دوربین مداربسته بدون نیاز به سیم کشی
دوربین مداربسته بدون نیاز به سیم کشی
4/5 - (5 امتیاز)

یکی از مهمترین تجهیزاتی که برای حفظ امنیت افراد لازم و ضروری است، استفاده از انواع دوربین های مدار بسته می باشد که در انواع مختلفی وجود دارند. یکی از انواع دوربین های مدار بسته، دوربین مداربسته بدون نیاز به سیم کشی است که از تکنولوژی به روز و مطمئنی برخوردار است. بهتر است که در ادامه با این دوربین آشنا شوید.

مشخصات دوربین مدار بسته بدون نیاز به سیم کشی

با توجه به اینکه امروزه دوربین های مدار بسته بیشتر به صورت برقی و با سیم پیچی های گسترده کار می کنند، دوربین مدار بسته بی سیم که نیازی به سیم کشی برای کار کردن ندارد، مدتی است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. دوربین های مدار بسته ای که امروزه طراحی شده اند، بدون نیاز به سیم کشی کار می کنند تصاویر به صورت بیسیم برای شما انتقال پیدا می کنند. دوربین مدار بسته بی سیم با نام های متفاوتی اعم از دوربین مدار بسته تحت شبکه، دوربین مداربسته وای فای و دوربین مدار بسته وایرلس در بازار شناخته شده اند که برای انتقال دادن تصاویر به کابل کشی نیازی ندارند.

این دسته از دوربین ها با برنامه مورد نظر راه اندازی شده و به برق متصل می شوند. این دسته از دوربین ها به وای فای متصل شده و در هر کجای جهان که باشید به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. این دوربین از قابلیت ها و مزایای زیادی بهره مند است که به شما این امکان را می دهد تا به بهترین شکل از آن استفاده کنید. از آنجایی که سیم کشی کردن دوربین ها یک معضل محسوب شده و از همه مهمتر هزینه و زمان زیادی را به دنبال دارد، امروزه دوربین های بی سیم بدون نیاز به سیم کشی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

این دوربین به وسیله باند رادیویی قادر است سیگنال صوتی و تصویری را به گیرنده انتقال دهد. این دسته از دوربین ها به وسیله باتری کار کرده و هزینه نصب دوربین مداربسته بسیار پایینی دارند. به اجرای کابل های داخلی گران قیمت برای نصب نیازی ندارند و در بین مصرف کنندگان بسیار مدرن شده است. این دسته از دوربین ها با توجه به استفاده آسانی که دارند، این امکان را برای کاربر فراهم می کنند تا بتوانند از اینترنت بی سیم باند پهن استفاده کنند. به این ترتیب جریان ویدیو به وسیله اینترنت ایجاد می شود.

مزایای استفاده از دوربین مداربسته بی سیمویژگی های دوربین مدار بسته  بدون نیاز به سیم کشی

از جمله مهمترین قابلیت های دوربین مدار بسته بدون نیاز به سیم کشی می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • این دوربین از سنسورهای حرکتی قوی و حساسی بهره برده است که از تکنولوژی به روز تشخیص چهره و مادون قرمز بهره مند است که دید در شب را به خوبی فراهم می کند که نتیجه آن ایجاد کردن یک تصویر واضح و شفاف است. به این صورت می توانید در هر ساعت از شبانه روز تصاویر و ویدیوهای ضبط شده را کنترل کنید.
  • این دوربین ها دارا بلندگو و میکروفون هستند که برقرار ارتباط دو طرفه را بین آن ها برقرار می کنند.
  • دوربین مدار بسته بدون نیاز به سیم کشی دارای سنسور حرکت و تنظیم خودکار نور می باشد که در صورت تشخیص دادن حرکت دوربین باعث تشخیص دادن سوژه و دنبال کردن آن می شود.
  • پشتیبانی از کارت اس دی از قابلیت های این دوربین محسوب می شود و به کمترین میزان کابل کشی نیاز دارد.
  • از قابلیت ضد آب و ضد رطوبت بهره مند است و در مقابل گرد و غبار مقاومت بالای دارد و دچار آسیب نمی شود. از این دوربین به راحتی می توانید در فضاهای بیرونی به راحتی استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید.
  • دارای فضای ذخیره سازی داخلی زیادی می باشد که به راحتی تصاویر و فیلم ها را بازبینی می کند و کارت اس دی را پشتیبانی می کند.

برای مشاهده انواع دوربین ها و تجهیزات و مقایسه مشخصات فنی و قیمت ها می توانید صفحه دوربین لامپی  را مشاهده کنید .

انواع دوربین های مدار بسته بی سیم :

دوربین های  بی سیم در انواع مختلفی طراحی و تولید شده اند که هر یک از آن ها دارای مشخصات ویژه و مخصوص به خود هستند. این دسته از دوربین ها به شرح زیر می باشند:

دوربین بی سیم دیجیتالی :

دوربین های مدار بسته دیجیتالی از دسته دوربین هایی هستند که به انتقال سیگنال های آنالوگ تصویری و صوت می پردازند که از طریق فرکانس های رادیویی با پهنای باند رمزگذاری می شوند. از جمله مهمترین مزایای این دوربین می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • ایجاد کردن یک ارتباط دو طرفه بن دوربین و گیرنده
  • فراهم کردن صوت و تصویر و فیلم با کیفیت درجه یک
  • بهره مندی از یک دامنه انتقال گسترده که نزدیک به 450 فونت می باشد و باعث می شود تا یک فضای دید واضح بین دوربین و گیرنده ایجاد شود.
  • سیگنال دیجیتالی که این دوربین از آن بهره مند است، به این صورت است که می تواند دستورات و توابع را اعم از خاموش و روشن کردن چراغ ها منتقل کنند.
  • از طریق این دوربین می توان چند گیرنده را به صورت همزمان به یک دستگاه ضبط متصل نمود.

