهره مندی از استاندارد های جهانی IP67 و IK10 این دوربین در برابر آب، گرد و غبار و همچنین ضربه اجسام سخت مقاوم بوده و دارای قابلیت دید در شب IR است.

از دیگر امکانات این دوربین مدار بسته می توان به امکان نصب میکروفن خارجی، امکان نصب SD کارت، پورتPOE ،) 3D DNR کاهش نویز دیجیتال سه بعدی)، BLC  (تعدیل نور منتشر شده از پشت و اطراف سوژه ( و ) ROIافزایش کیفیت تصویر دلخواه و استفاده بهینه از پهنای باند)، Intrusion Detection (قابلیت تشخیص نفوذ) و line Crossing (عبور از خط) اشاره نمود.

4) دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IRE

این مدل یک دوربین مینی بولت است و با وجود اندازه کوچکش یک چیپ تصویر 2 مگاپیکسلی دارد و تصویر بسیار قابل قبولی را ایجاد می کند. از نقاط قوت این دوربین می توان به ضدآب و گرد غبار بودن بدنه آن و قیمت بسیار ارزان آن با توجه به کیفیت تصویرش اشاره کرد. البته این دوربین با توجه به برد دید در شب پایین برای نصب در محیط های بزرگ مناسب نیست و کاربرد اصلی آن پوشش محیط های کوچک بیرونی مثل حیاط ساختمان هاست.

نکات مورد توجه در خرید دوربین هایک ویژن

برای خرید دوربین های هایک ویژن بهتر است به نکاتی توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید. توجه به نیازها و قابلیت های مورد نظر خود: نیاز است که پیش از خرید، تمام قابلیت های مورد نیاز خود را دسته بندی کنید.

همچنین بهتر است میزان بودجه و نیازهای خود را در اختیار نصاب و یا فروشنده دوربین مداربسته قرار دهید تا بتوانند مناسب ترین محصول را به شما معرفی کنند.

نکات خرید دوربین مداربسته هایک ویژنخرید محصول با گارانتی معتبر:

محصولات هایک ویژن توسط شرکت های مختلفی در ایران به فروش می رسند، توصیه می گردد که پیش از خرید از اعتبار شرکت گارانتی دهنده محصولات اطمینان حاصل نمایید .شرکت دیاکالا ارائه دهنده گارانتی معتبر می باشد.

اطمینان از پشتیبانی محصول از قابلیت های مورد نظر:

پس از معرفی یک محصول خاص توسط نصاب یا فروشنده، می بایست با مراجعه به کاتالوگ، مشخصات فنی و یا دیتاشیت از صحت قابلیت های آن مطمئن شوید و یا حتما خرید خود را از نمایندگان معتبر فروش انجام دهید.

رزولوشن دوربین مداربسته :

یکی از نکات حائز اهمیت در خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، توجه به رزولوشن آن است، توجه داشته باشید که در هر پروژه یا هر کاربردی، نیاز به تهیه دوربین با رزولوشن بسیار بالا نیست.

اما اگر محیط نصب، دارای حساسیت بالایی است و دیدن جزئیات بیشتری از محیط برای کاربر، حائز اهمیت است حتما نیاز است که دوربین با رزولوشن بالا و یا حتی از دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP با قابلیت های VCA استفاده شود تا پس از نصب دوربین مداربسته هایک ویژن بیشترین بهره وری لحاظ شود.

کلام آخر

اگر که به دنبال تأمین امنیت محل کسب و کار خود هستید و یا برای خانه خود به دنبال ایمن سازی هستید، هدف اصلی شما محافظت از اموال و افراد داخل خانه در برابر آسیب یا سرقت است.

نصب و راه اندازی سیستم امنیتی هایک ویژن نه تنها مقرون به صرفه و با قیمت مناسب است، بلکه راه اندازی آنها آسان است و هنگام خرید دوربین هایک ویژن به صورت مستقیم از نمایندگی معتبر دوربین هایک ویژن مانند دیاکالا از مزایای گارانتی معتبر نیز بهره مند خواهید شد.