vr cam application
اپلیکیشن دوربین VR cam
4.6/5 - (8 امتیاز)

نرم افزار  VR cam برای کاربرانی که از سری دوربین های بیسیم , 360 درجه و یا گردان سری V380 ساخته شده است طراحی و عرضه شده . نرم افزار VR cam را می توانید برای اندروید و یا iOs دانلود کنید.

lamp camera application for ios & android

معمولا RQ code جهت دانلود نرم افزارهای مختلف v380 بر روی جعبه دوربین که خریداری کرده اید موجود است و به کمک آن و اسکن بارکد روی جعبه به راحتی می توانید نرم افزار را دانلود کنید.

 

بعد از نصب برنامه وقت آن رسیده که اپلیکیشن را اجرا کرده و دوربین را در اپلیکیشن تعریف کنیم .

توجه داشته باشید حتما قبل از انجام تنظیمات دوربین در نرم افزار به کمک سوزن مخصوص که معمولا درون جعبه دوربین هست با استفاده از محل دکمه ریست دوربین v380 خود را ریست کنید. ریست کردن باعث می شود کلیه تنظیمات دوربین به حالت کارخانه باز گردد و دیگر مشکلی در شناسایی دوربین توسط نرم افزار نباشد. دوربین های v380 بسته به مدلی که خریداری می کنید به دو صورت WiFi و کابل LAN متصل می گردد . معرفی اولیه دوربین v380 به اپلیکیشن و تنظیمات از طریق WiFi به مراتب آسانتر و لذت بخشتر خواهد بود.

 

_ صفحه اصلی VR cam Application

صفحه اول اپلیکیشن برنامه v380

در صفحه اول نرم افزار همان طور که در شکل بالا مشخص است دوربین های تعریف شده و دکمه Add  و همچنین دسترسی های بیشتر گنجانده شده . برای اضافه کردن دوربین جدید بر روی دکمه Add کلیک می کنیم و برای دیدن تصاویر زنده دوربین های v380 که قبلا تعریف شده اند کافی است بر روی نام و آی دی و یا تصویر دوربین کلیک کنید.

در یربرگ نرم افزار گزینه ی راهنما وجود دارد که با لمس آن کلیپ ویدیویی در مورد نصب سیستم و تنظیمات و روش های شناسایی دوربین ارائه می شود که بسیار مفید است و اگر شما اولین بار است با این سیستم کار می کنم راهنما را لمسکرده و ببینید.

در دستگاه های تعریف شده کلمه On line نشانه متصل بودن دوربین به شبکه و نمایش کلمه Offline نشانه قطع ارتباط دوربین با سرور است

_ تصویر زنده دوربین VR cam Live

تنظیم دوربین v380
تنظیم دوربین بیسیم v380

بعد از انتخاب دوربین v380 مورد نظر در صفحه اول , به پنجره بالا هدایت می شوید که ابزار و امکانات زیادی جهت دیدن تصویر زنده دوربین , دیدن تصاویر ذخیره شده بر روی کارت حافظه دوربین و ضبط فیلم تصویر زنده و عکس های آنلاین روی حافظه تلفن همراه یا تبلت به شما می دهد.

بعد از باز کردن دوربین مداربسته و انتخاب حالت نمایش می توانید با حرکت انگشتان تصویر را زوم کرده و یا از حالت بزرگنمایی خارج کنید . همچنین در حالت های مختلف می شود با لمس کردن و حرکت دادن انگشت زاویه دید را تغییر داد .

_ تنظیمات دوربین تعریف شده در VR cam

تنظیم v 380

در صفحه اول اگر بر روی سه نقطه در سمت راست و پایین دوربین تعریف شده کلیک کنید بلوک تنظیمات گشوده می شود و از این طریق می توانید به تنظیمات و امکانات دوربین متصل شده دست یابید.

 

_اضافه کردن دوربین در VR cam Add Device

add new device v380

 

در صفحه بالا تعیین کنید چگونه می خواهید دوربین را شناسایی و تعریف کنید . بهترین و سریعترین راه اضافه کردن هوشمند v380 است ( Add New Device )  و در حالت دیگر نیز به صورت دستی مس توانسد به شناسایی دوربین v380 بپردازید . در کل از هر راهی بروید نتیجه کار یکی خواهد بود و آن اضافه شدن دوربین در نرم افزار v380 است

_ تنظیمات اضافه کردن دوربین در VR cam

اضافه کردن add v380

 

در این قسمت برای تعریف دوربین جدید روش های مختلفی پیشنهاد داده شده که شما بسته به موقعیت و زیر ساخت شبکه ای که دارید از هر روشی می توانید استفاده کنید که آسانتر و سریعتر باشد.

_ راهنمای Add Device در VR cam

iOS v380 learnind

اگر از گوشی های iOS استفاده می کنید بعد از لمس Add device راهنمای آن به نمایش داده می شود . با لمس Go to WiFi List  به لیست دستگاه های بیسیم نزدیک رفته و دوربین را انتخاب کنید . رمز وای فای دوربین در حالت پیش فرض 11111111 است. دوربین v380 را انتخاب کرده و متصل شوید . بعد از اتصال از شما رمز مودم WiFi را درخواست می کند که با انتخاب مودم و ارائه رمز دوربین v380 به طور خودکار با مودن مرتبط شده و از طریق اینترنت نیز می توانید تصاویر را مشاهده کنید.