دوربین بی سیم آنالوگدوربین بی سیم آنالوگ :

دوربین های آنالوگ بدون استفاده از برق آنالوگ به راحتی می توانند به انتقال دادن سیگنال های صوتی و تصویری بپردازند که به کمک فرکانس های رادیویی صورت می گیرد. این دوربین دارای برد  انتقال دهنده 300 فوت می باشد. البته لازم است بدانید که دیوارها، درها و مبلمان می توانند این دامنه را کم کنند. این دوربین بی سیم در انواع فرکانس های 900، 2.4 و 5.8 مگاهرتز طراحی و تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین مزایای این دوربین می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • این دوربین دارای هزینه کمی می باشد و مقرون به صرفه است.
  • این دوربین ها دارای دوربین های چند گانه می باشد و سیگنال یک دوربین را در آن می توان به وسیله هر گیرنده ای برداشت نمود.

قیمت دوربین مدار بسته بدون نیاز به سیم کشی :

شاید تصور کنید که دوربین های بی سیم که نیازی به سیم کشی ندارند، قیمت بسیار بالایی دارند. ولی اینطور نیست و دوربین های بدون نیاز به سیم کشی قیمت بسیار پایین تری دارند. به همین دلیل است که این دسته از دوربین ها دارای محبوبیت زیادی می باشند و افراد زیادی به دلیل قابلیت های آن از این دوربین استقبال کرده اند. دوربین های مدار بسته بدون سیم با توجه به فاکتورهای مهمی قیمت گذاری می شوند که می توان برای اطلاع از آن ها به سایت های به روز مراجعه کرد.

اگر به دنبال این هستید که دوربین های بی سیم را خریداری کنید، مهمترین شاخصه در خرید این محصول قیمت می باشد که می توانید در سایت های به روز از آن ها اطلاع کسب کنید. از جمله مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت این دسته از دوربین ها می توان به نوع برند سازنده دوربین، امکانات و قابلیت های آن، قابلیت ضد آب بودن، کیفیت تصویر، دید در شب رنگی و یا …. اشاره کرد. با توجه به نوسانات ارز نمی توان قیمت دقیقی برای این دوربین ها در نظر گرفت و تنها باید در زمانی که قصد خرید این محصول را دارید، از قیمت روز آن اطلاع کسب کنید.

مزایا استفاده از دوربین مداربسته بی سیممزایای دوربین های مدار بسته بدون نیاز به سیم کشی :

با توجه به کیفیت درجه یک و قیمت مناسبی که این دسته از دوربین ها دارند، از مزایای زیادی بهره مند است که می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • از این دوربین به راحتی می توان برای نظارت نواحی خاصی مانند استخرها یا پانسیو و …. استفاده کرد.
  • نصب آسان این دوربین
  • قابلیت متصل شدن به وای فای برای انتقال دادن فیلم
  • این دوربین از لحاظ قابلیت نصب انعطاف پذیر بیشتری دارد.
  • عدم نیاز به اصلاح کردن انواع سیم کشی های زیر ساختی
  • بهره مندی از قابلیت انطباق سریع با تغییرات ایجاد شده
  • این دوربین یک گزینه ایده آل برای نظارت برنامه های کاربردی محسوب می شود
  • کاهش دادن نیاز به تجهیزات و فضا
  • تغییر یافتن سبک و کاهش زمان نصب انواع دوربین های بدون سیم
  • یک گزینه ایده آل برای نظارت دادن برنامه های کاربردی به حساب می آید.
  • این دوربین می تواند خطرات و آسیب های ناگوار را در سیم کشی های فرسوده به حداقل برساند.
  • افزایش دادن دامنه های انتقال داده که باعث می شوند بتوانید به راحتی تصاویر و ویدیوها را ضبط کنید.
  • این دوربین به دلیل کاربرد آسانی که دارد، به راحتی می تواند هزینه های اضافی را محدود کند.
  • این دوربین در زمانی که بین گیرنده و دوربین از فاصله دید مشخصی بهره مند است و بهترین عملکرد را دارد.

دوربین مداربسته بی سیمکلام اخر :

دوربین های مدار بسته بی سیم از دسته پرطرفدارترین انواع دوربین هایی هستند که از ویژگی و قابلیت های مهمی بهره مند می باشند. این دوربین ها با فناوری به روز و مدرن طراحی و ساخته شده اند و در مقابل مزایایی که دارند از قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای بهره مند هستند. بهتر است قبل از خرید این دوربین ها ابتدا امنیت فضای مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید. به این صورت است که می توانید بهترین دوربین را شناسایی و خریداری کنید. شما می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت انواع دوربین های مداربسته با ما در دیاکالا در تماس باشید.