نماد سایت فروشگاه دیاکالا

های لوک چیست؟ HiLook

5/5 - (1 امتیاز)

درباره HiLook های لوک

شرکت هایک ویژن با هدف دسترسی به حجم بیشتری از مشتریان در سال 2017 اقدام به تولید محصولات سری اقتصادی و به صرفه خود با برند های لوک HiLook کرد. این برند برای هدف گیری مشتریانی که به دنبال دوربین مداربسته ارزان و با کیفیت هستند تولید شده.

بطور کلی قیمت محصولات های لوک – HiLook – نسبت به قیمت دوربین های مداربسته هایک ویژن به مراتب کمتر است.

بزرگترین مزیت محصولات HiLook استفاده از یک برند جهانی با قیمتی فوق العاده مناسب است. فروشگاه آنلاین دیاکالا به عنوان نمایندگی فروش و پخش محصولات HiLook کیفیت و قیمت این محصولات را تضمین می‌کند.این محصولات برای پروژه های مدار بسته کوچک و متوسط طراحی و عرضه شده است، قیمت مناسب ، نصب و راه اندازی آسان ، قابل اطمینان و طراحی زیبا از ویژگی های های لوک به حساب می آید.

راه حل دوربین مداربسته تحت شبکه HiLook 

تجهیزات IP برند های لوک شامل دوربین مداربسته تحت شبکه و همچنین NVR های لوک می باشد. این محصولات با توجه به قیمت مناسب ، مشخصات فنی بهینه ای را ارائه می کند:
– پشتیبانی از فرمت فشرده سازی H.265+
– دوربین با کیفیت ۴ مگاپیکسل
– مجهز به ال ای دی های دید در شب نقطه ای EXIR 2.0
– تکنولوژی هوشمند WDR برای ارائه تصاویر با کیفیت و رنگ مناسب

راه حل دوربین های مداربسته آنالوگ HiLook

محصولات آنالوگ، های لوک شامل دوربین مداربسته ثابت و متحرک توربو اچ دی Turbo HD TD TVI و HDTVR می باشد. برخی از مهمترین ویژگی های این سری از محصولات شامل :
فشرده سازی H.264+
– دوربین ۳ مگاپیکسل
– پشتیبانی از ال ای دی دید در شب نقطه ای EXIR 2.0
– حداکثر فاصله نصب دوربین تا DVR معادل ۱۲۰۰ متر
– سازگاری با محصولات متفاوت مانند آنالوگ ، Turbo HD، IP ، AHD و HD CVI

 

راهکار ” های لوک ” جهت سیستم دوربین مداربسته منازل و مجتمع های مسکونی

های لوک Hilook یک برند ایده ال برای پروژه های مسکونی است. این برند هر سه خصوصیت مهم برای استفاده در این پروژه ها را داراست:

قیمت مناسب: های لوک با وجود کیفیت تولید بالا قیمت بسیار مناسبی نسبت به تمام رقبای خود دارد. این موضوع استفاده از ان برای پروژه های مسکونی را به صرفه می کند.

سادگی: نصب و ارائه خدمات برای محصولات های لوک بسیار ساده است. به ویژه در سری های توربو اچ دی، عیب یابی ساده این محصولات هزینه های مرتبط با نگهداری را به شدت کاهش میدهد.

کیفیت بالا: با وجود پایین بودن قیمت، محصولات های لوک HiLook به واسطه تکنولوژی به روز از کیفیت ساخت و تصویر بسیار بالایی برخوردار است. برای افرادی که با این برند آشنا نباشند این کیفیت می تواند در ابتدا شگفت انگیز باشد.

های لوک و نرم افزار انتقال تصویر و مدیریت دوربین مداربسته iVMS 4200

تصاویر دوربین های، های لوک را می توان با استفاده از نرم افزار IVMS-4200 مدیریت و ضبط کرد. این نرم افزار با تمام محصولات HiLook سازگار است و مدیریت چند منظوره تصاویر دوربین ها شامل نمایش تصویر زنده ، ضبط تصویر ، جستجو در تصاویر ضبط شده بهمراه پخش تصاویر از راه دور ، مشاهده تصاویر ضبط شده ، ضبط زمانبندی تصاویر ، مدیریت آلارم و … را انجام می دهد. IVMS-4200 یک انتخاب مناسب برای پروژه های کوچک و متوسط می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار IVMS-4200 هایک ویژن عبارت است از :
– ساختار انعطاف پذیر
– مدیریت مرکزی دوربین ها
– عملکرد ساده و آسان

خروج از نسخه موبایل