ترافیک در دوربین مدار بسته پل حصارک کرج
تجهیز پل حصارک کرج به سیستم های دوربین مداربسته
Rate this post

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا احمدی نژاد ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج  گفت: بدون شک نصب وراه اندازی دوربین‌های مدار بسته نظارتی در سطح شهر، بهبود فرهنگ ترافیکی را به همراه خواهد داشت.

احمدی نژاد  این نوع از تجهیزات را در رانندگیِ قانون مدار رانندگان موثر دانست و افزود: با توجه به افزایش تردد خودرو و افزایش تصادفات درون شهری نیازمند مدیریت ترافیک با تکیه بر تجهیزات جدید و مدرن هستیم.

دوربین مدار بسته پل حصارک کرج

او با اشاره به راه اندازی دوربین نظارتی میدان حصارک، گفت: میدان حصارک به عنوان یکی از مبادی ورودی شهر کرج از اهمیت بالایی در حوزه ترافیک برخوردار است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر اینکه تخلفات رانندگی قبل از پل حصارک موجب ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود، افزود: با نصب سیستم دوربین مداربسته ثبت تخلف در میدان حصارک و با همکاری پلیس راهور استان شاهد کاهش تخلفاتی چون پارک دوبل و پارک مطلقا ممنوع که در این نقطه بسیار شاهد هستیم، خواهیم بود.

طبق برآورد های انجام شده توسط کارشناسان شرکت دیاکالا نصب دوربین مداربسته در اماکن عمومی و محیط های شهری علاوه بر بالا بردن ضریب امنیت عمومی می تواند نقش موثری در پیش گیری از تخلفات رانندگی و پیشگیری از انجام جرم شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان